יום שבת, 8 בינואר 2011

עושים עיניים

הרוסות על הריסים של ג'וליה רוברטס, סנדרה בולוק, דרו ברימור ואווה לונגוריה פארקר?
גם אתן יכולות לעפעף בנון שלנטיות בריסים שמלטפים את הלחי. חברת
ARDELL ("ארדל") מציעה ריסים לכל אחת, לכל אירוע ולכל מצב רוח

ריסים ארדל ביוטי

לעפעף בריסים ארוכים וצפופים ולהשפיל מבט מיתמם וחסוד תחת צילם הכבד, היה מאז ומתמיד אחד מאמצעי הפיתוי המתוחכמים ביותר של נשים בכל הזמנים. תשאלו את סקרלט אוהרה (גיבורת "חלף עם הרוח" האלמותי), ששכללה את המחווה הזאת לכלל שלמות ואכן הפילה ברשתה את הנועזים בגברי הדרום של אמריקה.
מבט ממוסגר בריסים ארוכים הוא משאת נפשן של נשים בכל העולם. כל מאפר יעיד, שהריסים הם שמעניקים את השינוי הדרמטי ביותר למראה העיניים והפנים. זוהי גם הסיבה שחברות הקוסמטיקה והיצרנים של תכשירי האיפור שמים דגש רב כל כך על איפור הריסים, והמסקרה היא אולי המוצר שעבר מהפכים ותמורות רבים יותר מכל מוצר איפור אחר (מבורג ועד למברשת אלקטרונית רוטטת).
למרבה הצער, הטבע לא חנן כל אחת מאתנו בריסים טבעיים ארוכים, צפופים ומרשימים. וגם מי ששפר גורלה וזכתה בהם, מרגישה לא אחת כי המסקרה לא מספיקה להדגיש את העיניים בהזדמנויות מיוחדות באמת, כשחובה להדהים, כשהכול חייב להיות מושלם.

כוכבות הקולנוע היו הראשונות שהכירו בצורך לעבות את ריסיהן וכבר ב-1916 הודבקה רצועת שיער לעפעפיה של כוכבת בסרט אילם, על פי דרישה מפורשת של הבמאי. הדרישה הפכה לטרנד, ומאז ועד היום מעפעפות היפהפיות ההוליוודיות בריסים מוקפדים באירועים הנוצצים ביותר של תעשיית הסרטים העולמית.
הטרנד של הכוכבות זכה עד מהרה לאהדה גם בקרב נשים שאינן צועדות כל שנה על השטיח האדום. גם הן ביקשו לעצמן מראה עיניים זוהר ומושלם, ממש כמו של סנדרה בולוק, ג'וליה רוברטס, דרו ברימור, ג'ניפר קונלי ואחרות, שלא היססו מעולם להסגיר את הסוד.

ardell_1

הזוג ארנולד וסיידל מילר זיהו את הצורך הזה עוד בתחילת שנות ה-70, והקימו את חברת ארדל, ששמה נובע מצירוף שמותיהם הפרטיים. החברה פורצת הדרך העמידה את רצועות הריסים והריסים הבודדים לרשותן של לקוחות בפרפומריות ובמחלקות היופי של בתי הכל בו הפופולריים. עתה יכלה כל אחת להתהדר בריסים של ארדל, המעניקים לעין מעבר למה שהמסקרה יכולה להציע.
היום ארדל הוא שם נרדף לריסים מלאכותיים, אף כי המונח אינו עושה צדק עם המוצר: למעשה מדובר בתוספות טבעיות - כל רצועה או קבוצה של ריסים מרהיבים עשויה ביד משיער אדם סטרילי, כדי ליצור מראה אחיד מושלם וטבעי לחלוטין. חברת ארדל מציעה מגוון עצום של ריסים המותאמים בשלמות לכל עין, לכל מטרה ולכל אירוע. מוצריה מצטיינים באיכות גבוהה ובנוחות שימוש אולטימטיבית. הריסים של ארדל בעלי משקל נוצה וקלים להדבקה ולהסרה. הדבק הייחודי של החברה מבטיח שהריסים המודבקים לא יזוזו ממקומם ובו בזמן מגן גם על הריסים הטבעיים מפני פגיעה. הייחודיות בדבק שמציעה החברה הוא הגוון שלו. באופן בלעדי וחדשני מציעה ארדל גוון שחור/אפור לדבק כך שהוא יוצר מראה הרמוני בקו צמיחת הריסים והעפעף.

ריסים ארדל

ardell%20dura%20nat%20black%20long

דבק

למוצרי הריסים של ארדל מתלווים גם קווי איפור ועיצוב לגבות, הנותנים מענה מושלם לגימור איפור העיניים. עשרות שנים של שימוש ולקוחות מרוצות בכל העולם יכולים לסייע לך לבחור בטוב ביותר, בלי להניד עפעף.
מוצרי ארדל נמכרים ברשת "נייל סטודיו" ובמכוני הטיפוח המובילים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails