יום שבת, 11 בינואר 2014

Sisley SisleYouth

בחודש הבא ישיק מותג הקוסמטיקה "סיסלי" את SisleYouth – מוצר אנטי-אייג'ינג חדש , אשר כפי ששמו מעיד עליו, מיועד לקהל יעד צעיר המודאג מהופעת סימני הגיל הראשונים, הווה אומר 25 ומעלה. למעשה, מדובר במוצר האנטי-אייג'ינג הראשון של המותג שמיועד לקהל כזה צעיר. כידוע, המותג "סיסלי" נחשב למותג יוקרתי וככזה הוא מתמקד בשווקים מסויימים.



המוצר החדש שפותח כדי לשמור על המראה הצעיר של העור, נוצר כאמור כדי להגן על העור החל מגיל 25 ולאורך כל שנות השלושים. הפורמולה שלו מכילה תערובת של רכיבים פעילים המעודדת את תחלופת התאים הסלולאריים בעור, מספקת לו לחות, מרגיעה ומזינה אותו. לדברי החברה, התוצאה נראית לעין לאחר ארבעה שבועות של שימוש, וזה כולל שיפור בחיוניות, הגברת הזוהר והפחתה של קמטים וקמטוטים.

פורמולת ה- SisleYouth כוללת, בין השאר, תמצית אפונה המגנה על תאי הגזע הבוגרים, שומרת עליהם שלא יפגמו ודואגת שיתפקדו באופן מלא. מרכיב פעיל נוסף שניתן למצוא בפורמולה הינו תמצית פפטיד סויה שאמורה לעורר את ייצור סיבי הקולגן כדי לשמור על מוצקות העור וגמישותו. כמו כן, היא מועשרת באדנוזין ובויטמין E הידוע כנוגד חימצון, על-מנת להילחם בכל סוגי הקמטים וברדיקלים חופשיים, ובתמציות זרעי כוסמת, קיווי, ג'ינסנג וגינגקו.


SisleYouth של "סיסלי" אמור לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך פברואר 2014.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails