יום שני, 3 בינואר 2011

Gillette מגלה רגישות

Gillette, מותג הגילוח והטיפוח המוביל, השיק לאחרונה סדרת מוצרי גילוח המיועדים לנשים ולגברים בעלי עור רגיש:

בגזרה הנשית:
בג'ילט אומרים כי כשמדובר בגילוח, נשים הן הרבה יותר מורכבות מגברים. 45% אחוזים מהנשים בישראל מעידות כי הן משתמשות בגילוח, כשיטת הסרת השיער התדירה ביותר. שטח העור שנשים מגלחות גדול פי 18 מזה של הגברים, עורן יבש יותר ויש להן סוגי שיער שונים, הגדלים במקומות שקשה להגיע אליהם. אלה הם כמה מהאתגרים שעימם התמודדו הכימאים והמהנדסים הטורחים בחמש השנים האחרונות על יצירת סכין הגילוח האולטימטיבי לנשים:

גילט צילום יחצ חול

Gillette Venus, מותג הגילוח הנשי הנמכר ביותר בעולם, מציע את Venus Embrace - הדור החדש של מכשירי הגילוח לנשים, עם חמישה להבים והגנה של מעטפת לחות המעניקים לעור תחושה חלקה ונעימה מתמיד. Venus Embrace מכילה חידושים טכנולוגיים המיועדים להפוך את הסרת השיער לקלה, נעימה ויעילה יותר מאי פעם.
לצד מכשיר הגילוח המתקדם, מציעים בג'ילט את Satin Care – ג'ל גילוח מועשר בלחות עם חלקיקי משי, אלוורה וויטמין E, המעניק גילוח קרוב יותר וחלק יותר, ללא הסיכון לחתכים ופציעות. הג'ל מגיע בשתי גרסאות: האחת - לעור רגיש המסייעת בהפחתת הגירוי, והשניה – מועשרת בלבנדר להרגעת העור.
מחיר הג'ל: 26.35 ₪

בגזרה הגברית:
על-פי סקר שערכה ג'ילט בישראל, 88% מהגברים הישראלים טוענים שהם בעלי עור פנים רגיש. ג'ילט זיהתה שגברים מחפשים הכוונה בטיפול בעור הרגיש ולצד שיגרת הטיפוח לעור בשלושה שלבים, השיקה את סכיני Gillette Fusion Cool White המשלבים את הטכנולוגיה המהפכנית של ג'ילט פיוז'ן המסייעת להגן על עור רגיש, עם עיצוב אטרקטיבי וחדש בצבע לבן וידית מבריקה בגווני כחול בהיר. טכנולוגיית פיוז'ן כוללת חמישה להבים עם ציפוי נגד חיכוך, המסייע ללהבים להחליק על העור, ומספק גילוח נוח וביצועים מנצחים, גם על עור רגיש.

 331

סכין ה-Fusion של ג'ילט הוא סכין הגילוח המוביל בהמלצות הדרמטולוגים בארצות הברית. רופא העור ד"ר אכי פרידמן מציין: "התפיסה המוטעית ביותר לגבי עור רגיש היא שאין מה לעשות, או שאי אפשר לטפל. תמיד אפשר לטפל!" מסביר ד"ר פרידמן. "ככל שגברים מודעים יותר לעורם, משתנה תפיסתם לגבי טיפוח העור. הרגלי גילוח נכונים חשובים מאד לגברים עם עור רגיש".
ד"ר פרידמן מציין גם כי: "הסכין צריך להיות חד מספיק כדי להסיר את השיער מבלי לחתוך את העור, ולעשות זאת בצורה נוחה. להב קהה מאיכות ירודה יגרום גירוי נוסף לעור רגיש".

טכנולוגיית Fusion של ג'ילט עם סכין הגילוח החדש, Cool White, מציעה ביצועים מעולים גם על עור רגיש. סכיני הגילוח משלבים טכנולוגית להבים מתקדמת בצד הקדמי של ראש הגילוח ולהב יחיד בחלקו האחורי. גם בגרסת הסוללה (49.99 ש"ח) וגם בגרסה הידנית (39.99 ש"ח) ראש הגילוח בא עם 5 להבים צפופים יותר, היוצרים משטח גילוח. הלהבים של משטח הגילוח צפופים יותר בהשוואה לאלו של Mach3 Turbo. מבנה זה מפזר את כוח הגילוח על-פני כל הלהבים, ובכך מפחית את הלחץ וגורם לפחות גירוי. טכנולוגית Fusion Power מאפשרת גילוח גם במקומות שקשה להגיע אליהם, ומאפשרת לגברים לעצב את שיער הפנים בנוחות יוצאת דופן.

כדי להשלים את הטיפול בעור רגיש, מציעה ג'ילט סדרת מוצרים משלימים לשגרת טיפוח בשלושה שלבים: 
* לפני גילוח תרחיץ פנים של Gillette series לניקוי לכלוך ועודפי שומן (59.99 ש"ח) 
* Gillette Series Sensitive - ג'ל הגילוח לעור רגיש (24.99 ש"ח)
* השלמת הטיפוח לאחר הגילוח עם אפטר שייב בפורמט תחליב (59.99 ש"ח) או קרם לחות 69.99 ש"ח)

* * *

את מוצרי ג'ילט ניתן להשיג ברשת הסופר פארם וברשתות השיווק.

חשוב לציין, כי המותג ג'ילט, יחד עם כלל מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל, משתתף זו השנה הרביעית בפרויקט "צבעים של תקווה" לתרומה לקידום ילדים במרכזי למידה והעשרה של צ.ב.ע- צעירים בונים עתיד. בשנה שעברה קידם הפרויקט את פעילותם של 10 מרכזי העשרה, והעניק לכ-200 ילדים הדרכה אישית לימודית וחברתית. עמותת צ.ב.ע, החוגגת השנה עשור לקיומה, מפעילה בבתי ספר מרכזי העשרה, הפועלים באמצעות מתנדבים ומעניקים העשרה לימודית וחברתית.
לפרטים נוספים: www.tzeva.org.il או www.pgisrael.co.il.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails