יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

Lancôme Absolue L’Extrait Elixir-Concentrate & Ultimate Beautifying Lotion

סדרת הטיפוח היוקרתית מאד של לנקום Absolue L’Extrait תתרחב בקרוב מאד עם הצטרפותם של מוצרים חדשים: Elixir-Concentrate ו- Ultimate Beautifying Lotion – סרום ותחליב פנים, בעלי פורמולה המבוססת על פטנט רשום של המותג.



הפורמולה של שני מוצרי הטיפוח החדשים מבוססת על הטכנולוגיה המוכרת של המותג - Absolue Pressé of Lancôme Rose native cells המהווה את תמצית ההתחדשות החזקה ביותר של לנקום. טכנולוגיה זו רותמת את המאפיינים של תאי האם בפרח הורד כדי לסייע להשיג עור מוצק יותר, גמיש יותר וזוהר יותר. מרכיב חדשני זה מיועד לטפל בסימנים רבים של הזדקנות, בעוד האלסטומר דואג לריכוך וגמישות העור והאבקות המינרליות שהומסו לתוך הנוסחה העשירה והמזינה, מעניקות לעור מראה מאט. לדברי החברה, שימוש יומיומי במוצרים פעילים אלו אמור לייעל את התחדשות העור, להילחם בסימני הגיל ולחשוף את זוהר הנעורים.




המרקם של המוצרים מתואר כדמוי ג'ל מבושם קלות והוא מיושם על העור באמצעות אפליקטור מתכתי בצורת עלה, המספק לעור אפקט קירור וחימום לסירוגין, במטרה לעורר ולהחיות את זרימת הדם בעור.

הסרום והתחליב החדשים בסדרה מוגשים בבקבוקי זכוכית יוקרתיים בגוון שחור מעושן עם פקק גדול מוזהב. אריזת הקרטון החיצונית מעוצבת כקופסת תכשיטים בגוונים תואמים.


בקמפיין הפרסום שילווה את השקת המוצרים, תככב השחקנית ג'וליה רוברטס, שמשמשת גם כפנים של הבושם "לה ויה בל" של המותג.

על המדפים ברחבי העולם החל מספטמבר 2014.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails