יום רביעי, 5 במאי 2010

אירוע הבריאות והלייף-סטייל של סופר פארם נפתח היום

לוגו גוד לייף פסטיבל

סופר-פארם פותחת היום (זו השנה השניה ברציפות) את אירוע הבריאות והלייף סטייל - "Good Life Festival". הפסטיבל מתקיים בין התאריכים 7-5 במאי, בחלקו הצפוני של נמל תל אביב, והוא משלב בתוכו מגוון פעילויות ספורט לתזונה ואורח חיים נכון, לצד תצוגת אופנת ספורט ומתחם טיפולים הוליסטיים.

בתחום הספורט ניתן לקבל אופניים בדוכן מצמן את מירוץ ולצאת לטיול באזור, או ליהנות ממגוון פעילויות הכושר שמציע המאמן ברק צור ובהן ספינינג והטרנד החדש בתחום הכושר: תיפוף על כדורי פיטבול (כדורי פילאטיס). אקרובטים מומחים יציגו קפיצות טרמפולינה ויאפשרו גם לקהל מבוגר להתנסות ולהמריא לגובה.

pic

בנוסף, תוכלו למצוא בפסטיבל מתחם הוליסטי של דרך חיים מקבוצת כללית, הכולל טיפולים אלטרנטיביים וספא לצד ייעוץ תזונה נכונה, בדיקת אחוזי שומן ועוד.

אצל חברת אלטמן המשווקת ויטמינים ותוספי תזונה תוכלו לקבל ייעוץ במקום ואף לרכוש ויטמינים, וליהנות וללמוד על מזון אורגני במתחם הצמוד של אדמה. עוד בענייני מזון : מגוון שפים יבשלו מזון בריאותי וילמדו איך להכין המבורגר בריא וכן מנות נוספות.

pics

בזמן שאתם מבלים בפסטיבל, הילדים והתינוקות יוכלו לשחק בג'ימבורי שיוקם במקום, מתיאטרון גן חיות ופעילויות נוספות. הגברים ה"סקפטים", או אלה שפשוט ירצו להתנתק לרגע, יוכלו להיכנס למתחם הגברים של MSD, להיבדק על ידי רופא שינסה לחזות מתי (אם בכלל) הם צפויים להקריח...

הכניסה לפסטיבל ללא תשלום והקהל הרחב מוזמן.
שעות הפעילות: ימי רביעי וחמישי מ-14:00 ועד 21:00 וביום שישי מהשעה 10:00 ועד כניסת השבת.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails