יום חמישי, 23 במאי 2019

Estée Lauder Bronze Goddess Summer 2019


כמו בכל שנה, גם השנה משיקה "אסתי לאודר" את קולקציית הברונזרים האהובה שלה, Bronze Goddess. בקיץ 2019 משיק המותג כמה מוצרים בעיצוב חדש – כולם מיועדים להעצים את המראה השזוף של העור ולהוסיף לו זוהר.



באוסף ניתן למצוא פלטת צלליות בגוונים חמים, גוונים חדשים של ההיילייטר הפופולרי וכמה פודרות ברונזר מינרליות בגוונים המתאימים לכל גווני העור:

Desert Heat Eyeshadow Palette – למרות שהטרנד הנוכחי הינו בכיוון של צלליות בגוונים קרים, כוכבת האוסף היא פלטת צלליות הכוללת בתוכה גוונים חמים דווקא. בפלטה תשעה גוונים שונים, הנעים בין בז', כתום וסגול. המרקם של הצלליות משיי והגימור שלהן מאט או שימרי, מה שמאפשר יצירה של מיגוון מראות איפור ליום ולערב.



הפלטה מגיעה באריזה עגולה גדולה עם מראה מובנית, כך שהיא נוחה גם לנשיאה בתיק לביצוע טאצ'אפ במהלך היום.


Ultimate Mineral-Infused Matte Bronzer – ברונזר מינרלי המעניק כיסוי עדין ונבנה לעור, עם גימור מאט רך. המרקם הקרמי שלו מבטיח להעניק לעור מראה שזוף מעודן וטבעי. כמו כן, ניתן להשתמש בו כדי לפסל את הפנים ול"חמם" את המראה.


הברונזר מוצע בארבעה גוונים שונים:

·       Light – לגוון עור בהיר מאד
·       Medium – לגוון עור בינוני
·       Medium Deep – לגוון עור כהה
·       Deep – לגוון עור כהה מאד



Illuminating Powder Gelée – ההיילייטר הפופולרי מגיע בעיצוב חדש ובגוונים חדשים. המרקם הוא אותו מרקם מוכר של ג'ל-פודרה, והוא מעניק תחושה רעננה לעור עם גימור משיי קליל.


ההיילייטר מעניק מראה זוהר ומואר לעור והוא מוצע בשלושה גוונים שונים:

·       Heatwave – זהב ורדרד
·       Mirage – זהב נחושתי
·       Solar Crush – זהב ברונזה


את הקמפיין לקולקציה מובילה שגרירת היופי של המותג, גרייס אליזבת (Grace Elizabeth), שצולמה על יאכטה יוקרתית על-ידי הצלם הנודע מריו סורנטי (Mario Sorrenti).


האוסף הושק בימים אלו בארה"ב ובקרוב מאד יהיה זמין בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails