יום שני, 3 בדצמבר 2012

גלוסיבוקס – נובמבר 2012

מזמינה אתכן להציץ לקופסת נובמבר שלי:


הקופסה מגיעה באריזה הורודה ה"רגילה" והמוכרת, אליה מצורף מגזין "גלוסיבוקס" – כולו באווירה חורפית.


לצד המגזין צורפו גם 3 שוברים:
- שובר לרשת המניקור אקספרס
LAKA המעניק מחיר בלעדי למנויות גלוסיבוקס למניקור (25 ₪) או פדיקור (35 ₪). השובר בתוקף עד ל-13/01/13 (למעט בימי חג החנוכה).
- שובר הנחה/מתנה בסך 500 ₪ לקורס סטיילינג ייחודי (20 מפגשים) במכון אבני. אמנם מצויין על השובר שהוא מיועד לקורס שמתחיל ב-16/10/12 והקופסה הגיעה באמצע נובמבר, אבל גלוסיבוקס ציינו בדף הפייסבוק שלהם שהשובר תקף גם לקורס שיחל ב- 03/01/13.
- שובר המקנה 20% הנחה על סדרות הטיפוח של ל'אוקסיטן: חמאת השיאה, אימורטל ואנג'ליקה. השובר בתוקף עד ה-31/12/12.


וכעת, למוצרים עצמם:

הגלויה עם פירוט המוצרים שמצורפת לקופסה, מגלה שהיא מכילה 5 מוצרים – אחד מתוכם בגודל מלא.



BB קרם של גרנייה (גודל מלא) – גוון "לייט"
הקוראות הקבועות של הבלוג בוודאי זוכרות שסקרתיכבר את המוצר הזה, הרבה לפני שהוא הושק בארץ. בזמנו, הביאו לי את הגוון הכהה יותר מבין השניים ואח"כ – כשהמוצר הושק בארץ - קיבלתי גם את הגוון הבהיר יותר. סה"כ, מדובר במוצר שזכה לפופולאריות רבה בעולם והוא מתאים יותר לבעלות עור רגיל/יבש. אגב, מאז יצאה גם גרסה שמתאימה לבעלות עור מעורב.


שמן לשיער Moroccanoil (גודל מוקטן, 15 מ"ל)
אני כמעט בטוחה שאת השמן המרוקאי לשיער אין צורך להציג – רבות ונפלאות כבר נאמר על המוצר הזה והוא גם אחד ממוצרי השיער המועדפים עלי אישית. למעשה, יש לי גם את הגרסה המוגדלת שלו ואני מאד אוהבת להשתמש בו כדי לתת לשיער שלי החייאה. אני מזליפה ממש טיפה של שמן אל תוך כף היד, מחממת בין שתי כפות הידיים ומורחת על הקצוות כשהשיער עדיין לח. הריח – מהמם! אגב, חייבת לציין שגם מסיכת השיער שלהם מעולה.
אני שמחה מאד לקבל את המוצר בגודל מוקטן, כך שאוכל להשתמש בו גם כשאני בחופשה או סתם בשהייה מחוץ לבית.


קרם לחות אנג'ליקה של L'Occitane (גודל מוקטן, 15 מ"ל)
את קרם הזה הכרתי כבר קודם, מההשקה שלו בארץ ואני מאד אוהבת אותו. יש לו מרקם נפלא והוא נספג בעור במהירות ובקלות כשהוא מותיר אותו רך ונעים. הוא מתאים מאד לבעלות עור מעורב/שומני ובנוסף, הוא מהווה בסיס טוב למייקאפ שמונח מעליו.
גם במקרה הזה אני שמחה לקבל את המוצר בגרסה המוקטנת שלו, כך שאוכל להוסיפו לתיק הנסיעות שלי.


לק של OPI (גודל מוקטן, 3.75 מ"ל)
בכרטיס שמצורף לקופסה מצויין שהלק מקולקציית הסתיו של OPI. למרות שאני לא מצליחה למצוא בשום פנים ואופן את שמו של הגוון על הבקבוקון, אני מניחה שמדובר ב- Suzi and the 7 Dusseldorfs. בכל אופן, הלק הוא בגוון סגול בהיר. הסגול הוא ה-צבע של העונה, שבלי קשר אני אוהבת תמיד בכל עונה...



בושם NILANG של LALIQUE (אד"פ - דוגמית, 2 מ"ל)
בתור אחת שדיי מקובעת בבחירת הבשמים שלה, אני תמיד שמחה לנסות בשמים חדשים כדי לצאת מהקבעון השמרני שלי. אני מאד לא אוהבת ללכת לפארמים ולהתיז על עצמי בשמים חדשים. מה גם, שאחרי כמה שעות אני כבר לא זוכרת איזה בושם התזתי על איזו יד. אני מעדיפה להתנסות בניחוח חדש כשאני בבית (רצוי אחרי מקלחת) כשהבושם עלי נטו, ללא התערבבות עם ניחוחות אחרים. לעניין זה, דוגמיות הבשמים הללו עוזרות לי מאוד.
דוגמית הבושם שבקופסה היא למעשה גרסה מחודשת לבושם המקורי שהשיקו "לאליק" ב-1995. הגרסה החדשה הושקה בחו"ל בשנה שעברה וכעת היא הגיעה גם אלינו. זהו ניחוח פרחוני-פירותי אוריינטלי המבוסס על פרח הלוטוס ושושנת מים. ואם זה לא מספיק מובן, אז גם הדוגמית צורפה לשושנת קרטון להמחשה. רעיון מקסים!
הניחוח עצמו מתקתק ומאד נעים כשהוא "מתיישב" על העור. העמידות שלו דיי ארוכה, אבל אין לו נוכחות מאסיבית. אגב, הוא דיי מזכיר לי את הבושם "אינוסנט" של טיירי מוגלר. סה"כ מאד אהבתי.


לסיכום, מדובר בחבילה חביבה למדי עם מוצר אחד בגודל מלא שבהחלט מחזיר לבדו את ההשקעה הכספית בדמי המנוי.
אגב, החודש מובטחת חבילה מיוחדת ונוצצת לכבוד הסילבסטר. זו גם תהיה הקופסה ה-12 במספר, שמסכמת שנת פעילות ראשונה של המיזם בארץ – אני כבר סקרנית לדעת מה יהיה בתוכה. ואתן?
בכל אופן, את כל הפרטים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של גלוסיבוקס או באתר של החברה.

* החבילה התקבלה לסקירה.

תגובה 1:

  1. אני מצאתי שהבושם עם נוכחות עזה והוא ממש נהדר. ישבתי עם חברה לקפה והחמאתי לה על הבושם הנהדר ששעליה שאוף את כל סביבת השולחן אכן כן, זה היה הוא - נהדר!

    הלק - אוהבת OPI, המברשת הגוונים, הגוון יפיפה, אך נראה שקפקף, לשים הרבה שכבות, אני פחות אוהבת.

    "תתחדשי" על אימות מילים, איזה מעצבן!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails