יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

KAMEDIS Nourishing Hand Cream


חברת הדרמו-קוסמטיקה "קמדיס", המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרים, המבוססים על תרכובות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, עברה לאחרונה מיתוג מחודש. במסגרת המהלך השיקה החברה אתר אונליין חדש, החליפה את עיצוב האריזות ויצאה עם סלוגן חדש: Balance.Nature.Science ("איזון, טבע, מדע"), שנועד לבטא בתמצית את ערכי המותג. תחת המיתוג המחודש ולקראת בואו של הסתיו משיקה "קמדיס" את Kamedis Nourishing Hand Cream - קרם לחות מזין לידיים מסדרת Dry Skin.



קרם ידיים איכותי אולי לא תמיד נראה הכרחי לחלוטין, אבל עור הידיים שלנו נתקל במפגעים רבים על-בסיס יומי. ובכל זאת, שימוש בקרם ידיים מסתיים בדרך כלל בסוף סדרי העדיפויות של שגרת הטיפוח שלנו. אנו מסוגלות להוציא מאות שקלים על קרמי אנטי-אייג'ינג לפנים ומסכות מטפחות לשיער, אבל שוכחות לפעמים שגם הידיים מראות סימני הזדקנות – לפעמים אפילו יותר מאשר עור הפנים. כך, שבמובן מסויים, שימוש בקרם ידיים איכותי מהווה חלק מההגנה החזקה ביותר נגד ההזדקנות.

כעת, כשהסתיו מגיע ובעקבותיו החורף, העור שלנו נוטה להפוך להרבה יותר יבש וחובה להקפיד על הזנתו בלחות עשירה. קרם הלחות לידיים מסדרת Dry Skin של "קמדיס" הינו קרם עשיר ומזין, המיועד להרגיע מיידית עור ידיים יבש, מגורה ואדמומי. שימוש קבוע בקרם יסייע בריכוך עור מחוספס וסדוק ובהשגת מראה עור חלק יותר. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי ל"קמדיס" ומסייעת בשיקום עור הידיים כמו גם בהשבת תחושת החיוניות והגמישות שלו. הקרם לוכד את הלחות בעור ומרכך סדקים ויובש, עוזר בהרגעת עור אדמומי ובעל ניחוח טבעי נפלא של תרכובות הצמחים ממנו הוא מופק.


בימים אלו ממש, מושק קרם הידיים באתר האונליין של "קמדיס" ועל המדפים בחנויות הנבחרות. לרגל ההשקה מוצע הקרם במחיר מיוחד של 24 ₪ (במקום 30 ₪). בנוסף, ברכישה מעל 250 ₪ באתר, מקבלים את הקרם במתנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails