יום רביעי, 19 בספטמבר 2018

Pupa Glow Obsession Highlighter Collection


מותג היופי האיטלקי "פופה" מתכונן להשקתה של קולקציית היילייטרים חדשה בשם Glow Obsession, המיועדת להאיר ולשפר את מראה העור.



הקולקציה כוללת למעשה שלושה היילייטרים בלבד, המגיעים בגרסאות שונות: סטיק, פודרה ונוזל. ללא קשר לפורמט שהוא מגיע, כל אחד מההיילייטרים מאיר את העור בזוהר מטאלי, המדגיש ומעצים בצורה יפייפיה את מראהו ומעניק לו גימור קורן טבעי.

כל אחד משלושת המרקמים מעניק דרגות שונות של אינטנסיביות ומראה איפור ספציפי:

Pupa Glow Obsession Stick Highlighter – היילייטר סטיק במרקם רך וקרמי, המתמזג בצורה נפלאה עם העור ומעניק לו אפקט אור מתפזר עם גימור טבעי. הפורמולה הרכה והקרמית מועשרת בתערובת פנינים, המעניקה אפקט מושלם לעור הפנים עם השתקפות אור מיוחדת.

הסטיק מוצע בשלושה גוונים שונים:
·       001 Quartz
·       002 Topaz
·       003 Mars Stone


Pupa Glow Obsession Compact Highlighter – היילייטר פודרה (קומפקט) המעניק הארה קלילה עד בינונית עם תחושה קלילה למגע על העור. הפורמולה ההיברידית הייחודית משלבת את הנוסחאות הטובות ביותר של קרם ואבקות אפויות והיא מועשרת באבקת פנינים אולטרה עדינה, המעצימה את יופיו של העור עם אפקט זוהר בלתי צפוי.

הפודרה מוצעת בשלושת גוונים שונים:
·       001 Platinum Gold
·       002 Rose Gold
·       003 Pure Gold


Pupa Glow Obsession Liquid Highlighter – היילייטר נוזלי במרקם עשיר, השוקע אל תוך העור ומעניק לו גימור מטאלי מקסים ומתוחכם הודות לתערובת פנינים ייחודיות שבפורמולה שלו. המרקם הנוזלי החדשני מספק זוהר בינוני עד גבוה והוא מגיע בבקבוקון עם טפטפת, המאפשר שליטה על הכמות המיושמת.

ההיילייטר הנוזלי מוצע בשלושה גוונים שונים:
·       001 Holo Light
·       002 Moon Light
·       003 Sun Light


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מנובמבר 2018.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails