יום שני, 17 בדצמבר 2012

גלוסיבוקס – דצמבר 2012

מזמינה אתכן לפתוח יחד איתי את קופסת דצמבר 2012 של גלוסיבוקס שקיבלתי:


קופסת החודש מגיעה בגוון אפור כסוף וחגיגי משהו. אל הקופסא מצורף כרגיל המגזין החודשי, שמוקדש הפעם (איך לא?) לחגיגות סיום השנה - כולל טיפים והנחיות כיצד להראות הכי זוהרת שיש במסיבת הסילבסטר ואפילו הורוסקופ יופי לשנה הבאה...


בתוך המגזין הסתתרו להם שני שוברים:
האחד – שובר לרכישת קרם לחות של סבוקלם ברשת הסופר-פארם, במחיר מבצע מיוחד של 60 ₪ בלבד. השובר תקף עד ל- 15/02/13.
השני – שובר מתנה בסך 500 ₪ לקורס סטיילינג ייחודי במכון אבני, שנפתח ב- 03/01/13. להזכירכן, גם לקופסא של חודש נובמבר צורף שובר דומה.


כעת, בואו נפתח את הקופסא עצמה:


הקופסא מכילה 6 מוצרים (3 מהם בגודל מלא) וכדור "בדולח" קטן, כנראה כדי להכניס אותנו לאווירה המתאימה.




שפתון מסדרת קולור ריש של L'Oreal Paris (גודל מלא – 4.2 גרם):
השפתון שקיבלתי הוא בגוון מס' 408 -
L'OR Electric, מקולקציה מוגבלת שיצאה בזמנו. למרות שהוא נראה כהה מאד, הוא למעשה כמעט שקוף לגמרי ובלתי נראה. זהו מסוג השפתונים שיכול להעצים את הגוון הטבעי של השפתיים ומי שאוהבת את המראה הטבעי תאהב אותו מאד. אגב, השפתון עשיר ברכיבי לחות כמו ויטמין E ואומגה 3 שגורמים לו להחליק על השפתיים, לטפח אותם ולהעניק הרגשת נוחות בזמן ה"לבישה" שלו.



עפרון עיניים CARELINE (גודל מלא – 2 גרם):
עפרון עיניים עמיד, המיועד לתיחום העין. העפרון הוא בגוון
Glitter Black – שחור עם מעט נצנצים זהובים (שקשה להבחין בהם בצילום). אמנם טרם יצא לי לנסות את העפרון עצמו על העין, אבל הסווטש שעשיתי על היד, הצליח לשרוד שעות רבות אפילו גם אחרי שטיפת הידיים במים.





ליפ באלם Fresh Look (גודל מלא – 1.5 גרם):
את המותג "פרש לוק" טרם יצא לי להכיר עד כה, אבל המוצר עצמו מאד שימושי בימים אלו. הקור ששורר אצלינו עכשיו מייבש מאד את השפתיים וזה הזמן לשמור עליהן. אישית, אני לא כל-כך חובבת מוצרים שומניים לשפתיים, אבל כשהמצב מחייב אני משתדלת לטפח את השפתיים במעט קרם ייעודי. לפי המפורט על האריזה, המוצר מכיל רכיבים טובים ויעילים, כך שאשמח מאד לנסות אותו. בנוסף, אריזת השפופרת הקטנה הופכת אותו לנח לנשיאה בתיק באופן שיוכל להיות זמין לי בכל עת.


פריימר פוטו פיניש SMASHBOX (דוגמית – 7.1 מ"ל):
אני חושבת שאת הפריימר הזה אין צורך להציג בפניכן! למי שטרם התוודעה אליו, מדובר באחד המוצרים הפופולאריים ביותר בעולם היופי. המוצר הזה קנה את מעמדו בזכות המרקם החלק והמושלם שהוא מעניק לעור הפנים, כולל העמידות שהוא מקנה למייקאפ שמונח מעליו.


קרם עשיר SeboCalm (דוגמית – 5 מ"ל):
את המוצרים הנפלאים של סבוקלם אני מאד אוהבת – הם מכילים רכיבים נהדרים והם מושלמים עבור בעלי עור רגיש. הקרם שצורף לקופסא מיועד למנוע עור יבש והוא יכול להיות אידיאלי לימים קרים אלו. אגב, השובר שצורף לקופסא (למעלה) מיועד לרכישת הקרם הזה בגודל מלא.


תחליב גוף Angel (דוגמית – 30 מ"ל):
עם הבושם אנג'ל של טרי מוגלייר יש לי יחסי אהבה-שנאה לאורך שנים. תמיד כשאני מריחה אותו על מישהי אחרת, אני מעולפת מהניחוח הסקסי והמשכר שלו. אבל כשאני מתיזה אותו על עצמי, לא עוברת שעה ואני חוטפת מיגרנה איומה...
בינתיים, מרחתי מעט מתחליב הגוף על היד ולמרות שאני לא מפסיקה 'להסניף' ממנו כבר כמה שעות, מצבי שפיר לחלוטין. אולי הגיע הזמן לנסות שוב את גרסת הבושם. מקסימום- אדבוק בתחליב הגוף, שהריח שלו אלוהי לא פחות.


לסיכום:
קופסת החודש הינה מכובדת ביותר ותמהיל המוצרים בה הינו בהחלט לטעמי. יש לציין לטובה את העובדה שהיא מכילה 3 מוצרים בגודל מלא (לעומת 1 או 2 בדרך-כלל), שעלותם הכללית מכסה (אפילו מעל ומעבר) את ההשקעה במחיר המנוי החודשי.
להזכירכן, זוהי הקופסא ה-12 במספר מאז שהושק המיזם בארץ והיא מסכמת שנת פעילות ראשונה.

לפרטים נוספים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או אתר החברה.

*הקופסא התקבלה לסקירה.

5 תגובות:

  1. המוצרים בקופסא שווים למעלה מ 300 ש"ח בחישוב פשוט, פיספסתי אותה החודש ונגמר להם המלאי, מבאס...חחח אבל שמעתי שיש קופסת יום הולדת בינואר, זה מה שהם מפרסמים באתר שלכם

    השבמחק
  2. נראית קופסא נחמדה, האמת שהליפ באלם ממש מזכיר לי מוצר דומה שיש לי של אנה לוטן, יכול להיות שזה באמת אותו מוצר שהם העבירו כמו שהוא לחברת הבת?

    השבמחק
  3. לפחות לגבי העיפרון עיניים של קרליין אני יכולה להגיד שהוא אחד מהמוצרים הכי מוצלחים שאי פעם ניסתי!

    השבמחק
  4. אני מתה על הקרם עשיר של סבוקלם, זה מעולה! (:

    השבמחק
  5. אני משתמש בסבוקלם כבר שנים אחלה מוצרים. אפילו השתמשתי בחורף שעבר בקרם העשיר

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails