יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

SHISEIDO משיקה מהפכה בחידוש העור!

Shiseido-Bio-Performance-Super-Corrective-Serum-Teaser1

"נשים חוות שינויים בעורן במהלך השנים כמו קמטים, רפיון, גוון עור עמום וסימנים נוספים, אשר נוצרים כתוצאה מעליה בגיל. התהליכים הללו, גורמים למוטיבציה מוגברת לפנות לעזרה מקצועית, כגון: טיפולי ספא משקמים, הזרקת קולגן ואף ניתוחים פלסטיים, זאת בכדי לסייע לחידוש נעורי העור, לשמור על העור הבוגר במצב תקין ולהעניק לו מראה צעיר ומלא חיים", מציינת יהודית ינוס, מדריכה ראשית של חברת "שיסיידו" בישראל.

ענקית הקוסמטיקה היפנית "שיסיידו", משיקה טכנולוגיה מהפכנית, פרי פיתוח מתקדם ביותר בנושא הטיפולים הקוסמטיים לחידוש העור: Super Corrective Serum – סרום חדש בסדרת Bio Performance. טכנולוגיה חדשנית זו, מנצלת את כוח ההתחדשות הנמצא בתאים צעירים, על מנת לשקם את נעורי העור ולהפעיל את התאים הבוגרים.

Shiseido%20Bioperformance%20Super%20Corrective%20Serum

רכיב המפתח לסרום החדש הינו SUPER CORRECTIVE FORMULA - פורמולת פטנט בלעדית ואקסקלוסיבית ל"שיסיידו", המבוססת על רכיב ביו-טכנולוגי מהפכני לחידוש העור, אשר מגביר את יכולת העור לייצר את שלושת האלמנטים האחראים למראה עור צעיר: קולגן, אלסטין וחומצה ההיאלורונית. שלושת האלמנטים הללו, מהווים את המפתח לעור יפה, חזק, גמיש וחיוני, ומיוצרים על ידי התאים הפיברופלסטים, אשר נחלשים עם העלייה בגיל ויצורם מתמעט.

הפורמולה מכילה, בין השאר, תמציות צמח החריע וסופר ביו שמרים – שילוב עוצמתי המספק תמריץ מיידי לשיפור חיוניות התאים. למעשה, התוצאה נראית כבר לאחר יממה של שימוש בסרום! בנוסף, מבדקי מעבדה אשר נערכו, הראו שיפור משמעותי בחיזוק ושיפור החיות של התאים הפיברופלסטים. העור שומר על חוזקו, גמישותו ועומק הקמטים מצטמצם.

הסרום מיועד לכל סוגי העור, כבסיס לקרם יום ולילה.

המחיר: 830 ₪ ל- 30 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות המשביר, סופר-פארם, אפריל, ניו-פארם ושור טבצ'ניק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails