יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

REVLON מחפשים אהבה

אחרי חילוף תפקידים מאסיבי שעברה בשנה האחרונה הנהלת מותג היופי האייקוני REVLON, מחפש כעת המותג אהבה כדי לנסות ולהכניס קצת יותר עניין ועוררות ומודעות צרכנית ברחבי העולם. לצורך כך, הוא משיק בימים אלו ממש קמפיין חדש המכונה "Love is On", בתקווה להחזיר לעצמו את המקום הנשגב בהיררכיית מותגי הקוסמטיקה.



"הרעיון לקמפיין LOVE IS ON נולד ממסע החיפוש שלנו למציאת רגש אוניברסאלי מעורר השראה. אהבה היא ללא ספק הרגש החזק ביותר והחיובי ביותר שקיים. זה מאד חשוב לנו לעורר חיוביות עם התכלית החדשה של המותג שלנו," מסביר לורנצו דלפני, נשיא רבלון. "במהלך המסע שלנו ל- LOVE IS ON מצאנו אהבה (LOVE) ברבלון. באמת, האותיות L-O-V-E נמצאות בלב המילה REVLON. והאותיות O-N נמצאות בסוף המילה REVLON. כשאתה 'על זה' (ON) אתה פתוח לכל הרגשות של אהבה החל ממשיכה (attraction) והערצה (adoration) ועד ל- פיתוי (seduction) ותשוקה (passion)."


הקמפיין החדש של רבלון כולל פרסומות בטלוויזיה, בעיתונות וברשתות הדיגיטליות, ואפילו לוח אינטראקטיבי ענק שהוצב בכיכר הטיימס סקוור בניו-יורק ואיפשר לאנשים מרחבי העולם לחלוק "רגעי אהבה" באמצעות מצלמה בשידור חי והעלאת תמונות ללוח כשהן מתוייגות עם המילה #LOVEISON. לטענת החברה, מלבד הרעיון "להשיק מחדש" את המותג, הם מבקשים לעורר השראה לאהוב ולחבר אנשים ברחבי העולם ברמה הרגשית. "המשימה החדשה של המותג שלנו היא לעורר אה האהבה. מהרגע שהאשה שמה על עצמה את מוצרי האיפור של REVLON, אנו רוצים שהאהבה תרתק את דמיונה; אנו רוצים לקחת אותה למסע לתוך עולם האהבה, שבו היא תהיה מוקסמת מהמימדים האינסופיים שלו", אומר דלפני.

אגב, את הקמפיין מלווה השיר הוותיק והידוע “Addicted to Love” (מכור לאהבה) שהוקלט בגרסה חדשה. בפרונט של הקמפיין מתייצבות שגרירות המותג המהממות האלי ברי, אמה סטון ואוליביה ווילד.



אם אנחנו כבר בענייני התחדשות, אז בהזדמנות זו אני רוצה להציג בפניכם מוצר חדש לשפתיים שהשיק המותג ממש לאחרונה בארה"ב וצובר התלהבות רבה. מדובר ב- Ultra HD Lip Lacquer – ליפגלוס עם כיסוי מלא וגימור מבריק יפייפה. הליפגלוס החדש מוצע ב-15 גוונים שונים:


·       HD Pink Ruby – פוקסיה שימרית
·       HD Petalite – ורוד עדין שימרי
·       HD Tourmaline – סגול שימרי
·       HD Pink Diamond – ורוד בהיר שימרי
·       HD Sunstone – כתום בוהק


·       HD Smoky Topaz – ורוד בז'י בהיר שימרי
·       HD Rose Quartz – בריק ורדרד שימרי
·       HD Garnet – אדום רוז
·       HD Citrine – מנדרינה בהירה שימרית
·       HD Fire Opal – אדום לוהט


·       HD Strawberry Topaz – אדום תות שימרי
·       HD Smoky Quartz – חום שימרי
·       HD Pink Sapphire – לילך שימרי עדין
·       HD Carnelian – אדום רובי
·       HD Amber – כתום ורדרד שימרי


מה דעתכן? אוהבות?

תגובה 1:

  1. צודק, אהבה היא בכל מקום. אהבתי את האריזה, לפחות בתמונה ותכלס מליוני אמריקאיות לא טועות (ההמבורגר היחיד שאני אוכלת אם בכלל, זה מקדונלד ;) ) מסקרן מאוד. HD Petalite, HD Pink Sapphire, HD Garnet - כבר בסל, ורק כי לא הייתי גרידית, כי רובם עושים רושם משגע. (אני לא רובוט אבל בשבילך...........;) )

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails