יום רביעי, 6 בינואר 2010

קרם לנשות העשירון העליון


ד"ר דב קליין מוכר לכם ודאי כמנתח הפלסטי המוביל בישראל. למעשה, ד"ר דב קליין הוא מהרופאים הפלסטיים המובילים בעולם. לאחר שסיים בהצטיינות לימודי רפואה באיטליה והתמחה בכירורגיה פלסטית בתל-השומר, כשהוא משלב מחקר לקידום הרפואה שזכה בפרס "קפלן" היוקרתי, פתח את הקליניקה הפרטית שלו. היום, כ-15 שנים מאוחר יותר, מהווה המרפאה של ד"ר קליין אבן שואבת למאות ואלפי נשים, גברים, מבוגרים וצעירים, שחקנים ודוגמניות, הפוקדים אותה במטרה ליהנות ממגע הזהב של ד"ר קליין בדרך אל היופי.

ד"ר דב קליין (צילום: עודד קרני)


לפני מספר שנים, החליט ד"ר קליין לפתוח מרכז לקוסמטיקה רפואית, להעביר את הידע הרב שצבר לקוסמטיקאיות בכירות ובכך, לשפר משמעותית את מגוון ואיכות הטיפולים אותם הן מעניקות ללקוחותיהם. החיבור בין הקוסמטיקה לרפואה מאפשר לקוסמטיקאית להבין גם את הקשר הטיפולי - לפני הניתוחים ואחריהם, אך הוא מאפשר לד"ר קליין להיות בטוח שהמטופלים שלו ימשיכו לקבל את הטיפולים הטובים ביותר גם אחרי שעזבו את מרפאתו.

בנוסף, ד"ר קליין פיתח קו מוצרים דרמו-קוסמטיים במטרה לספק מענה לקוסמטיקאית בכל הקשור לעור הפנים. תכשירי הטיפול והטיפוח הינם פריצת דרך משמעותית בפיתוח תכשירים דרמו-קוסמטיים, אשר הוכחו מדעית כיעילים לטיפול כולל בבעיות עור שונות.

בימים אלו, חברת הקוסמטיקה של ד"ר דב קליין משיקה תכשיר אנטי אייג'ינג ייחודי ורב תכליתי. התכשיר מבוסס על ריכוז גבוה של מרכיבים מהפכניים, תוך שימוש בטכניקת הננוטכנולוגיה (מזעור מולקולארי), המאפשרת חדירה ממוקדת לשכבות העור העמוקות.

קומפלקס המרכיבים הפעילים מעודד פעילות תת עורית (דרמיס), אשר מגבירה סינתזה בין סיבי הקולגן והאלסטין, הודות למרכיב פעיל ובולט SODIUM DNA, האחראי על תיקון ומיצוק העור ושיפור האלסטיות.
כמו כן, התכשיר מכיל נוגדי חמצון ומינראליים חיוניים לעור ממקור טבעי (ים המלח): מגנזיום, סודיום, פוטסיום, סטונטיום, קלציום וצינק התורמים להזנה, ריפוי, המרצת מחזור הדם, שיפור אספקת החמצן ואיזון הפעילויות המטבוליות ברקמות העור.



שימוש קבוע במוצר מביא לתוצאות מיידיות הנראות לעין: עור חלק, מוצק ובעל מראה בריא.
בנוסף, עליה משמעותית בהתחדשות העור, בשיקום הרקמות התומכות, הפתחה בעומק הקמטים, רמת לחות והזנה גבוהים יותר.

המחיר: 2,000 ₪ ל- 50ml.
ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ובמרכז לקוסמטיקה רפואית של ד"ר דב קליין, ברח' יוניצמן 21 (בית מנדרין), תל אביב. טלפון: 03-6442104, פקס: 03-6441986.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails