יום חמישי, 22 במרץ 2018

קעקוע שהוא גם בושם?


חברת הקוסמטיקה החדשנית "אמקירי בע"מ" (Amkiri Ltd) השיקה את הבושם הויזואלי הראשן מסוגו בעולם.



צוות "אמקירי", המונה מומחים שונים בתחום העסקים, עיצוב, הנדסה וכימיה, פיתח בהצלחה פטנט טכנולוגי המורכב מ"דיו" מבושם שמיושם על העור באמצעות אפליקטורים מיוחדים, המאפשרים למשתמש ליצור קישוטי גוף מועשרים בבושם. המוצר שיצרה "אמקירי" בא למעשה לאפשר לתעשיית היופי לגשר בין עולמות הריח והצבע ולצרכנים עצמם מעניק את החופש המלא של ביטוי עצמי רב-חושי.


החברה הוקמה ב-2014 על-ידי שובל שביט- מעצבת ויזמית, דוד צ'יסיק- איש עסקים מנוסה ויזם, ועליזה שביט- מומחית לכימיה. שלושתם, יחד עם צוות נרחב של מומחים, פיתחו מוצר מתוחכם אך פשוט לשימוש, אשר מגלם בתוכו קוסמטיקה, אמנות גוף, קעקועים ובישום, כולם כאחד. כיום מחזיקה החברה משרדים בישראל ובניו-יורק.

טווח המוצרים כולל נוזל ראשון מסוגו, הדומה בצורתו לדיו קרמי ומשלב צבע וניחוח איכותי. את הפורמולה העמידה לטווח ארוך מניחים על העור באמצעות אפליקטורים מיוחדים שפותחו ע"י "אמקירי", כולל מברשת, סטנסילים וחותמות שונות. 


הטכנולוגיה החדשנית הזו של "אמקירי" מאפשרת לבושם להישאר בתוך נוזל ה"דיו" הנ"ל ולהילבש ויזואלית על העור, תוך הבטחה שהריח ישאר נאמן לעצמו למשך כ-12 שעות. בנוסף, הדיו הייחודי מתאים לגמישות הטבעית ולתנועה של העור ומאפשר לכל העיצובים החזותיים שנוצרו על-ידי המשתמש להתייבש בצורה חלקה ולהישאר עמיד לאורך זמן. אגב, מדובר בפטנט טכנולוגי המאפשר שימוש בכל בושם וצבע דיו.


מבחר המוצרים של "אמקירי" אמורים להיות זמינים לצרכנים החל ממאי 2018 עם השקה רחבה יותר בהמשך השנה. לדברי החברה, היא מנהלת מו"מ בנושא שותפויות משמעותיות עם מספר מותגים עולמיים בתחום היופי, הבישום והקמעונאות ותפרסם מידע נוסף בנושא בבוא העת.

מייסדת המותג, שובל שביט, אומרת: "כמעצבת ואדם מאד ויזואלי ואקספרסיבי, הגיתי את הרעיון של 'אמקירי' לצרכים האישיים שלי. תמיד אהבתי בשמים, אופנה וקוסמטיקה והשתדלתי כל הזמן להתנסות בשילוב של שלושתם יחדיו. שאלתי את עצמי איך אני יכולה ליצור ניחוח חזותי? רציתי למזג איפור, קעקועים וניחוחות במוצר אחד. שלוש שנים מאוחר יותר, יחד עם מייסדים שותפים, משקיעים וצוות נפלאים, הגשמנו את החלום עם מוצר שמתאים לכל אחד, שאנחנו לא יכולים כבר להתאפק ולחלוק אותו איתכם."

שובל שביט

מייסד ויו"ר החברה דוד צ'יסיק אומר, כי "המעבר מרעיון לביצוע הוא האתגר הגדול ביותר. פיתוח טכנולוגיה כזו פירושה דחיפה של הגבולות. היינו צריכים ליצור קטגוריה חדשה לגמרי בתעשיית היופי, שעסקה ביצירת פורמולה של ניחוח בצורה של צבע ולהמציא אפליקטורים שכלל לא קיימים. היה לנו מזל לעבוד עם צוות מומחים מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, כמו גם שותפים תומכים מדהימים, שכולם סייעו להביא את הרעיון לחיים ולהתגבר על האתגרים איתם אנו מתמודדים.

"קיבלנו עידוד ותגובות נרגשות מישויות בכירות בתעשייה ואנו נמצאים בדיונים עסקיים שוטפים בכל החזיתות הארגוניות, במטרה לשתף פעולה עם גופים בתחום היופי, אופנה ופיננסים החולקים את החזון שלנו."

כאמור, המוצרים הראשונים של "אמקירי" ישווקו החל מחודש מאי 2018. בינתיים תוכלו לעקוב אחרי החברה באתר שלה, בדף הפייסבוק ובחשבון האינסטגרם.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails