יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

Elizabeth Arden The Untold Color Collection (סתיו 2014)

בימים אלו השיקו אליזבת ארדן בארה"ב את קולקציית האיפור שלהם לסתיו 2014, אשר בונה על הצלחת הבושם של המותג, שהושק לאחרונה ונושא את אותו השם – Untold. כמו הבושם, גם אוסף האיפור מהלל את הפנים הרבות של האשה המודרנית.


לדברי אנשי המותג, קולקציית Untold ("לא נאמר") מהללת את כל תכונותיה השונות של האשה המודרנית. היא מכבדת מספר היבטים נשיים שונים יחדיו ומעריצה את האשה בכל הופעותיה השונות – מהאופטימיות הנוצצת ונשיותה המתוחכמת עד להילתה המסתורית והחושניות המגנטית שלה... אפילו מה שעדיין לא נאמר עליה.

האוסף הוורסטלי מציג גוונים פיגמנטים מאד ועמידים לאורך טווח ארוך, שנבחרו בקפידה כדי לסייע ליצירת מראה לכל מצב רוח. גוונים לבישים אלו הינם אידיאליים עבור לוקים שונים, החל מהרך והעדין ועד הנועז והמרתק.

הבושם UNTOLD

בקולקציה:

Elizabeth Arden Eye Shadow Quad Neutral Palette – פלטת צלליות בגוון Chic Browns (מהדורה מוגבלת), הכוללת 4 צלליות בגוונים עונתיים הרמוניים ובגימורים שונים. הפלטה כוללת גווני היילייטר, קונטור ותיחום בעלי פורמולה עמידה לטווח ארוך.


הפלטה מגיעה באריזה מוזהבת מקסימה, המזכירה את המראה של הבושם Untold. האריזה כוללת מראה מובנית ואפליקטור דו-צדדי.

Elizabeth Arden Beautiful Color Moisturizing Lipstick – שפתון בגוון אדום קלאסי הנושא את השם Red Door Red (על שם הדלת האדומה של סלון היופי הראשון שהקימה אליזבת ארדן). פורמולת השפתון מתוארת כלחותית, עסיסית ויוקרתית, רוויית ויטמינים נוגדי חימצון A, C ו-E. השפתון, שעמיד לטווח ארוך, מספק לחות מתמשכת לשפתיים של לא פחות מ-20 שעות. אגב, גם השפתון מגיע באריזה יוקרתית מוזהבת.


Elizabeth Arden Beautiful Color Lash Enhancing Mascara – מסקרה בגוון שחור. זוהי המסקרה הרב-מימדית הראשונה של המותג המספקת נפח, אורך ועיגול לריסים. הפורמולה העמידה מהתפוררות שלה, מזינה ומגנה על הריסים.


Elizabeth Arden Beautiful Color Precision Glide Eye Liner – עפרון תיחום לעיניים בעל פורמולה רכה וצבע ניבנה שעמיד למשך כל היום. העפרון מוצע בגוונים:
·         Black Velvet 01
·         Slate 02
·         Java 03
·         Sapphire 04
·         Blackberry 05
·         Emerald 06


Elizabeth Arden Beautiful Color Natural Eye Brow Pencil – עפרון למילוי, עיצוב ותיחום הגבות. העפרון מצוייד בקצהו במברשת גבות ספירלית והוא בעל פורמולה עמידה שאינה דוהה או נמרחת. העיפרון מוצע בגוונים:
·         Honey Blonde 01
·         Natural Beige 02
·         Brownette 03
·         Natural Black 04




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails