יום רביעי, 21 במרץ 2018

Estee Lauder Bronze Goddess Summer 2018 Collection


כמידי שנה, "אסתי לאודר" מציגים את קולקציית הברונזרים שלהם - Bronze Goddess, לעונת הקיץ. בין שאר המוצרים ה"רגילים" שמוכרים לנו, השנה מצטרפים היילייטר חדש ופלטת פנים ועיניים מגניבה.



Illuminating Powder Gelle (חדש, מהדורה מוגבלת) – היילייטר מוזהב בגימור פנינתי זוהר.


The Summer Look Palette (חדש, מהדורה מוגבלת) – פלטה הכוללת 6 צלליות במרקם חלק, המיועדות להעצים את מראה העיניים ולהעניק להם נופך דרמטי; היילייטר להענקת מראה זוהר של אלה וסומק למראה בריא וקורן.


שאר המוצרים הקיימים בקולקציה:

Sumptuous Extreme Waterproof Lash Multiplying Volume Mascara – מסקרה עמידה במים, המעניקה לריסים נפח דרמטי;


Bronze Goddess Whipped Body Cream (200 מ"ל) – קרם גוף המעשיר את העור בלחות ומותיר אותו רך ונעים עם ניחוח נעים ועדין;

Bronze Goddess Body Salt Scrub (350 מ"ל) – פילינג עדין לגוף עשיר בגבישי מלח ומינרלים המותיר את העור חלק ורך ועם ניחוח עדין של הבושם Bronze Goddess Eau Fraîche;


Bronze Goddess Powder Bronzer – ברונזר נטול שומן, בעל מרקם משיי וגימור חלק, מוצע בארבעה גוונים:

·       Light
·       Medium
·       Medium Deep
·       Deep


Bronze Goddess Shimmering oil spray for hair and body (50 מ"ל) – ספריי שימרי לשיער ולגוף, המעניק להם מראה זוהר ומבריק. מסייע להחיות ולרכך עור יבש ומפחית פריזים בשיער. מגיע בניחוח עדין של הבושם Bronze Goddess Eau Fraîche;


Bronze Goddess Eau Fraiche Skinscent (50 מ"ל / 100 מ"ל) – מכיל את הרכב התווים המוכר והאהוב של הניחוחות בליין. התווים העליונים שלו מייצגים חול חם עם מנדרינה, ברגמוט, לימון ותפוז; ליבו מסמל עור ברונזה עם תווים של פרח טיארה, יסמין, מגנוליה, ניתני פריחת תפוז ולבנדר; הבסיס מנסה לחקות את חום השמש עם תווים של ענבר, קוקוס, סנדלווד, וניל, וטיבר ומור.

Bronze Goddess Eau de Parfum (50 מ"ל / 100 מ"ל אד"פ) – הבושם האייקוני בגרסת האו דה פרפיום מתואר כניחוח חושני ושטוף שמש, הכולל תערובת ניחוחות הדר נהדרים של ברמוט עם פרחים לבנים חלביים, וניל וענבר חם. התווים העליונים הם ברגמוט, ג'ינג'ר ומנדרינה; הלב- יסמין סמבאק הודי, קוקוס קרמי ופראנגיפאני, כשבבסיס וניל, עץ קשמיר, מאסק וענבר.


הקולקציה זמינה בכמה נקודות ברחבי העולם החל מהחודש. אל שאר העולם היא תגיע בקרוב...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails