יום שישי, 1 בינואר 2010

אורבן דיקיי - מוצרים חדשים לאביב 2010

לאביב 2010 מציעים בחברת אורבן דיקיי כמה מוצרים חדשים:

Eyeshadow Primer Potion – Eden – פריימר לעיניים בגוון חדש: אחד ממוצרי החברה הידועים והמבוקשים ביותר בענף היופי – הג'יני שבתוך הבקבוקון המיוחד עונה למשתמשים בו על שלוש משאלות: מעניקה עמידות לצלליות המונחות מעל, הופכת את גוון הצללית לעמוק ומודגש יותר ומונעת הדגשת קמטוטים בעפעף (במיוחד בכפל). הפריימר מתייבש שניות אחדות לאחר הנחתו על העפעף, מחליק אותו והופך להיות מגנט לצללית המונחת מעליו.
בחברת אורבן דיקיי מציעים את הפריימר הנ"ל במספר גוונים. הגוון החדש – חום-צהבהב - שיוצא לקראת האביב נקרא Eden והוא מעניק גימור מאט לעפעף. ניתן להשתמש בו גם ללא צללית מעליו ולקבל מראה טבעי מושלם.

Razor Sharp Ultra Definition Finishing Powder – פודרת HD חדשה: גרוסה דק במיוחד עם גימור משיי המעניקה "טשטוש אופטי" ומעלימה באורח פלא את הפגמים בעור, בדיוק כמו איירבראש. הפודרה מעניקה מראה חלק ומחמיא לעור הפנים, אפילו תחת תנאים קשים של תאורה חזקה.
לא משנה כיצד משתמשים בפודרה - מעל מייקאפ או בפני עצמה, אבל מרגע התחלת השימוש היא הופכת את המשתמש למכור רציני לחלקיקי המים המרעננים המצויים בתוכה ושומרים על הלחות בעור.
הפורמולה של המוצר אינה מכילה פרבנים, סולפטים וחומרי בישום סינתטיים. הגוון מתאים לכל סוגי וגווני העור. לפודרה מצורף פאף מתאים ומתג on/off מיוחד ההופך אותה נוחה לנשיאה בכל מקום.


Stardust Eyeshadow – צללית בעלת טקסטורה משיית וכמות מדהימה של נצנצים, אשר במריחה אחת מעניקה כיסוי מנצנץ לעפעף, בדיוק כמו של פתיתי שלג. הצלליות בעלות פיגמנט טהור באיכות גבוהה ביותר ובחברה מבטיחים, שלמרות שהן מועשרות בנצנצים, אין "נשורת" שלהם מסביב לעיניים והעמידות של הצללית הינה לזמן ארוך.
הצלליות מגיעות בטווח רחב של גוונים - החל מנייטרליים כמו שחור, אפור וחום ועד לגוונים עזים יותר של טורקיז, ירוק וסגול – ומאפשרות מיגוון רחב של "לוקים". בנוסף, הן מתמזגות היטב עם הצלליות האחרות של החברה או עם העפרונות העמידים והמפורסמים שלה - 24/7 Glide-On Eye Pencils. בסדרה החדשה ניתן להשיג 9 גוונים של צלליות (אגב, תכולת הצלליות בסדרה זו הינה כפולה מאלו של הצלליות ה"רגילות" של אורבן-דיקיי).

2 תגובות:

  1. מה מחיר של הפודרה ואיפה ניתן להשיג?

    השבמחק
  2. היי אנונימי/ת,
    למיטב ידיעתי, הפודרה טרם יצאה.
    אני מניחה שמחירה יהיה בסביבות ה-29 דולר.
    את מוצרי אורבן-דיקיי ניתן להשיג רק בחו"ל, בד"כ ברשת ספורה וברשתות פארם שונים. עם זאת, ישנם מיגוון אתרים אשר ניתן להזמין מהם את המוצרים ארצה באמצעות האינטרנט.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails