יום שני, 27 במאי 2019

Gelish & Morgan Taylor Rocketman Collection


אחרי שמותג לקי הג'ל הפופולרי Gelish עשה עלייה לישראל, כעת מצטרפת אליו גם החברה-בת Morgan Taylor, שמציעה לקים בפורמולה הקלאסית המסורתית. את ההשקה הרשמית של המותג בארץ, תפתח הקולקציה הקייצית המשותפת לשני המותגים, שחוגגת במקביל את עלייתו של הסרט "Rocketman" למסכי הקולנוע בעולם. הסרט, למי שאינו יודע, מבוסס על סיפור חייו הפנטסטי של הזמר הידוע אלטון ג'ון, פועלו המוזיקלי ועלייתו המטאורית לתהילה.



אוסף הלקים כולל ששה גוונים אייקונים, החל מוורוד בוהק ועד טורקיז וסגול עשיר. אל הגוונים הקיציים הללו מצטרף גם טופ-קוט עתיר נצנצים, שמעניק לכל לק רגע משלו כדי לזרוח ולקבל את כל הזרקורים אליו.



דני היילו, מנכ"ל ומייסד המותג "ג'ליש", אומר: "לא מדובר פה רק באוסף, המורכב מלקים בגוונים קיציים תוססים, אלא גם בהשראת אחד המוזיקאים האגדיים ביותר בכל הזמנים. אלטון ג'ון פרסם להיטים גדולים ומדהימים לאורך הקריירה שלו והיה לנו קל מאד למצוא השראה במוזיקה שלו ובסיפור חייו, כשיצרנו את האוסף הקייצי המהנה והמיוחד הזה."


הגוונים בקולקציה מוצעים מן הסתם, גם בפורמולה הקלאסית של "מורגן טיילור" וגם בגרסת הג'ל והאקריל של "ג'ליש":

·       Just Me & My Piano – סגול קרמי
·       Sir Teal To You – טורקיז שימרי
·       Put On Your Dancin’ Shoes – אדום בוהק קרמי
·       It’s The Shades – ורוד לוהט קרמי
·       Tickle My Keys – ורוד בוהק קרמי
·       Glow Like A Star – צהוב קרמי
·       Bedazzle Me – טופ-קוט גליטרי




קולקציית הלקים מושקת השבוע בישראל, במקביל להקרנת הסרט "רוקטמן", וניתן יהיה להשיגה במכוני הטיפוח השונים ברחבי הארץ, במרכזי השיווק וברשת "נייל סטודיו".





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails