יום שישי, 11 בספטמבר 2015

ניחוחות חג (ראש השנה, תשע"ו)

השנה החדשה כבר ממש בפתח וזו הזדמנות נפלאה להתחדש גם באחד או יותר מהבשמים החדשים שעלו לאחרונה על המדפים בארצנו. בושם הוא יותר מאשר סתם מוצר יופי. ריח יכול להגדיר את מי שאנחנו ואיך שאנחנו רוצים להציג את עצמינו לעולם בדרך פשוטה ועדינה (לפחות ברוב המקרים).

לכל אחד מאיתנו ישנה משיכה לתווי ניחוח שונים: יש האוהבים תווים צלולים ונקיים ואילו אחרים נוטים יותר לפרחוניים או מאסקיים כבדים יותר. בכל מקרה, כשזה נוגע לניחוחות, הדרך היחידה לדעת מה הניחוח האהוב עלינו, היא פשוט לתת לאף שלנו לעבוד. אבל לפני שאתם פושטים על מדפי הבישום בפארמים השונים, כדאי שתעשו לעצמיכם קצת סדר בראש. אחרת, אתם עלולים להריח עשרות בשמים ולתהות למה כולם מריחים אותו הדבר אחרי זמן מה... לפיכך, תוכלו לראות בפוסט הזה כמדריך שלכם לניחוחות היוקרתיים החדשים – המתנה המושלמת לחג, בשבילכם או בשביל היקירים לכם.




לאשה

Olympéa by Paco Rabanne
(א.ד.פ. 50 מ"ל- 299 ₪ / 80 מ"ל- 389 ₪)

הבושם בעל השם המיתי - Olympéa ("אולימפיאה"), מהווה, למעשה, את המקבילה הנשית לניחוח הגברי הפופולרי ביותר של המותג- Invictus. ההשראה מבוססת על רעיון האלה היוונית המודרנית, המעוררת כוח, דינמיות וכיבושים.

הניחוח שהורכב ע"י הבשמים לוק דונג ואן פליפו הוא שילוב של מליחות ופרחוניות כאחד והוא מתואר כניחוח אוריינטלי רענן. בין התווים המרכיבים אותו: מנדרינה ירוקה, יסמין, שושן ג'ינג'ר, וניל מלוח, סנדלווד, קשמיר וענבר אפור.

את הבקבוק עיצב מארק אנג' בצורת כתר עגול מעלי דפנה, המזכיר סוג של קמע.

הפנים של הבושם: הדוגמנית הברזילאית לומה גרטה




Dahlia Divin Eau de Toilette by Givenchy
(50 מ"ל- 299 ₪ / 75 מ"ל- 372 ₪)

גרסת האו דה טואלט לניחוח שהושק בשנה שעברה. זהו ניחוח מתוחכם המשלב רעננות ומתיקות חושנית. הניחוח שהורכב על-ידי הבשמים פרנסואה דמשי ומישל אלמאירק, כולל תווים פירותיים-פרחוניים כמו תפוז דם, אפרסק, יסמין, ורד, סנדלווד וניל ומאסק.

הניחוח מוגש בבקבוק בעיצוב זהה לבושם הקודם בסדרה, רק שהפעם הנוזל שלו הוא בגוון ורוד-אפרסקי.

הפנים של הבושם: הזמרת אלישייה קיז.






Fantasy Intimate Edition by Britney Spears (100 מ"ל- 199 ₪)

את הבושם הזה השיקה בריטני ספירס בסמוך לליין ההלבשה התחתונה החדש שלה. זהו ניחוח רומנטי בעל תווים פרחוניים חושניים ומתקתקים, הכוללים תווים של ליצ'י, עלי סיגליות, לימון איטלקי, שושנת העמקים, יסמין, סוכר חום, וניל ומושק לבן.

כמו שאר הניחוחות בסדרת הפנטזיה של ספירס, גם החדש מגיע בבקבוק עגול, אבל הפעם בצבע לבן מעוטר בקריסטלים ורודים ועונד טבעת ורודה-זהובה לצווארו. עיטורי התחרה המופיעים על-גבי האריזה שלו מעניקים קריצה רומנטית לליין הלנז'רי של ספירס.






Always Red by Elizabeth Arden
(100 מ"ל- 299 ₪)

ניחוח פרחוני-אוריינטלי מודרני, שנוצר על-ידי הבשם קלמנט גווארי עבור האשה הנועזת והחושנית. בין התווים המרכיבים את הניחו היוקרתי הזה ניתן למצוא תפוז ושזיף אדומים, פסיפלורה, יסמין סמבק, פרזיה ורודה, ורד, ענבר אדום, פרלינים ומהגוני.

הניחוח מוגש בבקבוק מלבני בגוונים זוהרים מאדום לשחור ועליו פקק בצורת אבן חן יקרה, המעניקה לו נופך מודרני.







Flower by Kenzo L`Elixir
(50 מ"ל- 350 ₪ / 100 מ"ל- 479 ₪)

המניפסט החדש בסאגת הפרחים של קנזו, שחוגגת 15 שנים להיווסדותה.

הבשם אלברטו מוריאס הרכיב ניחוח פירותי-פרחוני גורמה, הכולל תווים של מנדרינה, פטל, פריחת תפוז, ורד בולגרי, פרלין, וניל בורבון עם אקורדים אבקתיים.

האלקסיר מודש בבקבוק זוהר בעיצובו של האמן סרז' מאנסו, שהעניק לו את הצורה המקומרת בגוון אדום עמוק עם פס זהב לכל אורכו. את הפקק מעטר פרח פרג זהוב.

הפנים של הבושם: הדוגמנית הסינית המדהימה מינג קסי.






Neoncandy by Tous
(90 מ"ל- 219 ₪)

ניאון קנדי, הניחוח החדש מבית המותג הספרדי טואס, מגיע בבקבוק מעוצב וססגוני בגוון הנע מוורוד עז ללבן ועליו פקק מטאלי מוזהב בצורת דובון- סמל המותג. זהו ניחוח תוסס, רענן ודינמי המספק התפוצצות של אנרגיה וצבעים.

על הרכב הניחוח הפרחוני-פירותי אחראית הבשמית נטלי לורסון, שיצרה קוקטיל רענן ומתובל של מנדרינה, ברגמוט, תפוח ירוק, פלפל ורוד, אדמונית, עלי יסמין, פטל, ארז, וניל ומאסק.










Modern Muse Le Rouge by Estée Lauder
(א.ד.פ 50 מ"ל- 249 ₪ / 100 מ"ל- 399 ₪)

ניחוח חדש ונועז בסדרת ה- Modern Muse של אסתי לאודר, המייצג אשה סקסית, נועזת ובטוחה בעצמה שאי-אפשר להתעלם מנוכחותה. זהו ניחוח אוריינטלי פרחוני-פירותי המורכב מתווים של דמדמנית אדומה, פטל, פלפל ורוד, זעפרן, ורד בולגרי, ורד סנטיפוליה, יסמין, עלי מגנוליה, פצ'ולי, ויטיבר, וניל מדגסקר ומושק חלמית.

כל הטוב הזה מוגש בבקבוק זכוכית יוקרתי עם פאות מעוגלות ופקק התזה אדום בצורת סרט.

הפנים והמוזה של הבושם: קנדל ג'נר








Lady Emblem by Montblanc
(א.ד.פ 75 מ"ל- 323 ₪)

ליידי אמבלם, הניחוח החדש מבית מותג היוקרה מון בלאן, נוצר בהשראת אבן היהלום. הניחוח הפירחוני-פירותי-עציי שלו כולל תווים של פלפל ורוד, אשכולית ורודה, עלי כותרת של יסמין סיני, רימון, סנדלווד, ענבר, רוזווד, פטל ומאסק.

הבקבוק הינו העתק מדוייק של יהלום המון בלאן, עם כותרת בזהב ורוד וזכוכית יוקרתית שעל ראשה מתנוסס סמל המותג.









לגבר

Gentlemen Only Intense by Givenchy
(א.ד.ט 150 מ"ל- 450 ₪)

גרסה חושנית וחזקה של הבושם "ג'נטלמן אונלי". זהו ניחוח אלגנטי, עשיר מאד ומהפנט המתואר כניחוח אוריינטלי-עציי מתובל, הכולל תווים של שמן מנדרינה ירוקה, פלפל שחור, עלי לבנה, פצ'ולי, ארז טקסני, עור, שעועית טונקה, ענבר וקטורת.

הבקבוק שומר על העיצוב המוכר, אבל הפעם מגיע עם מכסה בגוון שחור מאט שעוטף גם את כתפי הבקבוק ובהדרגה הופך לגוון אפור-כחלחל.

הפנים של הבושם: השחקן האוסטרלי סיימון בייקר ("המנטליסט")



Halloween Tattoo Man by Jesus Del Pozo
(125 מ"ל- 199 ₪)

הגרסה המרדנית והחצופה לניחוח שהושק במקור בשנת 2012. הניחוח הפירחוני-ירקרק מציג אלמנטים מעולם הקעקועים בצורה אסתטית וחיובית והוא כולל תווים של הל טרי, פלפל שחור, ג'ינג'ר, מרטיני תפוחים, מאסק, ענבר אפור ופצ'ולי.

הבקבוק של הבושם מעוצב בגוון שחור אלגנטי ומעוטר בעיטורי טאטו (קעקועים) של פרחים, פרפרים וגולגולת מודגשים בגוון אפור כסוף.

*הבושם מוצע גם בגרסה נשית.




Icon by Alfred Dunhill
(א.ד.פ 100 מ"ל- 399 ₪)

אייקון, הניחוח החדש של בית האופנה הבריטי אלפרד דנהיל, נוצר על-ידי הבשם קרלוס בנעים, שמתאר אותו כ"ביטוי המושלם של עידון טבעי, תרגום של המורשת המפוארת והקלאסית של בית דנהיל עם מגע של מודרניות."

ההרכב של הניחוח הוא ארומטי-עציי והוא מכיל תווים של ברגמוט, נרולי, פלפל שחור, לבנדר, הל, עוד מעושן, וטיבר, עור ואזוב אלון.

הבושם מוגש בבקבוק מתכתי כבד, שעוצב על-ידי מארק אייזן בהשראת העולם המוטורי הבריטי.

הפנים של הבושם: הדוגמן ההורס אנדרו קופר.



Boucheron Quatre Pour Homme by Boucheron
(א.ד.ט 100 מ"ל- 359 ₪)

ניחוח עצי-פרחוני ארומטי מבית מותג תכשיטי היוקרה, שנוצר בהשראת אוסף הטבעות המפורסם Quatre ומהווה השלמה גברית לגרסה הנשית שהושקה קצת לפניו.

הבושם מיועד לגבר עם סטייל, זה שמעוניין להנות מחוויה מודרנית, בטוחה וכריזמטית. הניחוח מורכב מתווים של ברגמוט איטלקי, ליים, סיגליות, יסמין סאמבק, ורד, ארז, קשמיר ומאסק.

עיצוב הבקבוק הוא רפליקה לטבעת ה-Quatre והוא עשוי מזכוכית כבדה בגוון קרח כחלחל. המכסה שלו עשוי זהב לבן ואמייל שחור, כאשר סגירת ופתיחת הפקק מתבצעת בתנועה סיבובית. אריזת הקרטון החיצונית שזורה בהדפס רפטטיבי המדמה את החריטות והתבליטים המוכרים מתכשיטי בושרון.



Burberry Brit Splash by Burberry
(א.ד.ט 100 מ"ל- 265 ₪)

גרסה חדשה, רעננה וקלילה בסדרת בשמי Brit Rhythm מבית האופנה ברברי. הניחוח מורכב מתערובת משכרת של פרחים ועשבי תיבול, שהורכבה על-ידי הבשם הנודע פרנסיס קורקדג'יאן בהשראת האנרגיה המחשמלת של העיר לונדון.

בין תווי הניחוח ניתן למצוא תווים ימיים לצד מלון, דבש, רוזמרין, רקפת, סיגליות, אזוב, מושק ווטיבר.

הבושם מגיע בבקבוק מעוצב בעיצוב נקי ואסתטי, כמו של הבשמים האחרים בסדרה: זכוכית מלבנית בגוון אפור-תכלת שקוף.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails