יום שבת, 11 בספטמבר 2010

ROC נלחמת בקמטים במקום בו הם מתחילים

מותג ROC משיק בימים אלו בישראל את WRINKLE CORREXION - סדרת המוצרים החדשה והמקיפה לתיקון קמטים, הנלחמת קמטים במקום בו הם מתחילים. המוצרים נלחמים בשלושת הסיבות העיקריות להיווצרות קמטים:
1) האטת חילוף החומרים בתאים: העור הופך דק יותר ומופיע עליו קמטוטים.
2) הירידה בייצור הקולגן: העור מאבד את התמיכה הפנימית שיש לו, הקמטים המעמיקים.
3) הידרדרות האלסטין: העור פחות גמיש והקמטים מתרחבים.

1

נוסחת WRINKLE CORREXION משלבת בתוכה שלושה מרכיבים עוצמתיים נגד קמטים:
רטינול - הצורה הפעילה של ויטמין A אחד הרכיבים היעילים ביותר בהפחתת הסימנים הנראים לעין של הזדקנות העור: הפחתת הקמטוטים העדינים והקמטים העמוקים, מרקם עור חלק יותר, זוהר יותר, שיפור בגוון העור והפחתת האזורים הסובלים מפיגמנטציית יתר.
חומצה היאלורונית - נמצאת באופן טבעי בעור ואחראית על העשרת העור בלחות. משפר את מוצקות העור באמצעות ספיחת מים. מעניקה לעור מראה מוצק יותר באופן מיידי ועל ידי כך מחליקה את הקמטים הקיימים.
ביו פפטיד - פפטידים הם "מתווכים", המעבירים מסרים מתא לתא. סדרת המוצרים WRINKLE CORREXION מכילה את הצורה החכמה של ביו פפטיד, אשר מתאים את יעילותו לרמת הנזק לרקמות. ככל שהקמט עמוק יותר, כך מיוצרים יותר קולגן וגליקו סמינוגליקאן.
במחקר עצמאי רנדומלי מבוקר פלצבו הוכח, כי הנוסחה של WRINKLE CORREXION הינה בעלת יעילות גבוהה יותר בהשוואה לפלצבו, ומסוגלת להפחית את מראה הקמטים הכולל בעוד 30% כבר בתוך 8 שבועות!

סדרת WRINKLE CORREXION כוללת 4 סוגי מוצרים:
קרם יום אנטי אייג'ינג מתקן קמטים - מעשיר באינטנסיביות את העור. שילוב המרכיבים העוצמתי ממריץ את התחדשות התאים (מכיל 40 מ"ל במחיר 350 ₪).
סרום אנטי אייג'ינג מתקן קמטים - סרום מרוכז במרקם קליל ורענן החודר לשכבות העליונות של העור במהירות. ניתן לשימוש ב-2 אופנים: שימוש יום יומי (לפני קרם הפנים מהסדרה) או לבד, כטיפול אינטנסיבי למשך 4 שבועות (מכיל 30 מ"ל במחיר 380 ₪).
קרם לילה אנטי אייג'ינג מתקן קמטים - קרם מזין נגד קמטים המסייע בהתחדשות העור במהלך הלילה (מכיל 40 מ"ל במחיר 360 ₪).
קרם עיניים אנטי אייג'ינג מתקן קמטים - קרם לחות קליל, מחליק קמטים, גם את העמוקים ביותר סביב איזור העיניים. בעזרת טכנולוגיה הסופחת אור מפחית את נראותן של "השקיות" מתחת לעיניים. נבדק אופטומולוגית (מכיל 15 מ"ל במחיר 290 ₪).

את מוצרי הסדרה ניתן להשיג בכל רשתות הפארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails