יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

GLAM GURU SUMMER 2014

בשנים האחרונות הפך טרנד קופסאות היופי לפופולרי מאד בעולם וגם אצלינו בארץ. כזכור, מדובר בקופסא המכילה מספר מוצרים (לפחות 5) בגדלים שונים (גודל מלא, גודל נסיעות ודוגמיות) ממגוון מותגים מוכרים, יותר או פחות, בתחום האיפור, טיפוח ושיער - הכל בהתאם לפרופיל היופי האישי של המזמינה, כך שהיא תוכל להכירם ולהתנסות בם בטרם תרכוש אותם.

לפני קצת יותר משנה הצטרף לטרנד הנ"ל מיזם דומה חדש נוסף בשם "גלאם גורו", ששם לעצמו מטרה מבורכת להתמקד בעיקר במוצרים אורגניים וכאלו שלא נוסו על בעלי חיים. לאחרונה נשלחה אלי לסקירה קופסת היופי של החברה לקיץ 2014. אתם מוזמנים להציץ לתוכה יחד איתי.

כחברה המקפידה על שמירת איכות הסביבה, הקופסא הגיעה באריזה העשויה מ-100% כותנה, יחד עם בלון קטן וחמוד בצורת לב, שמייד העלה חיוך על פניי.

גם המוצרים שהגיעו בתוך הקופסא (או השקית, אם תרצו) היו כולם ממותגים המתהדרים ברכיבים טבעיים בלבד:
מוצרי WELEDA:
מוצרי "וולדה" הינם מוצרים המבוססים של רכיבים טבעיים תמציות צמחי מרפא ממקור אורגני, ביו דינמי, ללא חומרים משמרים וללא חומרי צבע וריח מלאכותיים.
חלב גוף רימונים של WELEDA (גודל מלא- 200 מ"ל)

חלב גוף המיועד להזנה והתחדשות העור, שכמו שניתן להבין משמו מבוסס בעיקר על שמן זרעי רימון, הידוע כרכיב אנטי-אייג'ינג' ונוגד חימצון יעיל ביותר. הקרם נעים מאד למריחה, נספג מהר בעור ומותיר אותו רך ונעים למגע. גם אריזת המשאבה שלו נוחה מאד לשימוש ומאפשרת להוציא חומר בקלות וביעילות רבה. קצת פחות התחברתי לריח של המוצר, שאגב הוא מאד דומיננטי יחסית, אבל האיכות שלו בהחלט מחפה על כך.
מחיר מומלץ לצרכן: 133 ₪.

קרם יום ורד הבר של WELEDA (דוגמית- 7 מ"ל)

קרם לחות לפנים המבוסס על שמן אורגני המופק מפרחי ורד הבר. הקרם מסייע לחידוש מראה העור וטשטוש סימני גיל ראשוניים, לפיכך הוא עשיר ברכיבי לחות ושומן למניעת יובש ולאיזון העור. את הקרם הספציפי הזה אני מכירה כבר ואף יצא לי להתנסות בו בעבר וזכור לי שהוא עשה עבודה לא רעה, אם כי גם הניחוח שלו היה אינטנסיבי מידי עבורי בשביל קרם המיועד לשימוש על עור הפנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 170 ₪ (לתכולה של 30 מ"ל)

חלב גוף לימונים של WELEDA (דוגמית- 4 מ"ל)

קרם המיועד להעניק לחות לעור הגוף ולרענן אותו, במיוחד בחודשי הקיץ החמים. הקרם מועשר בתמציות אלוורה ושמני קוקוס ושומשום לצד שמנים אתריים נוספים. הריח הלימוני נעים מאד כמו גם הקרם עצמו.
מחיר מומלץ לצרכן: 81 ₪ (לתכולה של 200 מ"ל)

יש לציין, שלקופסא צורפה גם גלויית הטבה המקנה הנחה בגובה של 40 ש"ח לרכישת מוצרי "וולדה" ברשתות הטבע השונות ובבתי מרקחת. ההטבה בתוקף עד ה-31/12/14.


ערכת נסיעות מיוחדת מבית FARAN
את המותג FARAN אני מכירה כבר דיי הרבה זמן ואף את האשה המקסימה שעומדת מאחוריו – עדי גילון. גם כאן מדובר במותג המקפיד על שימוש ברכיבים טבעיים בלבד ומוצריו נושאים את תו התקן היוקרתי של ECOCERT. למעשה, עד היום יצא לי להתנסות במוצרי האיפור של המותג בלבד, כך ששמחתי שיש לי את האפשרות להכיר מוצרים נוספים שלו באמצעות ערכת הנסיעות הזו.

הערכה מגיעה בתוך קופסת קרטון חביבה, המעוצבת בגוונים המוכרים של שאר המוצרים של המותג וניתן למצוא בתוכה:
·         תחליב גוף למון גראס אשכולית (8 מ"ל)
·         תחליב גוף רוז גרניום (8 מ"ל)
·         שמפו טבעי רוזמרין מנטה (8 מ"ל)
·         ג'ל רחצה לבנדר (8 מ"ל)
·         שמן עיסוי לגוף (10 מ"ל)
למרות שהערכה מכונה בשם "ערכת נסיעות", אני חוששת שהגודל של המוצרים בה מוגבל לשימוש חד-פעמי בלבד (בכל זאת, דוגמיות בגודל של 8/10 מ"ל). עם זאת, המרקמים והניחוחות שלהם נעימים מאד. אגב, אהבתי במיוחד את הניחוח של תחליב הגוף למון גראס אשכולית.
שווי הערכה: 95 ₪

קרם הגנה של AVENE (דוגמית- 5 מ"ל)

קרם ההגנה של "אוון" מבוסס, כמו כל מוצרי המותג, על המים הטרמליים הנהדרים של המותג, העשירים בויטמינים ומינרלים להרגעת העור. הקרם בעל מקדם הגנה גבוה במיוחד של לפחות SPF50. את הקרם הספציפי הזה אני מכירה כבר ואף השתמשתי בו כמה פעמים (במיוחד בגרסת התרסיס). הוא פשוט מצויין ויש לו עמידות חזקה במיוחד גם במים. למרות שהוא אינו מכיל חומרי בישום, יש לו ניחוח מאד-מאד עדין ונעים. אגב, כל המוצרים של המותג מתאימים מאד לבעלי עור רגיש במיוחד.

לק מבית ANNY (גודל מלא- 15 מ"ל)

לק בגוון 181 Outdoor Style – ורוד פוקסיה, שמתאים מאד לקיץ. כמו כל הלקים של המותג, גם הלק הזה באיכות גבוהה מאד, בעל כיסוי אטום כבר מהשכבה הראשונה ויש לו מברשת שמעניקה שימוש קל, נוח ומדוייק. הלק מתייבש במהירות וגם עמיד לאורך זמן ארוך יחסית. כל התכונות האיכותיות הללו, לצד המחיר הסביר, מעניקים לו מבחינתי את תואר המוצר המ-ו-ש-ל-ם !!!
מחיר מומלץ לצרכן: 49 ₪

ערכת דוגמיות התנסות של JUST ALOE
כמו שניתן להבין מדובר במוצרים המבוססים על צמח האלוורה, הידוע ביכולותיו המופלאות להרגיע, לרכך ולהזין את העור. מוצרי החברה מופקים בתהליך ייחודי ומוקפד מאד, שמשמר את הרכיבים הפעילים שבצמח וכפועל יוצא מכך גם את האפקטיביות של המוצרים עצמם.

ערכת ההתנסות שצורפה לקופסא כוללת עלון המפרט את מוצרי החברה וכן דוגמיות של:
·         ביו קרם אלוורה פנים וצוואר (2 דוגמיות x 6 מ"ל)
·         קרם רגליים אלוורה (2 דוגמיות x 6 מ"ל)
·         ביו ג'ל אלוורה להרגעה (2 דוגמיות x 6 מ"ל)
·         מסיכה הזנה וניקוי לפנים המבוססת על בוץ מים המלח ואלוורה (2 דוגמיות x 6 מ"ל)
***
סה"כ שווי כל המוצרים שבקופסא מגיע לסך של כ-250 ₪, אבל ב"גלאם גורו" ניתן לרכוש אותה תמורת 76 ₪ בלבד! (לא כולל משלוח) – מחיר זול ושווה, במיוחד לאור העובדה שמחיר חלב גוף הרימונים של "וולדה" לבדו הרבה יותר יקר מסך הקופסא כולה.
אם גם אתן אהבתן את קופסת הקיץ של גלאם גורו, תוכלו לרכוש אותה לעצמיכן באמצעות הקלקה כאן. כמו כן, באתר של החברה מוצעים למכירה מיגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה ובישום ממותגים מובחרים שונים ובמחירים נמוכים. שימו לב! אם תכניסו את הקוד summerlove תזכו בהנחה נוספת בגובה של 15% ובמשלוח חינם בקניה מעל 250 ₪ (יש לבחור באופציה של "איסוף עצמי" והחבילה תשלח אליכם).
אגב, בחברה עורכים מידי פעם הגרלות ומבצעים מיוחדים, כך ששווה לעקוב אחר הפרסומים בדף הפייסבוק ו/או בערוץ היוטיוב שלהם.

*הקופסא התקבלה לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails