יום שלישי, 29 בספטמבר 2015

MAC x Mariah Carey Collection

עולם היופי רועש וגועש בשעות האחרונות מהידיעה על שיתוף הפעולה החדש בין מותג האיפור הפופולרי MAC לבין הזמרת האגדית מריה קארי. שיתוף הפעולה הנ"ל יכלול שני שלבים: תחילה ישיקו הצדדים שפתון בגוון שמפניה מיוחד, שיוצע למכירה באופן בלעדי באתר האינטרנט של מאק, ולאחר מכן תעלה על המדפים קולקציית Beauty Icon מלאה.



למרות ש-MAC כבר שיתפו פעולה בעבר עם אייקוניות מוזיקה אחרות כמו ליידי גאגא, מיילי סיירוס וריהאנה, נרשמת התרגשות מיוחדת מאד משיתוף הפעולה עם מריה. לדברי ג'יימס גייג'ר, סגן נשיא בכיר ומנהל הקריאייטיב ב-MAC, "מריה היא אייקון פופ ויופי מהצמרת העולמית. לאורך השנים צפינו בה כולנו בהערצה ואנו חשים כעת שהיא בשיאה האולטימטיבי. היא משדרת אלגנטיות, זוהר, תיחכום או תחושה של כייף."

מריה, מבחינתה, מצהירה כי גם היא מעריצה נצחית של MAC: "מאז שאני זוכרת את עצמי מוצרי האיפור שלהם הולכים איתי לכל מקום, הן על הבמה והן מחוצה לה, ואני נרגשת מאד משיתוף הפעולה עימם... כשהתיישבנו לדון בעסקה, זה היה נראה כמו משהו טבעי לגמרי."

כאמור, במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים, יושק תחילה שפתון בגוון שמפניה שימרי פרוסטי – ללא ספק, שינוי מרענן מהשפתונים בגוונים האדומים בוהקים שאנו מורגלים לראות מידי שנה בתקופת החגים. את הגוון הייחודי הזה בחרה מריה, היות והיא אינה אוהבת ללבוש שפתונים אדומים בעצמה. אותי, אישית, שפתון בגוון שמפניה זורק כמה שנים טובות לאחור, לשנות התשעים... כך או כך, הגוון הנ"ל אמור להחמיא למיגוון רחב של גווני עור והוא זוהר מספיק כדי להתאים למסיבת חג אמיתית. אגב, השם שהוצמד לשפתון הוא "All I Want", בהשראת (כמובן) אחד מהשירים הפופולריים ביותר של מריה, הנושא את אותו השם.


כפי שצויין לעיל, השפתון יוצע למכירה באופן בלעדי באתר האינטרנט של מאק במהלך דצמבר 2015, בדיוק לקראת החגים. אז אם נדמה לכם שאתם כבר שומעים קולות מחרישי אזניים, אל תטעו לחשוב שמדובר בפעמוני חג המולד – קרוב לוודאי שאלו בעצם שאגות השמחה של מיליוני המעריצות של מריה ברחבי העולם.

כרגע לא ידועים פרטים כלשהם לגבי קולקציית ה-Beauty Icon שתושק בתחילת 2016, אבל מריה מבטיחה שהיא לא תאכזב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails