יום שבת, 28 באפריל 2018

המהפכה הבאה בקוסמטיקה: מוצרים על בסיס חלב נאקות


תאמינו או לא, אבל ישנם עדיין אנשים בעולם, שמאמינים שישראל כולה נראית כמו מדבר וכלי הרכב הפופולרי בה הוא הגמל. לא רק שישראל הקטנה הפכה כבר מזמן להיות מעצמה טכנולוגית, גם בתחום הקוסמטיקה היא הצליחה לבסס את מעמדה בעולם, בעיקר בזכות המוצרים המכילים רכיבים מים המלח. כעת, נראה שהמהפכה הבאה בתחום הקוסמטיקה הטבעית מגיעה באמצעות "Milcamel- CamelLuxury" – מותג "כחול לבן" חדש ומסקרן, שמוצריו מבוססים על... חלב נאקות.



מסתבר, שלחלב הנאקות יתרונות מוכחים רבים עוד משחר ההיסטוריה. למעשה, המלכה קליאופטרה נהגה לרחוץ באמבט מלא חלב נאקות כדי לטפח ולשמור על העור שלה. לפני כ-30 שנה, קבוצת מדענים בראשותו של פרופ' ראובן יגיל גילתה, כי חלב נאקות עשוי אף לסייע בריפוי מיגוון רחב של בעיות עור מהקרקפת ועד לבהונות. חלב הנאקות עשיר באומגה 3, 6 ו-9, רמת השומן הנמוכה שלו מהווה יתרון בטיפול בעור, במריחה ובמילוי לחות טבעית לחלל הבין-תאי. בנוסף, בחלב ישנם חיידקים חיוביים שמעכבים את הזדקנות העור, וכן ריכוז גבוה של לקטוז חיובי, ויטמין C, מינרלים, סידן ופרוטאין אימונוגלובולין, שתורמים לחידוש וחיזוק הרקמות בעור.


מוצרי המותג משלבים את חלב הנאקות יחד עם מרכיבים טבעיים נוספים כדי להעצים את יתרונותיו ולייעל את החיוניות שלו לעור הגוף והפנים. המוצרים מחולקים לשתי סדרות עיקריות: Milcamel- הכוללת בעיקר מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, ו- Medicamel- המיועדת בעיקר לטיפול בבעיות עור שונות.


בין המוצרים ניתן למצוא קרם לחות לפנים (142 ₪), קרם פנים לגבר לשימוש לאחר גילוח (142 ₪), קרם גוף (99 ₪), קרם עיניים (138 ₪), קרם אנטי אייג'ינג (219 ₪), סרום (399 ₪), קרם הרגעה לעור מכוויות, חתכים ונזקים אחרים (150 ₪) ועוד.

את מוצרי Milcamel- CamelLuxury ניתן להשיג באמצעות אתר החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails