יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

סקירה: סכין גילוח Gillette Venus & Olay

אני בטוחה שכולנו (או לפחות, הרוב המכריע בקרב הנשים) רוצות עור חלק ומשיי אחרי הגילוח. אלו המעדיפות להסיר שערות באמצעות שעווה, אני מסירה בפניכן את הכובע. אני, באופן אישי, לא מסוגלת להתמודד עם הכאב, ולגבי מכוני הלייזר למיניהן – אני עדיין לא סגורה עם עצמי בעניין. למזלי, בורכתי בגנים איכותיים מהסוג של שיער גוף דליל ובהיר, ובתור שכזו אני מעדיפה את השימוש בסכיני גילוח.



לאחרונה, הוזמנתי להתנסות בסכין הגילוח החדשני של ג'ילט – Venus & Olay, שהושק לפני קצת יותר משנה בארץ.

אני מאמינה שאת המותג Gillette אין צורך להציג, מאחר והוא מותג מוצרי גילוח מוכר ואהוב מאד בקרב רבים. למרות שהמוצרים שלו יחסית יקרים מאחרים, הם בדרך כלל מוכיחים את עצמם כאיכותיים ועמידים עם תוצאות חלקות לטווח ארוך.


כאמור, לפני יותר משנה ג'ילט איחדה כוחות עם מותג הטיפוח (האיכותי לא פחות) Olay והשניים השיקו יחדיו את סכין הגילוח Venus & Olay, המיועד להעניק לנשים חוויית גילוח ייחודית ומשופרת כמו גם להותיר את העור רך ומועשר בלחות אחרי הגילוח. בחברה מבטיחים, כי חוויית הגילוח תותיר אותנו עם עור של אלילה וזוהר של כוכבים בתוך שניות.

הסכין מגיע באריזה מרשימה ומנצנצת (רמז לזוהר הכוכבים?). אמנם הנצנוץ לא מצליח לעבור בצילום, אבל אותי הוא תפס כבר מהרגע הראשון.

האריזה הפנימית מכילה את ראש הסכין, כשהוא עטוף באריזה הרמטית נפרדת, ידית הסכין ומתלה קטן וחמוד שניתן להצמיד לקיר באמצעות פיית יניקה.




ראש הסכין מצוייד בלא פחות מ-5 להבים ומשני צידיו פסי הלחות של Olay. לפסי הלחות יש מרקם כשל סבון מוצק וריח מתקתק מדהים, שלולא הייתי חוששת לאפי מחוד הלהבים של הסכין בוודאי הייתי מצמידה אותו אליו במשך כל היום. אגב, פסי הלחות מכילים רכיבים מטפחים כגון: גליצרין- חומר לחלוח טבעי, פטרולטום- להגנה על העור ולנעילת הלחות בו וחמאת קוקוס- לריכוך העור.


כמו שהובטח, הראש בעל חמשת הלהבים אכן מקיים את מה שהוא אמור לעשות. הרגליים נותרות חלקות לגמרי והעור מרגיש רווי בלחות. מודה, שבהתחלה היה לי מוזר להשתמש בסכין מבלי להשתמש בקרם/ג'ל גילוח או אפילו בסבון כמסכך, אבל פסי הלחות של Olay אכן עושים את העבודה ומאפשרים לסכין להחליק בקלות על העור.אחרי הגילוח העור אכן מרגיש רך ונעים ומייתר את הצורך להשתמש בנוסף בקרם לחות. בנוסף, אותו הניחוח הנעים של פסי הלחות נותר גם על העור לאחר השימוש.

ידית האחיזה של הסכין מעוצבת בצורה ארגונומית, עם פסי גומי רוחביים משני צידיה, באופן המאפשר אחיזה נוחה ובטוחה, המונעת החלקה של הסכין מהיד. בנוסף, הרכבת ראש הסכין על הידית נעשית בצורה קלה ופשוטה מאד. אגב,ראוי לציין, כי הידית של סכין Venus & Olay מתאימה גם לסכיני גילוח אחרים של ונוס.



אבל, לצערי, לא הכל מושלם:

·        למרות הביצועים המרשימים מאד של הסכין והנוחות שבשימוש בו, בגלל גודל מבנה הראש שלו הוא היה מעט בעייתי עבורי בשימוש באיזורים מסויימים, למשל באיזור שליד "קו הביקיני", אבל עם קצת יותר שימת לב הגילוח באיזור זה עבר בסופו של דבר בשלום.

·        דבר חשוב נוסף: פסי הלחות "נמסים" יותר ויותר, ככל שהם באים במגע עם מים. כבר אחרי מספר שימושים יחסית מועט הפסים כמעט נעלמו לגמרי. אולי גם לעובדה שאני נוהגת להשתמש בטמפרטורת מים גבוהה במיוחד (גם בקיץ), יש השפעה נוספת. נכון, שהסכין לא אמור להיות שמיש לאורך זמן ארוך מאד, אבל הבעיה כאן, שפסי הלחות מתפוגגים עוד בטרם להבי הסכין עצמם יוצאים מכלל שימוש. מה גם, שכאשר פסי הלחות נמוגים, נותרים במקומם זיזי פלסטיק שעלולים להפריע ולהכאיב במהלך פעולת הגילוח. בקיצור, נראה שהסכין תהיה פחות אפקטיבית למי שנוהגת לגלח את רגליה מידי יום ביומו.
אגב, מאותה הסיבה, חשוב לשים לב שלא לתלות את הסכין באמבטיה על קיר החשוף למים.

מארז הכולל סכין גילוח Venus & Olay עם מחסנית נוספת עולה כ- 45 ₪ (מחיר מומלץ לצרכן). אמנם המחיר לא זול במיוחד, אבל בהתחשב בחוויית הגילוח האיכותית שמקבלים (גם אם היא לא לתקופה ארוכה מידי), הוא בהחלט סביר. מה עוד, שהמוצר חוסך לנו שימוש בקרם גילוח לפני הגילוח ובקרם לחות אחרי הגילוח.

 *המוצר התקבל לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails