יום רביעי, 3 בפברואר 2010

MUFE - אביב 2010

נראה שכל קולקציה של Make Up For Ever מוקדשת לצבע מסויים: בקולקציית החורף – היה זה הצבע הסגול ששלט ובקולקציית החגים – הצבע הכחול. כעת, הזהב הוא זה ששולט בקולקציית אביב 2010 של החברה, הנושאת את השם "Bronze".

נראה שאת ההשראה ליצירת המראה לקחה דני סאנז, המאפרת הראשית ובעלת החברה, מציורו המפורסם של הצייר האוסטרי גוסטב קלימט – "פורטרט של אדלה בלוך-באוור" (שאגב, נמכר בשנת 2006 לרון לאודר, במחיר שיא של 135 מיליון דולר !!!).


ההשראה: הפורטרט של אדלה בלוך-באוור

סאנז יצרה דיוקן של אשה סקסית עם קורטוב של אצילות. המראה כולו עשיר בזהב טהור, גוונים מבריקים ותכשיטים מסנוורים, כששיערה השחור של הדוגמנית מהווה ניגוד מושלם למראה.

יחד עם הקולקציה מושק מוצר חדש – אבקת גליטר זהב (2 גר'), עשויה מ-100% מינרלים טבעיים. את האבקה הנ"ל ניתן לשלב כמעט עם כל דבר: מייקאפ, פודרה, ליפגלוס, שפתון, ג'ל לשיער או קרם לחות וניתן להניחה על העיניים, עצמות לחיים או כל חלק אחר בגוף, לקבלת מראה מבריק וזוהר.

מוצר נוסף בקולקציה, הכולל בתוכו אבקה מנצנצת הינו עפרון הכחל (Kohl pencil) לעיניים, המגיע בטקסטורה רכה בשני גוונים: זהב וחום-מוזהב. העפרון מתאים גם לעיניים רגישות והוא ניתן לטשטוש בקלות.

עוד בקולקציה: אבקת יהלומים קריסטלית (2.8 גר'), המכילה חלקיקי פנינה אולטרה-דקים, לשימוש על העיניים, פנים וגוף לקבלת אפקט הברקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails