יום שני, 19 בנובמבר 2012

ניחוח בכחול ובצהוב

יופי וספורט בישראל לא תמיד הולכים יד ביד, אלא אם כן מדובר בכדורגלן ודוגמנית. כעת, יצרנית התמרוקים הישראלית CHIC מנסה לשלב בין השניים עם השקתו של בושם ספורט חדש בשיתוף מועדון הכדורסל המצליח "מכבי אלקטרה תל-אביב", שאף נושא את שמו.


את היוזמה לפיתוח הבושם יזם נחום סגל, מנכ"ל ובעלי המותג CHIC. לדבריו, את הרעיון הגה בעקבות בשמים ומוצרי טיפוח לגבר, שהשיקו בעבר מועדוני-ספורט יוקרתיים אחרים בעולם, כמו הלייקרס, השיקאגו בולס, ריאל מדריד ועוד, והחליט שגם לנו בישראל מגיע "משהו מהבית". במועדון אהבו מאד את הרעיון ובתור קבוצת ספורט מובילה בתחומה, שמחו להיות גם הראשונים להשיק בושם כזה.

נחום סגל (במרכז) עם מיקי ברקוביץ (מימין) ודורון ג'מצ'י

למי שלא מתמצא במיוחד בהווי הספורטיבי, נציין כי מדובר במועדון כדורסל מכובד ומבוסס, שמאז היווסדו בשנת 1932 צבר לא מעט שיאים ותארים, הכוללים בין היתר 50 אליפויות ארציות, 39 גביעי מדינה ו-5 גביעי אירופה! כעת, כאמור, מתווסף אל מדף הגביעים של המועדון גם בושם חדש.

למרות האסוציאציה הראשונה שבוודאי עולה בדעתכם, אל תטעו לחשוב שמדובר בניחוח של חדר הלבשה מיוזע. ב-CHIC ביקשו, למעשה, לגלם בניחוח את כל מה שמייצג המועדון: הצלחה ברמה בינלאומית, גבריות כובשת, רעננות ונמרצות. כבושם ספורטיבי, הוא מיועד לגברים החובבים ומקיימים פעילות אנרגטית קלילה. זהו ניחוח עציי מתובל וארומתי מאד, הכולל בתוכו תווים כמו תמציות קינמון, תפוח, הל, טימין, שרף, יסמין, ענבר, מושק וטבק כהה.

הבושם, המוגש בבקבוק מרובע פשוט וקלאסי בגוונים של צהוב וכחול (איך לא?) ועם סמל המועדון המוטבע עליו בחזית, נחשף השבוע בהשקה חגיגית בהשתתפות שחקני הקבוצה בהווה ובעבר וחלק מהצוות המקצועי. שחקני הקבוצה הוותיקים יותר הם אלה שכובדו בהסרת הלוט מעל בקבוק הבושם, וחשפו בקבוק גדל מימדים ויוצא דופן בגודלו (1.2 מ' x 70 ס"מ).

רגע הסרת הלוט (צילום: רותם להב)

אלו מביניכם הרוצים להריח כמו אלופים, יכולים להשיג גרסה מוקטנת יותר (100 מ"ל) של הבושם
"מכבי אלקטרה תל-אביב" ברשתות הפארם השונות, בפרפומריות וגם בחנות המזכרות של מועדון הקבוצה, תמורת 140 ₪ בלבד.

 *הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails