יום ראשון, 28 באפריל 2013

CLARINS Splendours Collection (קיץ 2013)

קולקציית הקיץ של קלרינס לשנת 2013 נוצרה בהשראת "אור השמש ההופך לזהב, מסעות לארצות רחוקות אל ליבו של עם עתיק וגילוי תפארתה של ציביליזציה הסוגדת לשמש.



הזהב, סמל תרבותי עשיר, הינו גולת הכותרת של הקולקציה והוא מופיע במוצרי העיניים, השפתיים והגוף, כאשר גווני הג'ייד (ירקן), ספיר ורובי משמשים כאן כאבני חן המאירים את הקולקציה האלגנטית הזו.

בקולקציה:

Splendours Summer Bronzing Compact (חדש, מהדורה מוגבלת) – ברונזר בעל שני גוונים הרמוניים: חום רך וטרקוטה. מרכזו של הברונזר מכיל שימר בגוון זהב ליצירת גימור זוהר.


Splendours Colour Quartet & Eye Liner Palette (חדש, מהדורה מוגבלת) – פלטה הכוללת ארבע צלליות בגוונים של נחושת, זהב חיוור, זהב ורוד ושזיף כהה, יחד עם אייליינר חום כהה. הצלליות בפלטה מכילות ריכוז גבוה של פיגמנטים מינרליים והן בעלות עמידות לזמן ארוך.


Splendours Shimmer Body Oil (חדש, מהדורה מוגבלת) – שמן גוף עשיר בחלקיקי אם הפנינה מוזהבים, מיועד להאיר, לטפח ולבשם את העור מבלי להותיר אותו שמנוני. כמה טיפות על המחשוף, הזרועות והרגלים יעניקו מראה זוהר מושלם ללילות הקיץ החמימים.


Instant Smooth Crystal Lip Balm (מהדורה מוגבלת) – השפתון האייקוני של קלרינס מגיע בקולקציה זו בגוונים חדשים, האידיאליים לעונת הקיץ. שכבת הקריסטל מחליקה ומדגישה את השפתיים בעוד הליבה הפיגמנטים של השפתון מלחחת את השפתיים ומוסיפה להן צבע. השפתון מוצע בגוונים Crystal Rose (ורוד), Crystal Mandarin (כתום), Crystal Gold Plum (חום מוזהב) ו- Crystal Berry (אדמדם).


Instant Smooth Crystal Lip Gel (מהדורה מוגבלת) – ליפגלוס במרקם ג'ל שאינו דביק, בעל גוון שקפקף, מנפח את השפתיים ומדגיש אותם בגוון עדין. בקולקציה מוצעים שני גוונים: Crystal Pink (ורוד) ו- Crystal Plum (סגול שזיף).


Wonder Waterproof Mascara – מסקרה עמידה במים, המעניקה נפח לריסים. מוצעת בשני גוונים: Wonder Black (שחור) ו- Wonder Mint (ירוק).


Instant Light Brush On Perfector – טוש קונסילר לטשטוש והסוואה מיידית של פגמים בעור ולהארת כהויות. מוצע בארבעה גוונים שונים: Light Beige (בז' בהיר), Pink Beige (בז' ורדרד), Medium Beige (בז' בינוני) ו- Golden Beige (בז' מוזהב).


הקולקציה הושקה בימים אלו בחו"ל וקרוב לוודאי שאצלינו נזכה לראותה קצת מאוחר יותר. מצטערת לאכזב, אבל מסתבר שהקולקציה הזו, רובה ככולה, לא תושק בסופו של דבר אצלינו. במקומה, יושק כאן מראה אחר של המותג.



2 תגובות:

  1. התעלפתי זה בהמעטה ובאמת התאכזבתי שהקולקציה לא תגיע אלה מוצרים שרק לשבת ולהסתכל עליבהם עושה טוב (מה פתאום להשתמש?) הפסקה האחרונה איכזבה לרגע אבל חזקה עלייך שתמצאי משהו אחר מפתה שישיח אותנ מאיתנו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שגם הקולקציה שתושק כאן תהיה לא פחות מרשימה. בכלל, אני מאד אוהבת את המוצרים של המותג, החל ממוצרי הטיפוח ועד למוצרי האיפור - עד עכשיו לא נחלתי אכזבה עם אף אחד מהם.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails