יום שני, 10 במאי 2010

לראשונה בישראל: Outlet שמלות כלה של מיטב המעצבים הישראלים

בימים אלו נפתחה רשת outlet לשמלות כלה, ראשונה מסוגה בארץ. הרשת מצויה בבעלותן של אשת העסקים ורד בירון-שרביט ומעצבת שמלות הכלה נירית לבב, הנחשבת לאחת המעצבות המובילות בתחום.

_MG_6578_lobi2tif

הסניף הראשון נפתח ברחוב דיזנגוף 203 בתל אביב, בקונספט סטודיו ניו-יורקי רחב, המשתרע על שטח של 200 מטר. הסטודיו כולל מגוון אדיר של שמלות כלה ואביזרי אופנה של מעצבים ישראלים מובילים, במחירים הנמוכים משמעותית מהמחירים הקיימים בשוק הכלות. כידוע, מחירי השכרת שמלת כלה נעים היום בין 6000-15000 ₪. לעומת זאת, מציעים באאוטלט לכלות לרכוש שמלות במחירים הנעים בין 1600-3900 ₪ בלבד!

1

האאוטלט מציע למעלה מ- 500 שמלות כלה במגוון רחב של מעצבים, דגמים, גזרות וסגנונות שונים: כלה במראה נסיכתי, כלה במראה וינטאז', כלה במראה הוליווד גלאם, גזרת סטרפלס במבחר בדים, גזרת בת הים ועוד. להשלמת המראה קיים במקום היצע רחב של אקססוריז ביניהם: כתרים, צעיפים, הינומות, תכשיטים ונעליים.

2

3

הרעיון העומד מאחורי פתיחת ה- outlet הינו להעניק לכלה לעתיד, ביום החשוב בחייה, חוויה מושלמת ואיכותית במחירים נמוכים ושפויים, מרגע כניסתה של הכלה לסטודיו ועד לקניית השמלה הנבחרת. הכלה מקבלת שירות סטיילינג אישי ע"י סטייליסטים מקצועיים מתחום הכלות. את תיקוני השמלה הנדרשים מבצעות תופרות מקצועיות.

בקרוב יפתחו גם מחלקות של שמלות האאוטלט ב- 15 סניפי רשת המשביר לצרכן וישתרעו על כ-100 מ"ר. לדברי אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן: "אנו רואים פוטנציאל אדיר בענף הכלות בארץ ובקונספט הזה בפרט. האאוטלט הינו מוצר סינרגטי לרצפת המכירה של המשביר לצרכן, על כן יהיה נכון להרחיב את ההיצע בתחום זה ולתת ללקוחותינו מענה פונקציונאלי, נוח, זמין במחירים השווים לכל נפש בקטגוריה זו ובפריסה ארצית." אגב, גם החתנים לא יקופחו – לדברי בן דב, המשביר לצרכן תשלב לצד שמלות הכלה, גם חליפות חתן לגבר ומכירת טבעות לחתונה.

תגובה 1:

  1. האם הכוונה ב OUTLET היא שהשמלות כלה שייכות לעיצבי שנים קודמות? (מי אמר ששמלת כלה היא פגת תוקף)
    אם כן זה רעיון גאוני שכן הרבה מהמעצבות מוציאות מהקולקציה שלהן מידי שנה שמלות כלה די יפות אך בגלל שתפרו אותן קודם לכן הן רוצות לחדש.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails