יום חמישי, 21 בינואר 2010

Sothys Paris - קולקציית אביב/קיץ 2010

קולקציית האביב/קיץ של המותג "סוטיס פריז" מתמקדת בגווני זהב-ברונזה מבריקים: העיניים יוקדות באש בגוונים של נחושת ומועצמים באמצעות אייליינר חום כהה. השפתיים מפתות בגווני האלמוג או ערומות. הכל משתלב נהדר עם לק בגוון קורל בהיר.

הקולקציה מכילה:

Summer sable doré Teint – קרם קליל, המעניק מראה שזוף וזוהר. מגיע בטקסטורת ג'ל למריחה חלקה ואחידה ומתאים לכל סוגי העור. בנוסף, הפורמולה עשירה בחלקיקי מיקה, מחזירי אור, המעניקים לעור הפנים את המראה הזוהר, לכל אורך היום; מועשר בשעוות דבורים לטקסטורה חלקה ובאבקת סיליקון המעניקה את הגימור הקטיפתי והרך. מתאים לשימוש לאיזורים בהם זקוקים להארה או לערבוב עם מייקאפ.


Aqua Brilliance Lipstick – שפתונים מבריקים עשירים בלחות, המשלבים בתוכם את הברק של הגלוס עם נוחות של שפתון. השפתונים קלים למריחה, מעניקים הרגשת קלילות על השפתיים ומראה רטוב. הרכיבים: שמן קיק המקנה את הטקסטורה הקרמית העמידה וחלקיקי מיקה עבור הברק.
השפתונים מגיעים בשני גוונים טבעיים.

Velvet Eyeshadow – צללית במרקם קטיפתי קליל (כעור שני) עם אפקט מטאלי, עשירים בפיגמנט ועמידים לאורך זמן רב. הפורמולה מועשרת ברכיבים אנטי רדיקלים.

Kajalstift – עפרון עיניים 3 ב-1, המשמש לתיחום העין, כבסיס לצלליות וכאייליינר. הודות לרכיבים שהוא מכיל, כמו שעוות דבורים ושמן חוחובה, העפרון ניתן לטשטוש בקלות.


Nail Polish – לק עמיד בעל תכונות טיפוליות לציפורניים, עשיר בתמציות אצות וניגזרות ציסטאין לחיזוק הציפורניים.


הקולקציה תושק בחו"ל במהלך חודש מרץ 2010.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails