יום שלישי, 8 ביוני 2010

ORIENS – בושם חדש לנשים מבית Van Cleef & Arpels: תכשיט לחושים

Oriens-Ad-Visual-A4

בשנת 1976, Van Cleef & Arpels הפך לבית התכשיטים הראשון בהיסטוריה שהשיק בושם: את FIRST - בושם שהפך לקלאסיקה. שני עולמות התוכן, בעלי זיקה מובהקת לעולם הנשיות, תכשיטים ובשמים, משלימים זה את זה בהלימה מוחלטת.

בבית Van Cleef & Arpels ידעו תמיד, ששני העולמות הנצחיים הללו נועדו אחד לשני. פייר ארפל, מבעלי הרשת, אמר פעם כי "אנו שמנו לעצמנו למטרה ליצור את היצירות הנצחיות והקלאסיות ביותר, ובאותה נשימה גם את היצירות העדכניות והאפנתיות ביותר".
מעל 100 שנות יצירה, בית Van Cleef & Arpels יוצר עולם שלם של תכשיטים אוריינטליים בקולקציות שלו, עם היופי הרוחני של המזרח, ובהשראתו.
כבר ב-1927 הוצגו קולקציות תכשיטים עם השפעות ברורות מהמזרח הרחוק, עם אייקונים המזוהים באופן מובהק עם התרבות המזרחית, כדוגמת בודהה, פרח הלוטוס, הגנים היפנים ועוד.

הניחוח החדש ORIENS מבית Van Cleef & Arpels, מסמל את התגלותו של עולם המזרח הרחוק בעולם התוכן של בישום היוקרה.
הבקבוק של ORIENS עוצב כטבעת יוקרתית, אשר נוצרה בידי צורף מיומן, וזוהר נדיר של אבן חן ממשיך את הקשר בין תכשיטים לבשמים, בלב העשייה של בית Van Cleef & Arpels.
אם כך, בית Van Cleef & Arpels משלב את בשמי היוקרה עם התכשיטים המעודנים שלו, ע"י שימוש בכמה מהערכים העיצוביים של קולקציות התכשיטים, ושילובם בבקבוקי הבשמים, וכן באמצעות שימוש בהשראה הענקית שהבית שואב מן התרבות והמסורת האוריינטלית.

ORIENS הינו ניחוח ממשפחת השיפרה – פירותי- פרחוני:
המסע של חוש הריח אל המזרח הרחוק מתובל בהבזקי פירות אדומים ועלי כותרת שקופים, המעניקים לניחוח הילה חושנית.
בתווים העליונים של הבושם, מנדרינה, פטל וענבים סגולים שולחים את החושים אל גינה בה צבעים ואור מתנגשים באלפי צורות.
בדיוק באמצע ההרפתקה, תווים של קרן שמש מעלים אסוציאציה של אופק כחול. האם זוהי ארץ השמש העולה? עלי כותרת של יסמין מרחפים כטפטוף גשם המלטף את העור בחושניות.
ואז, בתו הבסיס, פצ'ולי קסום חושף את עצמו במלוא הדרו, בחיזוק של פרלין משובח, מותיר אחריו אלפי קרני שמש. זאת על מנת להותיר את החלומות הכמוסים ביותר מנצנצים לנצח.

Oriens packshot_white

הצפנים המיוחדים אשר נמצאים בטבעות העדינות מקולקציות התכשיטים של Van Cleef & Arpels, משוחזרים בכל עצמת הנשיות שלהם, בבקבוק הבושם של ORIENS.
הדמיון של בקבוק הבושם לתכשיט, בולט במיוחד, באמצעות אבן מדהימה, דמויית טורמלין, אשר משולבת על פקק הבקבוק. אי אפשר להתעלם, ולו לרגע מהפקק הייחודי והמנצנץ של בקבוק הבושם.
ממש כמו צבעה של אבן החן, גם את הצבע של פקק בקבוק הבושם אי אפשר להגדיר בדיוק, והוא מכיל אלפי גוונים, המשלבים ניואנסים של אדום, ורוד וירוק.
העלים הכסופים מחזיקים את האבן בקסם עדין ומצלים על חלק מהשתקפות האור, בנגיעה של מסתורין. המבנה העגול והטבעתי של העלים, כמו נלקח, בדיוק מושלם, מטבעת של בית Van Cleef & Arpels.

פשוט שיר הלל ליצירה ולבריאה!

ORIENS א.ד.ט. 50 מ"ל – 450 ₪.
ORIENS א.ד.ט. 100 מ"ל – 620 ₪.

ניתן להשיג בסופר פארם, ניו פארם ומשביר ובחנויות הקוסמטיקה המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails