יום חמישי, 26 ביוני 2014

Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate

בקרוב ישיק מותג הקוסמטיקה "שיסיידו" את Ultimune Power Infusing Concentrate – מוצר אנטי-אייג'ינג חדש, שאמור לבשר עידן חדש בתחום הקוסמטיקה. כפי ששמו מרמז, ה- Ultimune ("אולטאימיון) מיועד לטיפול במערכת החיסונית של העור והוא מתואר כמוצר הראשון שמצליח (בנוסף לתיקון נזק נראה לעין) להפעיל מחדש את הכח הרב-הגנתי של העור להגן, להתנגד, להתחדש ולחזק את עצמו כנגד גורמים מזיקים שונים.



לדברי החברה, המוצר מתאים לשימוש עבור כל אשה ללא קשר לגיל, מוצא או סוג העור שלה והוא מיועד לשימוש אחרי ניקוי העור ולפני מריחת קרם הלחות שבו רגילים להשתמש בדרך-כלל. הפורמולה עובדת על-ידי שיפור התפקוד ההגנתי של תאי הלנגרהנס שבעור (המכונים גם "שומרי הסף" של העור), אשר עם השנים הופכים להיות יעילים פחות ובכך הופכים את העור שלנו לחשוף יותר למפגעים נפשיים (מתח), סביבתיים ומזיקים שונים. בחברה מבטיחים שיפור של 64% בתפקוד תאי הלנגרהנס, הודות לקומפלקס ה- Ultimune שמצליח לגרות את מנגנון יצור הקולגן, לעודד ולשמר את הלחות וגם לחזק את תפקוד המחסומים של העור.

יש לציין שלסרום ניחוח פרחוני ירוק קל שנוצר על-ידי טומונורי אואדה (Tomonori Ueda), הבשם של שיסיידו מאז 1998. בין תווי הניחוח ניתן למצוא פריחת ורדים ולוטוס, המיועדים לרומם את רוח המשתמשת ולהבטיח שיפור בהרגשה הכללית שלה.


ה- Ultimune אמור לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך ספטמבר 2014 והוא יוצע באריזות של 30 ו-50 מ"ל. אגב, האריזה האדומה המעוגלת של המוצר מהווה מעין קריצה למוצר הטיפוח הראשון של המותג – Eudermine, שנוצר ב-1897.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails