יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

MAC Prabal Gurung Holiday 2014 Collection (הצצה ראשונה)

כחודשיים ימים לאחר שהתבשרנו לראשונה על שיתוף הפעולה בין מותג הקוסמטיקה MAC למעצב האופנה האמריקאי ממוצא נפאלי – פראבל גורונג, מעטה המסתוריות נחשף ואנחנו מקבלים הצצה ראשונה לכמה מהפריטים הכלולים בקולקציה, שישיקו השניים לכבוד הכריסטמס הקרוב. אם לשפוט לפי האריזות המוזהבות היוקרתיות שלהם, האוסף שכולל 14 פריטים, הולך להיות חגיגי במיוחד!



האריזות המוזהבות המדהימות מגיעות עם תבליט רשת עליהן ונושאות את שמו של פראבל גורונג. העיצוב שלהן נעשה בהשראת מינודיאר (minaudière) משובץ אבני חן משנות ה-20. המינודיאר הינו אביזר אופנתי מעוטר בדמות תיק קטן וקשיח, שמשמש נשים לנשיאת פריטים אישיים כגון מוצרי איפור ותכשיטים. בנוסף, הוא משמש גם כתחליף לתיק ערב ונחשב בדרך כלל לסוג של תכשיט.


הכוונה של גורונג היתה ליצור אריזות שיגרמו לאשה להרגיש יפה עוד לפני שהיא אפילו הניחה את האיפור על פניה. בדיוק כמו ליין ההוט קוטור שלו, כך גם ליין מוצרי האיפור שלו נועד לייצג את מה שהאדם הלובש אותו מייצג. בהתאם לכך, המוצרים עצמם מוצעים במיגוון של גוונים שקופים וטבעיים, המיועדים להדגיש ולשפר את היופי הטבעי של הגברת שלובשת אותם. לפיכך, קולקציית החגים של פראבל גורונג ל-MAC תהיה מושלמת לאשה האינטליגנטית והיפה, המודעת למרחב שהיא תופסת.

כאמור, האוסף כולל 14 פריטים בסה"כ, ביניהם ברונזר, CCB (צבע קרם רב-תכליתי), מברשת באפר בעלת ידית מרובעת, שלוש צמדי צלליות, 3 שפתונים, 3 ליפגלוסים, עפרון עיניים שחור ועפרון כרומוגרפיק. לפי שעה, לא פורסמו תיאורי הגוונים המדוייקים של המוצרים, אבל מבטיחה לעדכן אתכם ברגע שזה יקרה.

הקולקציה צפויה לעלות על המדפים בארה"ב ב-26 לנובמבר 2014 ואל שאר העולם היא תגיע במהלך דצמבר 2014.

תגובה 1:

  1. לא עומדת בפני האריזות, את הגוונים צריך לראות מקרוב. אריזת השפתון ממש מזכירה לי את...ב 4 עיניים טוב?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails