לפני כשבועיים השיק בישראל מותג האיפור הגרמני Malu Wilz ("מאלו
ווילז") את מראה הסתיו/חורף שלו לשנת 2012. ההשקה החגיגית התקיימה במהלך
אירוע מאפרים גדול, שנערך על-ידי חברת ג'רנטיק (היבואנית של המותג) בשיתוף עם
פורטל היופי הישראלי Bbeauty בבעלותה של המאפרת אורית
ויזל. לכבוד ההשקה הגיע לארץ המאפר הראשי של המותג, ג'ובאני פסיליו.
מיגוון המוצרים הרחב של "מאלו ווילז" מכיל בין השאר מרכיבי אנטי
אייג'ינג, המטיבים עם טיפוח העור, והמותג זוכה להצלחה רבה בקרב מאפרים מקצועיים,
כמו גם צרכנים "ביתיים". בנוסף, הוא אף זכה בלא מעט פרסים נחשבים
בתעשייה, אחד מהם הוא פרס העיצוב לשנת 2012, שהוענק לחברה בגרמניה ממש לאחרונה.
החלק השני של האירוע התמקד במוצרי הקומופלאג' של המותג, המתמחים בהסתרת פגמי עור קשים, כתמים וקעקועים. על הבמה הציג פסיליו הסתרה והסוואה של כתמי ויטלגו קשים בצורה קלה ופשוטה באמצעות מוצרי המותג.
בין המוצרים שהוצגו לקהל המאפרים באירוע, אשר משווקים בארץ, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:
לפני הכל, קצת רקע היסטורי על המותג:
חברת "מאלו ווילז" שייכת, למעשה, לקבוצת ARTDECO
("ארטדקו"), היא ממוקמת באחד הפרברים של מינכן ומשם משווקת את מוצריה
לכל העולם. החברה נוסדה בשנת 1985 על-ידי הלמוט באורכטם (Helmut Baurechtem), מנהל שיווק מומחה בתעשיית הקוסמטיקה, שתמיד
היה מרותק מהצבעים ומוצרי
היופי שפגש בעבודתו. להלמוט היה חזון על חברת קוסמטיקה אידיאלית – אקסקלוסיבית,
טרנדית, מתוחכמת ומקצועית. את החלום הזה הוא הגשים בשיתוף פעולה עם המאפרת הנודעת
מאלו ווילז, שהעניקה את שמה למותג החדש שהקימו השניים. שיתוף הפעולה שנוצר בין שני
אנשי מקצוע מנוסים אלו הניב קונספט נפלא – מוצרים איכותיים ביותר שעונים על כל
הצרכים הקיימים בשוק.
המאפרת מאלו ווילז (מימין) והלמוט באורכטם |
עוד חשוב לציין, שהמותג אינו מבצע ניסויים בבעלי-חיים!
כאמור, השקת מראה הסתיו/חורף של החברה התקיים באירוע מאפרים מיוחד, בראשותו
של המאפר ג'ובאני פסיליו. בחלק הראשון של האירוע הציג פסיליו את "Charming Blossom" - מראה
הסתיו/חורף של המותג, המשלב יחדיו נשיות, חושניות וזוהר. המראה מאופיין בגוונים
עזים בעיניים ובשפתיים המבוססים על הגוון הסגול – הצבע הלוהט לעונה זו.
מראה נוסף שהציג פסיליו היה מראה בסגנון "פאשן", המבוסס על המוצרים המינרליים של המותג.
ג'ובאני פסיליו והדוגמנית במראה סתיו/חורף 2012 |
מראה נוסף שהציג פסיליו היה מראה בסגנון "פאשן", המבוסס על המוצרים המינרליים של המותג.
מראה בסגנון "פאשן" |
החלק השני של האירוע התמקד במוצרי הקומופלאג' של המותג, המתמחים בהסתרת פגמי עור קשים, כתמים וקעקועים. על הבמה הציג פסיליו הסתרה והסוואה של כתמי ויטלגו קשים בצורה קלה ופשוטה באמצעות מוצרי המותג.
הסרת כתמי ויטלגו - "לפני" (מימין) ו"אחרי" (משמאל) |
בין המוצרים שהוצגו לקהל המאפרים באירוע, אשר משווקים בארץ, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:
Luxury Make Up Base
– פריימר לפנים: אידיאלי להסתרת קמטים מסביב לעיניים ולשפתיים, מעניק
מראה טבעי בעל מרקם רך וקל לשימוש (מחיר: 196 ₪, 15 מ"ל).
Camouflage Cream - קרם
קומופלאג': מבטיח כיסוי לכלל בעיות העור מהקלות ועד הקשות ביותר: מסתיר נימים, סימני
פיגמנטציה, כתמים, צלקות, קעקועים וכו'. עמיד במים (125 ₪).
Camouflage Stick -
עפרון קמופלאג': מכסה עיגולים שחורים תחת העיניים, אדמומיות, צלקות, פגמים וכו'. מוצר עמיד
לאורך זמן רב ועמיד במים, בעל מרקם רך וקרמי (91 ₪).
Lifting Concealer
– קונסילר: מכסה בצורה מושלמת ואחידה צלליות תחת העיניים, פגמים קטנים בעור וסימני
עייפות. אינו מצטבר בקווים הקטנים או קמטים, מפחית את נראות הנפיחות באזור העיניים,
בעל מרקם נעים וקרמי (140 ₪).
Eyeshadow Base – פריימר
לעיניים: בעל מרקם קרמי, מונע קמטים בעפעף והופך את הצללית לעמידה במים (99 ₪).
Perfect Lip Fix –
מקבע שפתון: מתאים לכל סוגי השפתונים, מונע טשטוש השפתון או השארת סימנים על כוסות
או ספלים, עמיד בנשיקות ובמים (120 ₪).
מוצרים נוספים של המותג: סמקים (86 ₪), שפתונים
(98 ₪), עפרונות שפתיים (98 ₪), צלליות אבקה (58 ₪), צלליות אבן (57 ₪), קיט
צלליות ב-3 גוונים (196 ₪), עפרון ג'ל לגבות (98 ₪) ועוד.
את מוצרי "מאלו ווילז" ניתן להשיג בישראל את היבואנית
"ג'רנטיק"- רח' ויצמן 32 ת"א (טל: 03-6950004), בחנות הדגל של
החברה- ברח' מוריה 118 חיפה, אצל המאפרות והקוסמטיקאיות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה.
כלומר זה מותג יוקרה כמו מאק או יותר כמו YSL וג'יבנשי?
השבמחקאני לא יודעת אם להגדיר אותו כ"מותג יוקרתי", אבל הוא בהחלט לא נופל באיכותו מהמותגים שהזכרת.
מחקהכי טוב במיק אפ , סומק, פודרה ביוד למי שיש לו עור שמן
השבמחק