יום שבת, 18 במאי 2013

The Makeup Show NYC 2013

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי (לפחות בשנה וחצי האחרונים), בוודאי זוכר שביקרתי בעבר ב- Makeup Show - כנס האיפור הגדול, שהתקיים בזמנו בברלין. מאז, התיאבון להרגיש את הדבר הגדול והאמיתי רק הלך וגבר אצלי ובתחילת החודש הנוכחי טסתי לניו-יורק, לכנס שהתקיים שם.



מדובר באירוע גדול המיועד למאפרים מקצועיים וכולל דוכני מכירה של מיגוון מוצרים ואביזרי יופי איכותיים המיוצרים על-ידי חברות איפור וטיפוח מהמובילות בעולם, לצד כיתות אומן פומביות ואישיות, הרצאות, מייצגים ועוד ועוד. בנוסף, האירוע מאפשר לפגוש ולהכיר קולגות ממקומות שונים בעולם, להחליף חוויות מקצועיות ואישיות ולפעמים גם ליצור קשרים מקצועיים כאלו ואחרים.

את האירוע מפיקה חברת  Metropolitan Events and Productions בבעלותה וניהולה של שלי תגר, ישראלית לשעבר, כשלצידה מסייעים צוות מאפרים מוכשרים ומובילים בתחומם: אורלנדו סנטיאגו, דנסה מייריקס, ג'ון הנסי, אסתריק איידן מישראל וג'יימס וינסנט שמשמש גם כמנהל החינוך וקשרי אמנים ואחראי בין השאר גם על לוח הזמנים של הסדנאות וכיתות האומן בכנס.

שלי תגר (צילום: נדב חבקוק)
מימין: אסתריק, ג'ון הנסי, אורלנדו סנטיאגו, דנסה מייריקס וג'יימס וינסנט
לשמחתי, הוזמנתי גם השנה לסקר את הכנס ואף השתתפתי באירוע בלוגרים מיוחד שהתקיים לפני קוקטייל הפתיחה של הכנס. את אירוע הבלוגרים הנחה ג'יימס וינסנט המוכשר, שהיה לי העונג לפגוש עוד בברלין- שם גם השתלמתי בסדנה שהוא ערך. כמה מרגש היה לגלות שוינסנט זכר אותי מאז ואפילו זכיתי לחיבוק גדול ממנו.

וינסנט ואני
באירוע הבלוגרים סקר בפנינו וינסנט כמה מהמוצרים החביבים עליו מאלו שיוצגו בכנס ואת כולם העניקו לנו כדי שנוכל להתרשם מהם בעצמינו. מפאת אורכו של הפוסט הנוכחי, את פירוט המוצרים שקיבלתי ואת אלו שקניתי אציג לכם בפוסט נפרד בהמשך.

גודיס מאירוע הבלוגרים (פוסט בקרוב)
מאוחר יותר, אחרי אירוע הבלוגרים, התקיים קוקטייל פתיחה חגיגי לכל באי הכנס, שנועד בעיקר למינגלינג לצד כיבוד ושתיה, כשמסביב נראו מייצגים שונים של איפור. חשוב לציין שהשנה, הכנס התקיים בסימן ציון זכרו של וויצ'ך אינגלוט, הבעלים והמייסד של מותג האיפור אינגלוט, שנפטר בפברואר השנה. לזכרו של אינגלוט, שהיה מקורב מאד למארגני הכנס, הוצג סרטון מרגש שלא הצליח להשאיר אף אחד מהנוכחים באולם אדיש. מייד לאחר מכן, החלו לעלות על הבמה זה אחר זה מספר מייצגי איפור מרהיבים, שהצליחו להלהיב את קהל המשתתפים והיוו מעין תזכורת קלה למה שהולך לקרות בכנס במהלך היומיים הבאים.






למחרת בבוקר, על-פי עצה שקיבלנו, יצאתי יחד עם חברותיי הטובות, המאפרות קרן כהן-קאיקוב, גלית כשריאן וטלי כץ-פליין, מוקדם מאד לכיוון מקום הכנס. הגענו למקום כשעה לפני מועד הפתיחה ותפסנו את מקומינו בתור שהלך והתארך לאורך כל הרחוב בתוך זמן קצר ביותר. למעשה, הסתבר לנו בדיעבד שהשנה ביקרו בכנס מספר שיא של משתתפים אי-פעם!

ממתינות לפתיחה (משמאל: קרן, גלית, טלי ואני)
כדי להקל על התימרון בין דוכני האיפור, הסדנאות וההרצאות בכנס השיקו השנה לראשונה אפליקציה מיוחדת לסמארטפונים, הכוללת מפת התמצאות ולוח זמנים מפורט.


בכניסה לכנס הוצב לוח קיר ענק שבו הוזמן הקהל לבטא מרחשי ליבו, אז כמובן שהיינו חייבות (כישראליות גאות) להשאיר את חותמנו גם כאן.

כן, גם אנחנו היינו שם... (ליחצו על התמונה להגדלה)
וככה נראה הקיר בסוף היום...
ועכשיו התפנינו לדבר החשוב שלשמו הגענו – קניות, קניות וקניות !!! התמונות הבאות מציגות מדגם קטן מהדוכנים, המוצרים והמייצגים שנראו מכל עבר (תמונות נוספות ניתן לראות באלבום המיוחד שפתחתי בדף הפייסבוק שלי).










התחושה שעברה בנו היא בדיוק כמו להיות בלונה פארק סואן ורועש והבנו מהר מאד שאם לא נתאפס על עצמינו במיידית, פשוט לא יישארו עבורנו מוצרים. ואני לא מגזימה או צוחקת חלילה! הדוכן של זוקה (ZUCA), למשל, שהציע מזוודות איפור שונות, התרוקן לגמרי בתוך כשלוש שעות מפתיחת הכנס (!!!). כמעט בכל הדוכנים היו מבצעים והנחות אטרקטיביות מאד, שמצפונית לא יכולנו להרשות לעצמינו לדלג עליהם, מה שהצריך מאיתנו לעיתים לעמוד בתורים ארוכים או סתם להידחק בין כל הצובאים על הדוכנים. אבל ללא ספק, זה היה שווה כל שקל דולר.

אחד הדוכנים שגרמו לנו להרגיש הכי "בבית", גם אם זה היה בקצה השני של כדור הארץ, הוא הדוכן של חברת OFRA Cosmetics. בעלי החברה, דווידי ועופרה גייטו, ישראלים לשעבר, קיבלו את פנינו בחמימות ובאהבה, בדיוק כמו שאנחנו חשות תמיד כשאנחנו מבקרות בנציגות החברה הממוקמת בישראל. דווידי שמח להציג בפנינו כמה מהמוצרים החדשים שהשיקה החברה וטרם הגיעו אלינו ארצה - חלק מהם אציג בפניכם בקרוב בפוסט המתייחס למוצרים שהבאתי מהכנס.

דווידי היקר ובתו היפה קארין
כבודן של הקניות במקומן, אבל שלא תחשבו חלילה, שיש בי רק מן השטחיות. חלק ממטרת הנסיעה שלי לכנס היתה גם כדי להתעדכן, ללמוד ולהעשיר את הידע שלי כמאפרת. השנה בחרתי להירשם לשתי סדנאות (Hands-On): האחת – "Ideal Eyes" עם המאפרת המדהימה דנסה מייריקס, שכבר הפעימה אותי בפגישתנו הקודמת בברלין, והשניה – "Understanding Color Theory and Color Correction" בהנחייתה של ליג'ה סטיוארט מ"מייקאפ פור אבר". הסדנאות מסוג זה מחולקות לשני חלקים: בחלק הראשון האומן מדגים ומסביר את תורתו לפני קהל המשתתפים, ובחלק השני המשתתפים עוברים לתרגל האחד על השני את מה שנלמד בסדנא תחת עיניו המפקחות של המנחה. לסדנאות האלה יש להירשם מראש ולשלם עבורן תשלום נפרד.

אחרי הסדנא עם דנסה המהממת (משמאל: קרן, דנסה, גלית ואני)
בנוסף, ברחבי המבנה התקיימו סדנאות והרצאות פתוחות לקהל בהנחיית מאפרים ואומנים מהשורה הראשונה, ביניהם ניתן היה למצוא את ג'ינה ברוק - המאפרת של מדונה, ביו נלסון, איב פרל, מת'יו אנדרסון ודיק פייג', המנהל האמנותי של "שיסיידו" ועוד רבים וטובים אחרים.

ג'ינה ברוק

מת'יו אנדרסון

דיק פייג'
מבחינתי, אחד מרגעי השיא של הכנס היה המפגש שלי עם דני סנז המלכה. סנז היא מאפרת ותיקה ומייסדת מותג האיפור הצרפתי Make Up For Ever. סנז אמרה לי שהיא ממש מצטערת שמוצרי המותג הפסיקו להימכר אצלינו בארץ, אבל ככל הנראה בשנה הקרובה תהיה אפשרות למשלוח של מוצרים ישירות מהחברה לארץ. עוד נמסר לי, שבעתיד הקצת יותר רחוק ישנה כוונה לפתוח חנות ממותגת חדשה בארץ, במסגרת הליכי הפיכתו של המותג מ"צרפתי" ל"בינלאומי". הלוואי!

דני ואני
למרות ששהינו במתחם במהלך היומיים בהם התקיים הכנס, מרגע הפתיחה ועד לרגע הסגירה, עדיין נותרנו עם תחושה שהחמצנו עוד כמה דברים שרצינו לקנות, או עוד אי-אלו הרצאות מעניינות אחרות שחשבנו להיות נוכחות בהן. האמת? אם זה היה תלוי בנו, גם שבוע ימים לא היה מספיק לנו! לפחות מנחמת אותנו הידיעה שגונבה לאוזנינו, לפיה בעוד קצת פחות משנה יתקיים הכנס לראשונה באחת הערים הרומנטיות ביותר באירופה וזו סיבה מספיק טובה להתחיל לחסוך לקראת המאורע כבר מעכשיו...

10 תגובות:

  1. איך שהיתחלתי ליראות את התמונות רציתי ליכתוב "לונה פארק"...ואז ראיתי שכתבת את זה...אין לי מה להוסיף...העברת את החוויה לגמרי! תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן לונה פארק... ואת בטח יודעת מה ההרגשה עבור בעלת הפרעות קשב וריכוז במקום כזה... ;)

      מחק
  2. מעולה! נשמע ונראה שנהניתן מאוד, ממש כמו בחנות ממתקים ענקית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היה באמת נפלא, אבל כמו בחנות ממתקים ענקית לא הגענו לשובע :)

      מחק
  3. אהבתי מאוד את הפוסט, אינפורמטיבי ומעביר את רוח הדברים בשלמותם.
    הכנס עצמו נשמע פשוט כחלומה של כל מאפרת (ומכורת איפור), ועוד בעיר הכי מדהימה בעולם!
    וברור שאני מתחילה לחסוך לכנס הבא - אירופה לגמרי קוראת לי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי, זו חוויית חובה לכל מאפרת, הן מהפן המקצועי והן מהפן האישי.
      אם את אוהבת באגטים וקרואסונים את בכלל תהני במיקום החדש של הכנס באירופה... ;)

      מחק
  4. תשובות
    1. אכן כך וחבל שהתמונות מצליחות להעביר רק עשירית מהתחושה האמיתית שהרגשנו.

      מחק
  5. קודם כל חייבת להתוודא על קנאה - חיובית כמובן היית בתפוח הגדול!
    מעריכה כמובן את מצפונך שהרשה לך לבזבז דולרים כי מחר כבר לא ישאר.
    את מאפרץ דגולה - כחובבת מושבעת ומכורת מנויים של מגזינים לנשים בארץ במשך כל השנים התפעלתי מההפקות שלך רק שלא הכרתי אותך ואת בצניעותך גם לא סיפרת ורק במקרה נתקלתי באתר שלך.
    בשבילי את מקסימה ומאפרת מדהימה, אז אם עשית דם סדנאות זה רק יכול להביא אותך להיות מאפרת על!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת נסחפת, אבל תודה על המחמאה - אני ממש מסמיקה לי כאן...
      3> 3> 3>

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails