יום ראשון, 6 בפברואר 2011

Valentines Day – מקבץ טיפים שימושיים לקראת היום הרומנטי בשנה

Valentine day, היום הרומנטי ביותר בשנה (14/02/2011), גורם לך לרצות להיראות במיטבך לקראת הדייט המושלם שמחכה לך בערב. ריכזנו עבורך הנחיות, מוצרים וכמה טיפים שימושיים שיגרמו לנסיך שלך להחסיר פעימה בשנייה שייכנס בדלת.

פוסט אורח מאת: תמרה זויגין גורליק

photo_18130_20100624 צילום: Idea go

לפני הכול, הבסיס...
חזרת מהעבודה, כל היום מול מחשב, עיניים עייפות מתמיד, ודווקא ביום כזה היית רוצה להיות רעננה. במיוחד בשבילך, טיפ לשיקום עיניים עייפות מאת ליאת הלפרט פליסר, סמנכ"ל הדרכה בדרמלוג'יקה: על מנת לשקם עיניים עייפות וסחוטות מומלץ להכין רפידות קפואות של תה קמומיל, המרגיעות ומרעננות את העיניים. על מנת להכין את הטיפול, יש להספיג שתי פיסות צמר גפן עגולות בתמצית תה קמומיל, להניח אותן על גבי נייר כסף, ולסגור אותו כמו מעטפה. את שתי החבילות להקפיא ולהניח על העיניים במידת הצורך.

העיניים רעננות, ועכשיו נעבור להכנת הפנים: על מנת למצק ולהחליק את הפנים, בעיקר באזור קמטוטי ההבעה, משכי סרום מרוכז במיוחד של "דרמלוג'יקה" – אקסטרא פירמינג בוסטר. הסרום מכיל אצות, ויטמין C, סיליקון אורגני ופרוטאינים, המהדקים את העור ומסייעים בתהליך המיצוק. תכשיר זה עדין במיוחד ומתאים אף לאזור הרגיש סביב העיניים. מיועד לעור עם קמטוטים וסימני הזדקנות מוקדמת (מחיר: 318 ₪ ל-30 מ"ל).

צילום - אייבור גורדון

או לחלופין, Instant Beauty Serum של סטנדל - סרום עשיר בלחות, הפועל כמעין "מגהץ" לעור, כך שלמעשה הוא משווה לו מראה מתוח יותר. הפורמולה הייחודית מכילה מרכיבים פעילים, המעניקים תוצאה מיידית של עור פנים מתוח יותר, גוון העור נעשה אחיד, מואר, בעל ברק וזוהר חיוני (מחיר: 288 ₪ ל-30 מ"ל – בקבוק לחיץ).

Srum Beaut Minute

כעת, הפנים מוזנות, חלקות ומוכנות לאיפור!
על מנת לשמור על עמידות האיפור מרחי על פנייך את ה- PHOTO FINISH COLOR CORRECT של סמאשבוקס: פריימר עם מסנן קרינה SPF 15, אנטי איג'ינג, הנלחם בפגעי העור, ליצירת ה"קנבאס המושלם" לפני מריחת המייקאפ. מתאים לטשטוש כתמי שמש ופיגמנטציה (מחיר: 195 ₪, תכולה: 30 מ"ל).

Photo Finish Color Correct copy ,שח 195    קרדיט צילום שרון גודפריד

לאזור העיניים, השתמשי ב- Photo Finish Lid Primer של סמאשבוקס, פריימר יוקרתי ומפנק לאיזור העיניים מחליק ומצעיר את איזור העיניים – בעל אפקט אנטי אייג'ינג (מחיר: 95 ₪).

Photo Finish Lid Primer קרדיט צילום - דיוויס פקטור 95 שח

השלב האחרון בהכנת הפנים לפני האיפור, הוא המייק אפ כמובן: מייק אפ מינראלי, טיפולי של "פריורי" (מבית דרמל גרופ - בית היוצר של דרמלוג'יקה), עם תכונות אנטי אייג'ינג של קופיברי – מייק אפ שאפשר ובמקרים מסוימים אף מומלץ – לישון איתו (מחיר: 245 ₪, תכולה: 14 גרם).

priori

הבסיס מוכן, וכעת נעבור לחלק האמנותי:

עיניים:
התחילי עם ה- Photo op Under Eye Brightner של סמאשבוקס. מוצר חדשני המיועד להארת האיזור הכהה שמתחת לעיניים באופן מיידי. מאיר את העור העדין ומוסיף לחות לפני הקונסילר (מחיר: 90 ₪).
לאחר מכן, מרחי את ה- High Definition Conceler של סמאשבוקס: קונסילר בנוסחה קלילה, המכילה טיפוח במראה טבעי ונוח לשימוש, אידיאלי לכהות בינונית מתחת לעיניים ולכתמי עור (מחיר: 90 ₪).
אפרי את איזור העיניים עם ה- Eye Shadow Trio של סמאשבוקס: שלישית צלליות מקצועיות מנצחות באריזה נוחה לנשיאה: גוון בסיס, גוון תיחום וגוון להארת העין (מחיר: 140 ₪).

1

להשלמת מראה ויצירת מראה "חתולי" השתמשי ב-Jet set Waterproof eye liner של סמאשבוקס: נוסחת איילינר על בסיס ג'ל, עמידה במים למראה מודגש כל היום (מחיר: 100 ₪).
לחילופין, תוכלי לאפר את איזור העיניים עם ה- Waterproof Shadow Liner Duo של סמאשבוקס: איילינר וצללית קרם באחד – ליצירת מראה מעושן בצעד אחד בלבד (מחיר: 130 ₪).
כמובן, להשלמת מראה העיניים השתמשי ב- Lash DNA: מסקרה ייחודית להארכת ריסים של סמאשבוקס (מחיר: 95 ₪).

2

גבות:
על מנת להחזיר את הגבות לצבען הטבעי לאחר מריחת המייק אפ, השתמשי ב- Brow Tech של סמאשבוקס: אבקת מילוי בצבע תואם לגבות ושעווה שקופה לקיבוע ועיצוב (מחיר: 120 ₪).

Brow Tech קרדיט צילום - דיוויס פאקטור 120 שח

לחיים:
עם סיום איפור העיניים, הדגישי את עצמות הלחיים עם ה- Bronzer Lights של סמאשבוקס: ברונזר אבקה במרקם עשיר (מחיר: 130 ₪).
הוסיפי זוהר באמצעות ה- Soft Lights של סמאשבוקס: שימר במרקם אבקת משי בגוונים בהירים וזוהרים (מחיר: 130 ₪).

3

שפתיים:
להשלמת מראה השפתיים השתמשי ב- O-gloss Intuitive lip gloss של סמאשבוקס: המגיב לכימיה האישית של עורך ומעניק גוון ייחודי רק לך (מחיר: 95 ₪).
במידה והחלטת לאפר את העיניים רק עם צללית בהירה והשלמת את המראה עם מסקרה, הדגישי את שפתייך באמצעות Photo finish lipstick - שפתון פוטו פיניש של סמאשבוקס, עם טכנולוגיית המשי ליצירת מראה מושלם (מחיר: 85 ₪).

4

סיימת להתאפר ומרוב לחץ והתרגשות יצא לך פצע חום/ קור (הרפס) על השפתיים, אז להתנשק כנראה לא תוכלי אבל להסתיר את הפצע ולמנוע עקצוץ וכאב שעלול להרוס את כל הערב תוכלי בהחלט! הרפאטצ' רמסנס של חברת פארמה סוויס - מדבקה מסיסה לטיפול בפצעי חום וקור (הרפס), קטנה ושקופה, המאפשרת להתאפר מעליה ולהסתיר את הפצע לחלוטין. המדבקה מפחיתה מיידית את תחושת הכאב, הצריבה, הגירוי והעקצוץ (מחיר: 50 ₪ ל-8 מדבקות באריזה).

Photographer

הדובדבן שבקצפת – הריח...
אין כמו שובל של ריח עדין שנשאר כזיכרון שלך כשאת יוצאת מהחדר. הבושם החדש מבית היוקרה הצרפתי BALMAIN Amber Gris - האמבר האפור של בלמיין מגלם בתוכו אלגנטיות, יוקרה, שיק ותעוזה בבקבוק אחד. תווי הניחוח שנבחרו להשלים את ניחוח האמבר האפור בהרמוניה של תווים, הם מרכיבים שובבים, מפולפלים ומודרניים. בעל פרומון (המעורר תשוקה ומשיכה בין המינים) הנדיר והיקר ביותר בתחום הבישום (מחיר: 490 ₪ ל-100 מ"ל; 350 ₪ ל-50 מ"ל).

Ambre gris_white

בושם נוסף בו תוכלי לפנק את חושי הריח שלו הוא הבושם החדש מבית המעצב ג'ון גליאנו -John Galliano "Parlez-moi D'amour" ("דבר אלי בשפת האהבה..."). הבושם מיועד לנשים צעירות דעתניות שאינן מתביישות לחלום, נשים הנמצאות במעבר בין "ילדה לאישה". זוהי מתיקות מלאת ניגודים. זוהי דרך להרגיש מחוזקת, מחוזרת, זוהרת וסקסית מתמיד. מעוצב בקונספט של מכתב אהבה מודרני ורומנטי, המשלב תווי ניחוח פרחוניים ופירותיים עם נגיעת מוסק חושני וטחב אלונים מפתיע (מחיר: 470 ₪ ל-80 מ"ל; 359 ₪ ל-50 מ"ל).

Galliano

* * * 

נקודות מכירה של המוצרים המוזכרים בפוסט:
"דרמלוג'יקה", "פריורי" - להשיג במכוני הקוסמטיקה בפריסה ארצית ובמרכזי הבריאות והספא המובילים בישראל לבירור נקודת מכירה קרובה: 0732-10-20-30;
"סטנדל", "סמאשבוקס", "בלמיין", "ג'ון גליאנו" – להשיג בלעדית ברשת הקוסמטיקה והבישום "אפריל";
מדבקות הרפאטצ' רמסנס – להשיג בבתי מרקחת וברשתות הפארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails