יום שבת, 9 באפריל 2011

L'Occitane מפיצה משב רוח של פריחה מענגת לכבוד האביב

248004

ל'אוקסיטן חוגגת את פריחת האביב המענגת ומשיקה, במהדורה מוגבלת, את Fleurs de Brignoles - קו פריחת השזיף. קולקציית פריחת השזיף היא יצירה של פרחי אביב עם שובל פירותי עשיר וזוהר. הניחוח העדין מושלם לתקופה זו של השנה, בה הפרחים פורחים והטמפרטורה מתחילה לגשש את דרכה מעלה.
ההשראה ליצירת הקולקציה מגיעה מעצי השזיף, המטילים את קסמם על הכפר Brignoles שבפרובנס, עלי הכותרת הלבנים והניחוח המענג של הפרחים שלהם - אי אפשר לעמוד בפני הניחוח הזה!

קו פריחת השזיף כולל את הפריטים הבאים:

או דה טואלט פריחת השזיף - Plum Blossom: בושם פרחוני מלא חיים עם תווים מרכזיים אבקתיים (מחיר: 259 ₪, 100 מ"ל)
בפרובנס, בכפר Brignoles, העונה של פריחת השזיף היא תמיד תקופה של אירועים חגיגיים. מהימים הראשונים של האביב, הכפר מואר בשפע של פריחות לבנות, כאשר ניחוח דמוי-ליקר, עם רמיזות רכות של שקדים מרים, ממלא את האוויר...
כמחווה לעצי השזיף ב-Brignoles, ל'אוקסיטן משלבת את הניחוח האבקתי והעדין של הפריחות הלבנות עם המתיקות הפירותית של עצי השזיף, בבושם פירותי עשיר וזוהר: תווי העליונים - תמציות של פרחי שזיף, עלים של פריחת שזיף ואוכמניות; ליבו - אגס ותמצית שזיף מיובש; בסיסו - עץ אלגום, עץ קשמיר ומושק.

plumblossom

בושם רול-און בריכוז גבוה פריחת השזיף - Plum Blossom (מחיר: 100 ₪, 10 מ"ל):
בושם רול-און פריחת השזיף הוא גרסה מרוכזת יותר של או דה טואלט פריחת השזיף והוא אידיאלי לשימוש בכל זמן ובכל מקום.

ג'ל לחות לגוף פריחת השזיף - Plum Blossom (מחיר: 140 ₪, 250 מ"ל):
ג'ל לחות לגוף, מועשר בשמן גלעיני שזיף. מעניק לגוף לחות, מותיר את העור קטיפתי ורך ובו בזמן עוטף את הגוף בניחוח הפרחוני והפירותי של פריחת השזיף (נבדק דרמטולוגית).

ג'ל רחצה פילינג פריחת השזיף - Plum Blossom (מחיר: 100 ₪, 200 מ"ל):
ג'ל רחצה מטהר ומעדן, מועשר בגרגרים של קליפת שקדים, המבצעים פילינג עדין לעור. הג'ל הופך לקצף קרמי ועשיר אשר מנקה, מבצע פילינג עדין ומבשם את העור עם הניחוח הפרחוני והפירותי של פריחת השזיף. העור מרגיש רך, משיי וקורן! מתאים לשימוש יומיומי.

באלם לשפתיים פריחת השזיף - Plum Blossom (מחיר: 59 ₪, 15 מ"ל):
באלם לריכוך שפתיים בעל ניחוח מענג, מועשר בשמן גלעיני שזיף, מעניק לחות, מגן ועוטף את השפתיים ברמיזה של צבע. מותיר את השפתיים מושכות ומפתות!

את קו פריחת השזיף ניתן להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ ובחנות המקוונת באתר: www.loccitane.co.il.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails