יום שני, 25 באוגוסט 2014

רוזי הנטינגטון-וויטלי היא הפרזנטורית החדשה של Moroccanoil

לראשונה בתולדותיו, מותג מוצרי השיער והגוף Moroccanoil ("שמן מרוקאי"), המבוססים על שמן הארגן, בחר בסלבריטאית להוביל את הקמפיין הבא שלו: הדוגמנית והשחקנית הבריטית רוזי הנטינגטון-וויטלי היא מעתה הפנים השיער של המותג.



הנטינגטון-וויטלי תוביל, כאמור, את הקמפיין החדש של Moroccanoil שיעסוק בשבחו של הכח הנשי. הקמפיין, שיעלה באמצע ספטמבר 2014, יורכב מסדרה של ששה קטעי וידיאו שיכללו צילומי 'מאחורי הקלעים, תמונות וראיונות עם רוזי, שתחלוק עם הצופים את סודות היופי שלה וכמובן תעניק גם טיפים. כמו כן, יופיעו בסרטונים נשים נוספות ממערך רקעים שונה, החל מתחום החינוך ועד לתחום האופנה, שיספרו כיצד הן סללו את דרכן האישית והמקצועית.

לדבריה של רוזי, את ההשראה שלה היא שואבת מנשים רבות בסביבתה, ביניהן הסופרת הניגרית צ'יממנדה נגוזי אדיצ'י, המשוררת והסופרת איב אנסלר, הזמרות ריהאנה וסטיבי ניקס, אחותה, אמא שלה והמורה שלה ליוגה. "אני תמיד אוהבת להיות בסביבת נשים שאני יכולה ללמוד משהו מהן", היא מעידה על עצמה.


"הקמפיין הינו ביטוי לשלושה דברים: נקודת הראות שלנו כלפי נשים, חזון היופי שלנו והשקפה על המטרה שלנו בחיים", מסבירים בהנהלת המותג ומוסיפים "השראה היא מצרך יקר. התקווה שלנו היא, שבאמצעות למידת הסיפורים האישיים של אותן נשים יוצאות דופן, נשים אחרות יקבלו השראה ויפעלו בהתאם."

במהלך אוקטובר 2014 יעלה גם קמפיין מקביל במגזיני אופנה, יופי ולייפסטייל מובילים, ביניהם Elle, InStyle ו- Harper's Bazaar.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails