יום שלישי, 23 במרץ 2010

רכבת לוהטת!

הוט ווטר-דוידוף

חברת "לילית קוסמטיקה", עולה בימים אלא בקמפיין יוצא דופן לבושם הנחשק לגבר – HOT WATER מבית דווידוף. הקמפיין החדשני מסוגו יעלה ברכבת ישראל: בקרונות הרכבת ובתחנת הרכבת עזריאלי. זוהי הפעם הראשונה בישראל שמותג בישום כלשהו עולה בקמפיין ברכבת!

במסגרת הקמפיין, שהיקפו נאמד בכ- 250,000 ₪, ישולטו קרונות הרכבת והתחנה במודעות פרסומת מהקמפיין, בהן מופיעים זוג הדוגמנים הבינלאומיים: הדוגמן אלקסיס פאפא ולצידו הסופרמודל אלישיה מילר. המודעות צולמו על רקע חוף הים ויפורסמו על גבי מודעות שחור-לבן. כמו כן, הקמפיין ילווה במודעות בעיתונות ארצית, במהלך שלושת השבועות הקרובים.

IMG_8448

לדברי מיכל שטיין, מנהלת מותג "דווידוף" בישראל: "בקמפיין הנוכחי החלטנו לנקוט בצעד נועז ויצירתי שטרם היה כמותו בישראל, ולעלות בקמפיין בישום ייחודי דווקא ברכבת. בעוד שחברות מסחריות רבות מתמקדות לאחרונה בשילוט חוצות כמדיה ראשית, אנו רואים ביוזמה חדשנית זו, פריצת דרך משמעותית בעולם הפרסום. ברכבת ישראל בכלל ובתחנת הרכבת עזריאלי בפרט, קיימת תנועה ענפה של גברים, נערים וחיילים המהווים את קהל היעד שלנו. אין לנו ספק כי מהלך שיווקי זה, יביא לחשיפה ארצית רחבה של בושם שהוא כבר עתה מוביל ואהוד, ושמסע הפרסום הנוכחי יהווה דוגמא וחזון לקמפיינים אחרים שיבואו בהמשך...".

הקונספט של הבושם החדש פשוט וישיר: הוא מיועד לגבר בעל כריזמה סקסית טבעית, המבקש לייצר רגעים מרטיטים של תשוקה, רגעים של גבריות סקסית. הניחוח – אוריינטלי לוהט עם תווים עליוניים של לענה ובזיליקום אדום, ליבו – תווים חמים של פלפל אדום ופטצ'ולי, ובסיסו של הניחוח מסתיים בתווים של ליבנה רפואי ובנזואין. כיאה לבושם חם שכזה, הוא מגיע בבקבוק בצבע אדום לוהט ומפתה...

nd_6282

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails