יום חמישי, 14 בינואר 2010

בלי גברים, בלי מראות ובלי מייקאפ...


"בלי גברים, בלי מראות ובלי מייקאפ!" - זהו המוטו של רשת מכוני הכושר Curves (קרבס) הגדולה בעולם לנשים בלבד (!!!), המציעה תוכנית אימון מרוכזת בת 30 דקות, שמתאימה במיוחד (אבל לא רק) לנשים בעלות לוח זמנים צפוף, יחד עם סביבה ואווירה נוחה, שתוכננה במיוחד עבור נשים.
עצם היותו של המכון מיועד לנשים בלבד, הוא מאפשר לאשה להגיע לאימון, מבלי להקפיד על לבוש או איפור ומשוחררת מדאגות (וזו, אגב, גם הסיבה לכך שלא תמצאו מסביבכן מראות...).



הרשת הוקמה בשנת 1992 ע"י גארי הייבן, ממציא השיטה המדעית החדשנית - אימון כושר על-מחזורי ב- 30 דקות בלבד, המשלב אימון כוח ואימון אירובי, להגנה על מסת השריר, להגברת קצב חילוף החומרים ולהאצת שריפת השומנים.

דיאן וגארי הייבן, מייסדי הרשת

הייחודיות של מכוני הכושר Curves, באה לידי ביטוי, בשילוב בין אימון כוח ואימון אירובי מלא, תוך 30 דקות בלבד! האימון מבוסס על ספורט מחזורי של תחנות במעגל, הכולל: חימום, אימון אירובי, אימון כוח, הרפיה ומתיחות המאפשר שריפה של עד 700 קלוריות ב- 30 דק' בלבד. ברשת ממליצים על שלושה אימונים בשבוע, מאחר שלדבריהם במינון זה מתקבלות התוצאות הטובות ביותר.

האימון עצמו, מתבצע באמצעות מכשירים הידראוליים במעגל, המותאמים במיוחד למבנה גוף האישה, המנטרלים את כוח המשיכה ומאפשרים להמשיך ולנוע באופן רציף במסגרת המעגל.
אימון הכושר מפחית את התכווצויות השרירים ואת הסיכון לכאבים ופציעה, מסייע לשמור על צפיפות העצם, נלחם בהתדלדלות העצם (אוסטיאופורוזיס), מעניק יציבות ושמירה על המפרקים, מהווה חלק חיוני בטיפול בדלקת פרקים ועוד. בין כל התחנות, ממוקמים לסירוגין, משטח או מדרגה אירובית, התורמים לחיזוק פעילות סיבולת לב-ריאה ולויסות רמת הדופק.

המכשירים הייחודיים של Curves בנויים כך שניתן לעבוד על שתי קבוצות שרירים מנוגדות בעת ובעונה אחת, כאשר פעילות מקבילה על שרירים מנוגדים, גורמת לשריפת קלוריות מוגברת במחצית הזמן, לדוגמא: חיזוק שרירי הבטן ובו-זמנית חיזוק שרירי הגב, או חיטוב שרירי פנים הירך, לצד חיטוב שרירי חוץ הירך וכד'.

המכון מציע סביבה אנרגטית ואווירה נשית תומכת, ראיון קבלה בו נשקלים, נמדדים היקפים ואחוזי שומן ומגדירים במשותף את המטרות והיעדים, המותאמים אישית עפ"י מבנה הגוף, רמת הכושר, ההעדפות תזונתיות וכד', ליווי וייעוץ אישי של צוות מדריכים מקצועי ומיומן ורמת שירות מהגבוהות בעולם.



רשת מכוני Curves, שנכנסה לספר השיאים של "גינס" כחברת הזיכיונות הגדולה בעולם בתחום הכושר, מונה למעלה מ- 10,000 מכונים ברחבי העולם, המשרתים למעלה מ-5 מליון נשים.
בישראל, ניתן למצוא 17 סניפים, הפזורים ברחבי הארץ: ת"א, רמת אביב, אשקלון, נס ציונה, הרצליה, רעננה, פ"ת, נתניה, זכרון יעקב, בית שמש, מעלה אדומים, אפרת ו-5 סניפים בירושלים - תלפיות, גילה, גבעת שאול, פסגת זאב ורמת אשכול. חשוב לציין, כי החברות באחד ממועדוני הכושר, מקנה חברות אוטומטית בכל המועדונים ברחבי העולם, כך שאם אתם שוהים בחופשה ארוכה בחו"ל תוכלו להמשיך ולשמור על שגרת האימונים שלכן בכל מקום בעולם.

האימונים במכון מתאימים לנשים בכל הגילאים – החל מגיל 12 ועד 120...

המחיר: החל מ- 199 ₪ לחודש.

טלפון לברור הסניף הקרוב למקום המגורים: 1-700-701-750

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails