יום שלישי, 26 בינואר 2010

מייבלין ניו-יורק: להתאהב בצבע מחדש

השפתון קיים בחייהן של הנשים למעלה מ-5,000 שנה והוא מבליט את הצד הנשי והסקסי שבהן. שפתיים מאופרות הן חלק משגרת היופי המבטאת ביטחון, חיוניות ורמת טיפוח גבוהה.

מייבלין ניו-יורק משיק את סדרת השפתונים קולור סנסשיונאל המורכבת מ-24 גוונים מרהיבים, אופנתיים וכובשים, המעניקים לשפתיים מראה בלתי נשכח. מרקם קרם רך ומפנק, ויטמין E ונקטר דבש המזינים בלחות מתמשכת ופיגמנטים שפותחו בטכנולוגיה השומרת על רעננות הצבע!

בשפתונים יושמו טכנולוגיות לשליטה והדגשת הפיגמנטים:

מערכת "בקרת צבע": פולימר ייחודי המרכז את הפיגמנטים על השפתיים באמצעות שכבה גמישה, על ידי כך "תנועת" הצבע על השפתיים נשלטת ונוצר אזור "בטוח" של צבע לאורך זמן.

טכנולוגיה להדגשת הפיגמנטים: תערובת של שמנים מבריקים במיוחד המוציאים את הברק מתוך הפיגמנטים. כאשר הפיגמנטים נמרחים, הם מתפזרים בצורה אחידה ויוצרים אפקט של שכבת צבע חלקה ואחידה.

סדרת קולור סנסשיונאל מועשרת בפיגמנטים טהורים של קריסטל, המעניקים רוויה מושלמת של צבע. הודות לתכונות הטבעיות של הרכיבים - נקטר הדבש, קרם שעווה וויטמין E, השפתיים מוזנות, חלקות, נעימות למגע ומוארות בצבע אמיתי יותר, עשיר יותר, קרמי יותר ורענן יותר למראה מתוחכם.

סדרת קולור סנסשיונאל מוגשת ב- 24 גוונים המחולקים ל-4 משפחות צבע: אדומים, ורודים, סגולים וחומים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המתאים לה ביותר.

מחיר: 90 ₪ (תכולה: 4.4 גר')
שימו לב! בינואר 2010, סדרת קולור סנסשיונאל תימכר ב- 54 ₪, במקום 90 ₪.

את מוצרי מייבלין ניו-יורק, ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו- פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הנבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails