יום חמישי, 7 בינואר 2010

גרנייה משיקה את סדרת ESSENTIALS ANTI WRINKLE

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק את אסנשיאל – קרם יום וקרם לילה לטיפול בקמטים, סיוע בהחלקה, הפחתת הקמטים ושמירה על עור פנים חיוני, רענן ונינוח לאורך היום.

לרשות גרנייה עומדות מעבדות המספקות את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, העושות שימוש בשיטות מיצוי חדשניות ששומרות על טוהרם ויעילותם של הרכיבים הטבעיים.

יעילותם של הרכיבים הטבעיים והפעילים בסדרת אסנשיאל הוכחה על ידי שיטת ה- BIO SCREENING של גרנייה - שיטת סריקה מתקדמת, המסוגלת לבדוק בו זמנית 384 רכיבים טבעיים פעילים, מאפשרת איתור הרכיבים הטבעיים והפעילים ביותר, לייצור מוצרי טיפוח יעילים המותאמים מבחינה ביולוגית לעור.

כאמור, ניתן למצוא בסדרה קרם ליום וקרם ללילה:

קרם יום לטיפול בקמטים
קרם המסייע בהחלקה ובהפחתת קמטים ומגן על העור מפני יובש, באמצעות פורמולה המעניקה לעור לחות במשך 24 שעות. התוצאה - עור הפנים נראה חלק יותר וגוונו אחיד ובהיר יותר.
הפורמולה מועשרת בוויטמין E - המסייע בהגנה על העור מפני נזקים חיצוניים ומסייע במניעה של הופעת קמטים עתידיים, בתמציות צמחים - לסיוע בהפחתת הופעת קמטים ולמראה גוון עור אחיד.
מרקמו של הקרם אינו מותיר שכבה שמנונית והוא משמש בסיס אידיאלי לאיפור.
מומלץ לשימוש בכל בוקר על עור פנים נקי.


תכולה: 50 מ"ל
מחיר בינואר 2010: 50 ₪ (במקום 110 ₪).

קרם לילה לטיפול בקמטים
קרם המעניק הזנה ומועשר ברכיבים המרגיעים את העור ומותירים אותו רך וקטיפתי. התוצאות: מתחילת השימוש, תווי הפנים נראים רגועים וחלקים יותר. לאחר חודש, הקמטים מופחתים ותחושת מוצקות חוזרת לעור.
הקרם מועשר בחמאת שיאה - המסייעת בהחלקת הקמטים וממצקת את העור לתחושה נינוחה בעת ההשכמה, מעודדת התחדשות של תאי העור, תורמת למיצוק ולניקוי הנקבוביות; תמציות צמחים וויטמין A – המסייעים בהחלקת הקמטים ומעניקים לעור מראה רענן וקורן.
הקרם נמרח בצורה אחידה ונספג במהירות והוא מומלץ לשימוש בכל ערב, על עור פנים נקי.


תכולה: 50 מ"ל
מחיר בינואר 2010: 50 ₪ (במקום 110 ₪).

את מוצרי סדרת אסנשיאל של גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails