יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

ג'נסיס רודריגז היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

ג'נסיס רודריגז, השחקנית היפיפייה בעלת המוצא הלטיני, הצטרפה לנבחרת שגרירות היופי של מותג היופי הצרפתי L’Oréal Paris.


את הבשורה על המינוי החדש, כולל ברכות קבלת הפנים המסורתיות, הפיץ המותג ברחבי המדיה החברתית באמצעות חשבונות הטוויטר, פייסבוק והאינסטגרם שלו. רודריגז לא נשארה חייבת והשיבה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה הודעה נרגשת מצידה: "זהו כבוד גדול! חלום שהתגשם! תודה רבה לכם שקיבלתם אותי!!" בהודעה נוספת למעריצים שלה, היא כתבה כך: "הולה אמיגוס! ("שלום חברים" בספרדית) אני כל-כך נרגשת להיות הדוברת החדשה של לוריאל פריז..." והזמינה אותם לבקר באתר מיוחד שהקימו לוריאל עבור נשים ממוצא לטיני.



רודריגז בת ה-27, הינו בתו של הזמר המפורסם חוסה לואיז רודריגז, המוכר בכינוי "אל פומה". היא נולדה וגדלה במיאמי שבפלורידה ולמדה משחק בניו-יורק. את הקריירה שלה החלה בהופעה בטלנובלות לטיניות ("האסירה") ואחרות ("ימי חיינו"), כולל כמה הופעות אורח קטנות בסדרות אמריקאיות מצליחות ("הפמליה"). בשנים האחרונות היא הוסיפה לרזומה שלה גם הופעה בכמה סרטים אמריקאים מוכרים כמו "אדם על הקצה", "למה לצפות כשמצפים", "חשבון משותף", "עומד אחרון" ועוד.

רודריגז מספרת שמאז גיל ההתבגרות היא מנהלת באדיקות משטר יופי עצמי. לדבריה, אמא שלה היא מקור ההשראה שלה והיא זו שלמעשה לימדה אותה את כל מה שהיא יודעת על יופי. ממנה היא גם ירשה את חיבתה למוצרי לוריאל פריז, בהם היא משתמשת תמיד כדי לטפל בשערה ובעורה. "זהו מותג בעל מחירים סבירים ונגישים עם מוצרים נפלאים שמעצימים נשים להראות ולהרגיש טוב," היא מוסיפה.

בלוריאל מסבירים את הבחירה בה כדוברת החדשה של המותג, בזכות הכשרון שלה והישגיה: "אנו מאד גאים בכך שג'נסיס רודריגז הצטרפה למשפחה שלנו. היא מודל לחיקוי עבור נשים צעירות והיא באמת מגלמת את רוחה הפילוסופית של לוריאל: 'כי את שווה את זה'."

רודריגז מצטרפת לשגרירות האחרות של המותג ג'ניפר לופז, אווה לונגוריה וזואי סלדנה, שיופיעו יחדיו באתר מיוחד שהוקם והוקדש, כאמור, לנשים ממוצא לטיני. באתר ניתן למצוא, בין השאר, עצות וטיפים מפי אנשי מקצוע מומחים, שעובדים בדרך-כלל עם סלבריטאים מפורסמים, בתחום עיצוב השיער, איפור וגם אופנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails