יום שני, 25 באפריל 2011

לראשונה בעולם – מותג פרטי בדיוטי פרי!

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון משיקה לראשונה מותג פרטי תחת השם "Pure Body" ("פיור בודי"), אשר יהווה פלטפורמה למכירת מוצרי טואלטיקה ופארם בקונספט TRAVEL TO GO – מוצרי נוחות, בגדלים מיוחדים, המותאמים לערכת נסיעה.
לדברי חגית בכר, סמנכ"ל שיווק, סחר וחדשנות, "המותג הפרטי הוא תוצר של התאמה מדויקת לצורכי הטסים, הן מבחינת הצרכים (מארז של מוצרים נשלפים), הנפחים (מוקטנים), ובמחירים נוחים. המארזים פותרים את הצורך בהערכות מוקדמת לנסיעה מבחינת המוצרים הנלווים הדרושים. הנוסע מרוויח פעמים, גם נוחות, וגם חיסכון בזמן וכסף".

פיור בודי-מותג פרטי בדיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון צילום תמר בן מיימון

בשלב הראשון הושק מארז מגבונים, הכולל: מגבונים לרענון, מגבונים להסרת איפור, מגבונים להסרת לק, מגבונים לניקוי משקפים. בנוסף, ניתן להשיג מארז קרמים, הכולל: קרם ידיים, קרם רגליים וקרם גוף בגודל מוקטן של 100 מ"ל. שני המארזים נמכרים במחיר של 9.90$ כל-אחד.
מלבד המארזים משווקים גם מוצרים כבודדים, כגון: מגבונים לרענון, מגבונים להסרת איפור, חמאות גוף, סורבה לגוף (ספריי ריחני המעניק לגוף ניחוח נפלא ותחושת רעננות), סבון גרגרים, קרם גוף, קרם רגליים וג'ל רחצה. כל מוצר קיים בארבעה ניחוחות, כאשר טווח המחירים נע בין 1.90$ ל-9.90$.
כיום נמצאים בתהליך תכנון ופיתוח, סדרה של שמפו, מרכך וג'ל רחצה בגודל מוקטן (100 מ"ל), וסדרת מגבוני תינוקות ומגבונים נשטפים באסלה באריזות נסיעה מיוחדות. כל סדרה תימכר בטווח מחיר של עד 9.90$.

בכר מציינת, כי מדובר בפיתוח ראשוני של מותג פרטי בקרב חנויות דיוטי פרי וכי היא צופה, שהרעיון יאומץ בשדות תעופה אחרים בעולם.

4 תגובות:

  1. הם פרסמו במקרה מי הולך לייצר עבורם את המוצרים? חשוב לדעת שאלה מוצרים "מבית טוב" לפני שמורחים אותם על הפנים והגוף, בעיקר לפני/תוך כדי טיסה כשהעור עלול להגיב בצורה קיצונית משהו

    השבמחק
  2. לא קיבלתי מידע אודות היכן מיוצרים המוצרים ועל-ידי מי, אבל מבטיחה לבדוק ולשוב לעדכן את הפוסט אחרי החג.
    בינתיים, שיהיה חג שמח לכולנו!

    השבמחק
  3. אפשר לסמוך עליך לעדכונים :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails