יום שלישי, 14 במאי 2013

Bobbi Brown New Makeup Products (קיץ 2013)

ב"בובי בראון" לא מפסיקים לחדש כל הזמן וגם לקיץ הקרוב הם מציגים כמה מוצרי איפור חדשים (חלקם במהדורה מוגבלת). אגב, לעונת הקיץ הנוכחית ממליצה בובי ללכת על גוונים ססגוניים שקפקפים עם ברק טבעי וטקסטורה משיית מדהימה.



המוצר המרכזי שמציעים בחברה לקיץ הקרוב הוא Sea Pearls Shimmer Brick Eye Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטה הכוללת עשר צלליות בגווני ים פסטליים עם גימור פנינתי. הפלטה מגיעה באריזת קומפקט עם מראה אבל ללא אפליקטור כלשהו. הסיבה לכך היא שבובי ממליצה להניח את הצלליות על העפעף באמצעות כריות האצבעות על-מנת לקבל מראה שימרי מטושטש.


עוד בקולקציה:

Blush - סומק בגוון חדש Pink Coral – ורוד קורלי רך, בעל פורמולה שמחליקה על העור ומציעה גימור מאט ועמידות לזמן ארוך.

High Shimmer Lip Gloss – ליפגלוס עמיד בעל פורמולה שאינה דביקה השומרת על הגוון האמיתי במשך שעות. הליפגלוס עשיר ברכיבים מזינים, מטפחים ומרגיעים את השפתיים, כולל ויטמין C ו-E. לקיץ הם מוצעים בשלושה גוונים חדשים:
Nectar - קורל אפרסקי שימרי
Pink Pearl - ורוד שימרי עם ברק פנינתי כסוף
Pale Pink - ורוד שימרי רך

Lip Gloss – ליפגלוס המורכב מתערובת של תמציות בוטניות כמו שמני אבוקדו, חוחובה וקמומיל ותמציות אלוורה. הליפגלוס מוצע בשני גוונים חדשים: Pink Lily – ורוד מסטיק ו- Pink Coral – קורל נייטרלי רך.

Brightening Lip Gloss – ליפגלוס בגוון Pink Lilac – ורוד-סגלגל חיוור וקר.

Shimmer Nail Polish (מהדורה מוגבלת) – לק שימרי עמיד לטווח ארוך בגוון Pink Pearl (ורוד שימרי).

מוצרי האיפור הושקו בימים אלו בארה"ב ובמהלך החודש הקרוב הם יגיעו גם לשאר העולם.


תגובה 1:

  1. תארזי לי בבקשה את כל בקולקציה, אם לוותר על פריט אחד זה יהיה הלק ואם להסתפק בפריט אחד כמובן שהפלטה - קיצורי דרך זו אני :)
    חג שמח!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails