יום שני, 10 בספטמבר 2012

אולי היא נולדה עם זה?

מלכת הסטייל של מסלולי האופנה, הדוגמנית הדנית פריה בהה אריקסן (Freja Beha Erichsen), צועדת בעקבות חברותיה הדוגמניות כריסטי טרלינגטון, ג'וליה סטגנר, ארין ואסון, קמפ מוהל, שו-פיי צ'ין, אמילי דידונטו ושרלוט פריי ומצטרפת גם היא למשפחת מייבלין ניו-יורק, כפנים החדשות של המותג.


פריה מוכרת בתעשיית האופנה במיוחד בזכות הלוק האדג'י שלה וחוש הסטייל שאין דומה לו. "פריה היא אשה מדהימה ביופיה ובעלת בטחון עצמי רב", מסבירים במייבלין ומוסיפים: "לא רק שהיא טופ-מודל מהדור החדש, אלא היא גם אייקון אופנתי מודרני גם מחוץ למסלול. היא מצליחה לבטא היטב את סגנון 'ממסלול התצוגה לרחוב' של מייבלין ניו-יורק."

פריה בת ה-25 התגלתה על-ידי סוכן דוגמניות ברחובות קופנהגן שבדנמרק, כאשר חלף על פניה תוך כדי נסיעה במונית. בשנת 2005 היא עלתה לראשונה על מסלולי התצוגה בשבוע האופנה בפריז ובמילאנו, היישר לתצוגות של המותגים היוקרתיים ביותר, כמו לואי ויטון, פראדה, מיו מיו ועוד. היא גם הופיעה בקמפיינים נחשבים של באלנסיאגה, רוברטו קוואלי, שאנל, קרל לגרפלד, ולנטינו, טום פורד ורבים אחרים. בנוסף, תמונותיה מתנוססות באופן קבוע על-גבי מגזיני האופנה המפורסמים ביותר ובזכות הסטייל המהמם שלה העניקו מעצבים כמו ג'יל סטיוארט, קלואה ואלכסנדר ואנג את שמה לפריטים שעיצבו, ביניהם תיק יד, צמיד ונעלים. לא מפליא אם כן, שהיא מופיעה פעם אחר פעם בין המקומות הראשונים ברשימות הדוגמניות המובילות בעולם.



כעת, כאמור, תזכה פריה להיות ברת המזל הבאה שתהגה את הסלוגן המוכר: "Maybe It’s Maybelline" בתפקידה החדש כשגרירת היופי של מייבלין ניו-יורק. "אני כל-כך גאה לייצג מותג קובע טרנדים ונועז כל-כך, ואני מצפה לפרק חדש ומרגש זה בקריירת הדוגמנות שלי", היא אומרת.




הקמפיין בכיכובה של פריה יעלה מאוחר יותר השנה. בינתיים נוכל לראותה כשהיא צועדת על מסלולי התצוגה של שבוע האופנה בניו-יורק, המתקיים ממש בימים אלו.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails