יום רביעי, 23 ביוני 2010

נסיעת מבחן – מייקאפ EVERLASTING של קלרינס

כבעלת עור מעורב, אני מוצאת קושי קל במציאת המייקאפ האולטימטיבי – כזה שיעניק כיסוי אחיד לעור, מבלי שייבש לי אותו, או מצד שני - שלא יהפוך אותו לשומני מידי.

עוד בתחילת ינואר, כששמעתי שקלרינס מתכוונת להשיק את Everlasting - מייקאפ חדש עמיד ל-15 שעות, בעל פורמולה קלילה ומרקם מאט, המיועד לעור מעורב, שמחתי מאוד. עוד יותר שמחתי כשהוזמנתי – כמעט חמישה חודשים לאחר מכן - להשקת המייקאפ בארץ, בנוכחותו של המאפר אריק אנטוניוטי, מנהל ההדרכות הבינלאומי של קלרינס.

1

לפני שאפרט את חוות-דעתי והתרשמותי מהמייקאפ החדש של קלרינס, אני רוצה לספר לכם על אריק אנטוניוטי שהותיר בי רושם עז ביותר, הן מהפן המקצועי והן מהפן האישי. אנטוניוטי, גבר מרשים ביותר, יליד קורסיקה, החל את דרכו האמנותית בציור. מאוחר יותר, הוא רכש תואר שני במשפט בינלאומי וחלם לעבוד בבית המשפט העליון של האיחוד האירופאי. פגישה מקרית עם מנהל בכיר בחברת גרלן שאבה אותו לעולם הבישום ומשם הדרך לעולם האיפור היתה קצרה. הפעם, במקום לצייר על נייר ו/או בד חסר רוחניות, הוא עבר לצייר על פנים מלאי חיים.

אריק אנטוניוטי המאפר הראשי של קלרינס צלם חאבייר לאנורד (3) אריק אנטוניוטי – המאפר והמדריך הראשי של קלרינס

לקלרינס הוא הגיע בשנת 1996, כשמלאו לו 30. כבר בטבילת האש הראשונה שלו מול מאות עיתונאים ואנשי ציבור מחוג האופנה בבנגקוק, הוא הצליח לכבוש את הקהל בסגנונו המיוחד והקסם הרב השופע ממנו. מאז כבר הספיק להגיע למקומות רבים אחרים ולהעביר את משנתו לצוות אמני האיפור שלו הפזורים בכל העולם. אגב, זה המקום לציין, כי הבנאדם דובר 5 שפות בצורה שוטפת לחלוטין!

02062010173 אנטוניוטי במהלך ההדגמה בארץ

וכעת להתרשמותי מהמייקאפ:

לדברי החברה, מדובר במייקאפ העונה על הדרישות והציפיות התובעניות ביותר שיכולות להיות ממייקאפ. זהו מייקאפ במרקם מיוחד הנמס לתוך העור ומעניק כיסוי מושלם, למראה איפור זוהר, אחיד ועמיד לאורך זמן. הסוד העומד מאחורי המייקאפ הינו מערכת מיקרו שכבתית בלתי נראית, הכוללת סיליקונים מהדור החדש, 100% אבקות פודרה טבעיות הסופחות עודפי שומן, קומפלס יחודי המכיל רכיבים לוכדי אור המטשטשים קמטוטים ופגמים וכן תמציות תה לבן המסייעים לעור להילחם בפגעי זיהום האוויר והרדיקלים החופשיים. בנוסף, קיים בו רכיב מסויים המספק לחות לעור באופן רציף ומעניק לו הרגשה נינוחה והוא בעל מקדם הגנה 15SPF.

המייקאפ מגיע בבקבוק משאבה מזכוכית בצורה מלבנית עם פקק מוזהב, המעניק לו מראה יוקרתי משהו. לחיצה אחת על המשאבה מוציאה כמות מדודה המספיקה לשימוש יחיד שמעניק כיסוי בינוני ואחיד.

2 DSCF1972

הדבר הראשון שמורגש מיד עם השימוש הינו הניחוח הנעים והקל של המוצר. בנוסף, כבר מהוצאת החומר מהבקבוק ניתן להבחין בטקסטורה הקלילה שלו. הכיסוי שהוא מעניק הינו בינוני עד מלא (נבנה) עם עדיפות לשימוש במברשת שטוחה. לצורך הסקירה של המייקאפ, נאלצתי להשתמש באצבעות ידי (כל המברשות שלי עברו בדיוק חפיפה יסודית והן עדיין לחות...). כפי שניתן לראות בתמונה, גם באמצעות האצבעות הכיסוי שהתקבל הינו אחיד ודי מכסה את הפגמים בעור שצברתי לעצמי ממרום שנותי וגילי המתקדם.

כדי לחסוך לכם עגמת נפש וסיוטים מיותרים, נאלצתי לחתוך את התמונות…

ימין-לפני ואחרי שמאל-לפני ואחרי לפני (מימין) ואחרי (משמאל)

כפי שהובטח, המרקם המתקבל הינו בהחלט מאט אבל לא דהוי. החומר כאילו נמס ממש לתוך העור, שמקבל מראה מואר יותר. גם התחושה על עור הפנים אינה מורגשת כלל. אגב, את המייקאפ הנחתי על העור לאחר קרם לחות בלבד, ללא פריימר כלשהו. למרות שהעור שלי זקוק בדחיפות לניקוי מקצועי יסודי, כפי שניתן להבחין בקלות מהצילום של "הלפני" (אוף, אם רק ניתן היה להוסיף כמה שעות ליממה...), נראה שהמייקאפ התגבר בקלות יחסית גם על הבעיה הזו ודי הצליח להסתיר את הבושה הגדולה...

לגבי העמידות – כאמור, המייקאפ מתיימר להיות עמיד ל-15 שעות. אמנם טרם יצא לי ללבוש אותו במשך 15 שעות שלמות, אבל אני חייבת לציין שאת הנסיון הראשון שלי איתו, חוויתי בטיול ארוך שעות על חופה של קיסריה (ובסביבתה), בשמש הקופחת וביום מהביל במיוחד. כששבתי למלון, כ-12 שעות לאחר מכן, הופתעתי (יותר נכון, הייתי ממש בשוק) לגלות במראה שהמייקאפ לא זז בכלל ויותר מזה – גם לא נדרשתי לפדר את הפנים כלל. אגב, למרות שלא מרחתי שום קרם הגנה (לא על הפנים ולא על הגוף) וגם לא הצטיידתי בכובע, הפנים שלי, לעומת הזרועות והצוואר, לא נצרבו כלל מקרני השמש החזקות. אמנם המייקאפ מצוייד "רק" ב-15SPF אבל נראה שהוא מצליח להגן באופן מושלם על העור.

לארץ הגיעו 6 גוונים של המייקאפ (מהבהיר לכהה): 103, 107, 108, 110, 112, 113. הגוון שאותו התאים לי אנטוניוטי הינו 112. נראה, לפיכך, שבעלות העור הכהה יותר מבנות ארצנו, די תתקשנה למצוא גוון מתאים עבורן.

מחיר ההשקה של המייקאפ בארץ עומד על 211 ₪ (ל-30 מ"ל) – לא זול במיוחד, אבל בהחלט מספק תמורה מלאה!

ללא ספק, זהו המייקאפ המועדף עלי בימים אלו. מומלץ בחום!

9 תגובות:

  1. מה הגוון הכי בהיר שיש בארץ?

    השבמחק
  2. הגוון הבהיר ביותר הוא 103.

    השבמחק
  3. הוא צהוב ורוד ניטרלי?

    השבמחק
  4. למיטב ידיעתי, כל הגוונים בסדרה זו מבוססים על פיגמנט צהוב.

    השבמחק
  5. העור שלי שמן-מעורב ולפעמים אקנתי. איזה מייקאפ מומלץ יותר, לדעת - even better או anti-blemish של קליניק, או everlasting של קלרינס?
    וגם, הגוון שלי בקולורסטיי של רבלון הוא 250, ובאנטי-בלמיש מס' 3. איזה גוון של everlasting כדאי לי לנסות?
    תודה!

    השבמחק
  6. היי אפרת, אם העור שלך שמן עם נטיה לאקנה, הייתי ממליצה לך להשתמש ב"אנטי בלמיש" של קליניק, במיוחד בגלל התכונות הטיפוליות שיש בו. ה-EVEN BETTER מיועד יותר לטשטוש פיגמנטציה בעור.
    לגבי הגוון - הכי טוב ללכת ו"למדוד" בעצמך בדוכן של החברה

    השבמחק
  7. הי איזו מברשת של מאק הכי מתאימה לו? ועוד שאלה אני מורחת בחודשי הקיץ פרפ &פריים spf 50 ועליו המייק אפ הזה פשוט נראה כבד וסמיך. יש לך רעיון עבורי? אני מרחתי עם האצבעות.

    השבמחק
  8. היי דורית, אם נח לך את יכולה להמשיך ולמרוח את המייקאפ באמצעות האצבעות. לחלופין, גם מברשות 190 או 187 של מאק יעשו היטב את העבודה.
    לגבי המראה הכבד והסמיך, נראה שהשילוב של הפריימר והמייקאפ לא עובד ביחד בגלל תנאי הלחות והחום הגבוהים. לפעמים, בקיץ, מומלץ לעבור לשימוש במוצרים אחרים, קלילים יותר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails