יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

ב- Estée Lauder יודעים לשמור על סודות

בחודש הבא יכנס לשוק האסייתי ליין מוצרי קוסמטיקה חדש ויוקרתי מאד, שנושא את השם Osiao (או בעברית: "אושָׁאו"). ליין המוצרים החדש נוצר בשיתוף דעת קהל הצרכנים בסין והופק ע"י מעצמת הקוסמטיקה האמריקאית "אסתי לאודר". העבודה על הליין נמשכה ארבע שנים, כשכל המעורבים בפרוייקט הנ"ל שומרים על כך בסודיות מוחלטת. 




לאור הסודיות שהיתה כרוכה בכך, הפרוייקט זכה לשם קוד "Project Flow", בהשראת תורת ה"צ'י" הסינית, שמשמעותה זרימת אנרגיה. בחברה מספרים שהעובדים שעמלו על הליין נהגו לגרוס בכל לילה את כל המסמכים הקשורים לפרוייקט בטרם עזבו את המשרד, מפחד שמשהו מכך יוודע לעובדים אחרים בחברה או גרוע מכך- למתחרים שלה.

אגב, שם המותג Osiao נבחר במתכוון מאחר והוא מתחיל ומסתיים באותה האות – סימטריה שנועדה להעביר תחושה של הרמוניה ואיזון (חוץ מזה, מסתבר גם שישנו כפר קטן בפיליפינים שנושא את אותו השם, אבל בהנהלת המותג לא ממש ידעו על כך קודם לכן...). בנוסף, עצם העובדה שהמילה Osiao מכילה חמש אותיות (מספר מזל בסין) הוסיפה לה נקודות זכות כשנפלה ההחלטה על שם המותג.

להרכבת ליין המוצרים רואיינו אלפי נשים בהונג קונג, סין, קוריאה ויפן, שנשאלו בין השאר מהו סוג העור האידיאלי עבורן ואילו מרכיבים היו מעדיפות למצוא בתוך הפורמולות של המוצרים. כך למשל, בעקבות חיבתן של הצרכניות האסייאתיות לצמחי מרפא שונים, פיתחו בחברה פורמולות עם מרכיבים כמו עשב פשתן וגנודרמה (סוג של פטריה). ב"אסתי לאודר" מתכוונים למצב את המותג כמותג יוקרתי, עם סרומים שהוצמד להם תג מחיר שמתחיל ב-211 דולר.

כאמור, הליין יעלה על המדפים בהונג-קונג במהלך החודש הבא, תחילה בשתי חנויות גדולות ומרכזיות, כמו גם בדיוטי פרי המקומי. בתוך זמן קצר, ידעו בוודאי בחברה עם המהלך הסודי היה משתלם או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails