יום שישי, 27 ביוני 2014

MAC Transformations Nail Polish Collection

שיתוף פעולה חדש שיצר מותג האיפור MAC עם אמנית הציפורניים הבריטית מריאן ניומן הוליד שתי קולקציות לקים, שאחת מהן תעלה על המדפים כבר בחודש הקרוב.



מריאן ניומן עבדה כמעט בכל תחום של תעשיית האופנה. את המכון הראשון שלה היא פתחה ב-1987 והמשיכה בעבודות ייעוץ לחלק מהחברות הלקים הגדולות ביותר בבריטניה. העבודות שלה נראו גם על מסלולי האופנה הנחשבים ביותר כמו ג'יבנשי, ויויאן ווסטווד, ולנטינו, מוסקינו ומק'קווין. באחת התצוגות הראשונות בהן השתתפה, היא יצרה לדוגמניות ציפורניים בצורת ספירלה באורך של 12 אינטש! כמו כן, היא היתה אחראית על עבודת הציפורניים עבור יותר מ-50 שערי "ווג" בריטיים ויש לה ברזומה 10 שנות עבודה על כל קמפיין פרסום שנוצר עבור כריסטיאן דיור. אגב, היא אחראית גם על עבודת הציפורניים בכל סרטוני האינטרלודים (קטעי ביניים) במסע ההופעות של ליידי גאגא.


החלק הראשון בשיתוף הפעולה שבין MAC לניומן מהווה קולקציה המכונה Transformations (טרנספורמציה) והיא כוללת 6 לקים סמי-שקופים, שיכולים לתפקד על תקן לק "רגיל" או כטופ-קוט על לק בגוון אחר.
·         Transformations in Texturize (מעניק טקסטורה של עור)
·         Transformations in Shadow (מכהה גוון)
·         Transformations in Highlight (מאיר גוון)
·         Transformations in Liquid Pigment – Green Pearl (מעניק ברק ירוק פנינתי)
·         Transformations in Liquid Pigment – Pink Pearl (מעניק ברק ורוד פנינתי)
·         Transformations in Liquid Pigment – Gold Pearl (מעניק ברק זהב פנינתי)


"MAC הוא בעיקר איפור וכך גם הקולקציה הזו היא כמו איפור לציפורניים. באותו אופן שאיפור משנה את הפנים, אלו משנים את הציפורניים – וזו הסיבה שכללתי בה צל (Shadow) והארה (Highlight), כדי להוסיף עומק וכדי לגרום לגוונים לבלוט באותו האופן כמו שהיית עושה בפנים," כך הסבירה ניומן בראיון שהעניקה ל"ווג" הבריטי. "ניתן אפילו לשלב ביניהם יחדיו. יש מקום למשחק, שזה מה שהלקוחות של MAC אוהבים לעשות. רציתי ליצור משהו שיהיה כמעט גרסה בוגרת יותר של אמנות ציפורניים, משהו אופנתי יותר ומאד פשוט, אבל כזה שניתן להשתעשע איתו."

ניומן בעבודה מאחורי הקלעים של תצוגת אופנה
החלק השני בשיתוף הפעולה שבין MAC וניומן יושק מאוחר יותר השנה, תחת קולקציה נוספת שתישא את השם "A Novel Romance", אבל זה כבר קשור לפוסט אחר... J

תגובה 1:

  1. עכשיו נותר לחכות ולאות מתי תעלה ארצה אם בכלל. אני את Gold Pearl

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails