יום שבת, 13 באפריל 2013

L. RAPHAEL GENEVE Beyond Spa Collection

המותג הבינלאומי L. RAPHAEL GENEVE , שבבעלות כוהנת היופי רונית רפאל, השיק לאחרונה את BEYOND SPA - קולקציית מוצרי גוף חדשה, הכוללת 13 מוצרים המכילים שמנים ארומתרפיים ומרכיבי ריפוי מים המלח.



בין המוצרים בקולקציה ניתן למצוא 6 שמני גוף ארומתרפיים, המופקים מ-100% תמציות פרי וצמחים טהורות: שמן לימון ממריץ להחדרת אנרגיה לגוף ולנשמה, שמן לבנדר מרגיע, שמן חמוציות לניקוי רעלים ולהקלה על מתח, שמן ניצת התפוז להזנת החושים והשבת הברק, שמן זרעי גזר מחייה לשיקום והגנה על העור והחייאת הנפש ושמן גרניום מייצב להשבת האיזון לעור והחדות הנפשית (98 ₪, 200 מ"ל).

עוד בקולקציה:
משי גוף – קרם גוף עשיר (158 ₪, 250 מ"ל), תרחיצי פילינג לגוף המכילים מלחי ים עשירים במינרלים מים המלח ותמציות פרחים ופירות כמו תרחיץ ניצת הדובדבן להזנה, תרחיץ מלח ים וקוקוס מעורר ותרחיץ מנגו ושומשום מרגיע (148 ₪, 150 מ"ל) וכן 3 מסיכות בוץ לגוף לניקוי רעלים, החייאה או איזון (128 ₪, 250 ₪).

לדברי רונית רפאל, כל המוצרים מיועדים לשילוב יחד עם טיפולי הגוף החדישים שמציעים במרכזי היופי שלה לשיפור מראה עור הגוף, מיצוקו ומיצובו. "כמאמינה גדולה בשילוב של טיפולי קוסמטיקה מקצועיים לעור הפנים והצוואר עם מוצרי טיפוח משלימים לשימוש בבית, זיהיתי את הצורך הזה גם בתחום טיפולי הגוף וכך נולדה סדרת מוצרי BEYOND SPA", היא מסבירה ומוסיפה: "הסדרה משלימה את חווית טיפולי הגוף המקצועיים שאנו מציעים במרכזי היופי שלנו כמו טיפול האוקסי סלים למיצוק והחייאת העור ובעזרת שימוש ביתי במוצרים הגוף המשלימים את פעילות הטיפול, עור הגוף יספוג את הרכיבים החסרים לו להשלמת לחות, מיצוק והזנה. השילוב בין הטיפולים לשימוש במוצרי הגוף המשלימים מביא לתוצאות אופטימאליות ולהעצמת יעילות הטיפול הן במרכז והן מבחינת השימוש בבית".

המרכז החדש ברעננה

את סדרת המוצרים החדשה השיקה רפאל במקביל להשקתו של מרכז יופי חדש ברעננה, המחליף את המרכז הוותיק ששכן ברחוב אחוזה בעיר. המרכז החדיש והמפואר, שמשתרע על פני שטח של 300 מ', נפתח בקניון רננים בהשקעה של כמיליון שקלים, כאשר על העיצוב היוקרתי והמוקפד אמון האדריכל יונתן לייטרסדורף.

לאתר "רונית רפאל-מדע היופי": www.ronitraphael.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails