יום שני, 9 באפריל 2018

MAC x Aaliyah Collection (הצצה ראשונה)


אחרי הרבה חודשים של ציפייה, מותג האיפור MAC מעניק הצצה ראשונה לאוסף האיפור שיוקדש לזמרת המנוחה אליה, כולל תאריך השקה רשמי. כזכור, החדשות הגדולות פורסמו לראשונה באוגוסט שנה שעברה, לאחר שמספר רב של אוהדים חתמו על עצומה באתר change.org. האקט הנ"ל קיבל את תמיכתם של המאפר האישי של הזמרת, אריק פרל (Eric Ferrell), ואחיה רשיד האוטון (Rashad Haughton). האחרון אף דאג לשתף את האוהדים של הזמרת על כך ש-MAC היה אחד ממותגי האיפור המועדפים על אליה. מותג האיפור לא היה צריך יותר מזה כדי להשתכנע.



כאמור, קצת יותר מחצי שנה לאחר מכן, MAC משחררים הצצה ראשונה לקולקציה שנוצרה בהשראת אליה ומוקדשת לזכרה. האוסף מבוסס, בין השאר, על גוונים חומים שהיו חביבים על אליה וכמו כן גם על מגמות האיפור של שנות ה-90, שאליה בעצמה היתה אחראית על קביעת כמה מהם.

בחשבון האינסטגרם של MAC נכתב כך: "מעריצי אליה הגדולים בכל מקום – אתם גרמתם לזה לקרות! בהשראת נאמנותכם ואהבתכם, אוסף שנות ה-90 הזוהרות #AaliyahForMAC מגיע בקרוב! אליה קמה לתחיה באוסף האיפור המושפע מעבודתה פורצת הדרך במוסיקה ובסרט."


עד כה פרסם המותג תמונות של שני מוצרים: הראשון הינו שפתון ניודי בגוון קפה כהה, המזכיר מאד את השפתון האהוב על הזמרת; הפריט השני הינו פלטה הכוללת 9 צלליות בגימורים מאט ושימר. האריזות של המוצרים הינן בגוון בורגונדי מקסים כאשר החתימה של אליה מתנוססת עליהן.


בנוסף, MAC מבקשים מכל מעריצי הזמרת אליה ליצור סרטון קצר בשם “A-Z of Aaliyah”, שיוקדש לכבוד הזמרת המנוחה. עוד הכריז המותג, שבזמן שהמעריצים מחכים לאוסף האיפור שיושק, הם יכולים לשלוח אליו תמונות וקטעי וידיאו של אליה, כדי לסייע לו ליצור הומאז' למורשת שלה.


אגב, בשנת 2016 השיקה MAC אוסף איפור שהוקדש לזמרת סלינה קינטאנילה-פרז ז"ל, 21 שנים לאחר מותה. האוסף הפך ל"סולד אאוט" במהירות עצומה, מה שעודד את המותג לשחרר עותק נוסף ממנו. בדיוק כמו במקרה של אליה, גם האוסף שהוקדש לסלינה הושק בעקבות עצומה שהועלתה לאתר change.org.

התאריך הרשמי של השקת הקולקציה של אליה אונליין הינו 20 ביוני 2018, כאשר יום למחרת היא תהיה זמינה גם בחנויות המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails